مدافعان ایران در آسیا بهترین هستند/ استقلال شکست مقابل پرسپولیس را تلافی می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاهین بیانی مدافع اسبق تیم ملی گفت: ایران بهترین مدافعان فوتبال آسیا را در اختیار دارد و کمتر مهاجمی می‌تواند از کمند مدافعان تیم ملی عبور کند.

خبرورزشی - شاهین بیانی بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی ضمن اعلام این مطلب که تیم ملی سخت گل می‌خورد و راحت گل می‌زند گفت: خط دفاعی ما انسجام بسیار خوبی دارد و در دفاع تیمی بسیار منسجم و هماهنگ است. در چنین شرایطی به راحتی گل نمی خوریم و همین مسئله نقطه قوت ملی‌پوشان به شمارمی‌رود.

وی اضافه کرد: علاوه بر خط دفاعی که بسیار عالی عمل می‌کنیم در خط حمله فوق العاده هستیم. سردار آزمون و مهدی طارمی ستاره‌های تیم ملی هستند و در کنار آنها مهدی قائدی، کریم انصاری فرد و کاوه رضاییمی‌توانند هر خط دفاعی را ویران کنند. اگرچه در بازی‌های دوره رفت ما موفق نبودیم اما همهمی‌دانند چه اتفاقاتی در آن بازی‌ها افتاد و ملی‌پوشان ما وارد بحران سرمربی وقت تیم‌ ملی یعنی مارک ویلموتس شدند.

بیانی که در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن با تیم ملی قهرمان شد ادامه داد: به نظر من عراقی‌ها به دلیل اینکه برد و باخت برایشان فرقی نمی‌کند و از گروه صعود کرده‌اند با استرس کمتری در زمین حاضر خواهند شد اما بازیکنان ما کمی نگران هستند چرا که تیم ملی تحت هیچ شرایطی نباید ببازد و حتماً باید برنده از زمین خارج شود. همین مسئله وظیفه ملی‌پوشان را سخت‌ترمی‌کند.

کاپیتان پیشین استقلال تهران در خصوص رویارویی با پرسپولیس در جام حذفی گفت: من دوست داشتم دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به مصاف هم بروند و بازی به یاد ماندنی از آب درمی‌آمد اما به هر حال استقلال برای اینکه قهرمان جام حذفی شود باید پرسپولیس را شکست دهد چراکه گرفتن جام قهرمانی در لیگ برتر بسیار سخت شده است و در جام حذفی آسانترمی‌توان به قهرمانی رسید. به نظر من استقلال تلافی شکست در دربی قبل را سر پرسپولیس درخواهد آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid US ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    manham omidvaram hata aghar 1 bar ham shodeh esteghlalyha persolis ra bebarand va khoshal shavand hamintour adamhayeh lato avazy mesleh ramezan Yakyha, albataeh Ramezan Yakhy adameh bady naboudeh in agha lato avazy hast ke esmash ra ham nemidanam

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی