رونالدو: دیگر بازیکن ۵ سال پیش نیستم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال می‌گوید که هنوز برای آینده دوران حرفه‌ای‌اش تصمیم نگرفته است اما هر تصمیمی که بگیرد برای آینده حرفه‌ای او بهترین خواهد بود.

خبرورزشی - کریستیانو رونالدو شایعاتی که درباره آینده دوران بازیگری‌اش وجود دارد را تکذیب کرد و گفت که هنوز هیچ تصمیمی درباره ترک یوونتوس یا ماندن در این تیم نگرفته است.

کاپیتان تیم ملی پرتغال که فردا (سه‌شنبه) در اولین بازی این تیم در یورو ۲۰۲۰ از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در خاک مجارستان مقابل تیم ملی این کشور به میدان می‌رود، در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا خبر رفتنش به تیم‌هایی مانند منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن در فصل آینده صحت دارد، گفت: «من سال‌هاست که در بالاترین سطح فوتبال بازی می‌کنم، پس این شایعات مرا به هم نمی‌ریزند. هر اتفاقی که بیفتد، چه در یوونتوس بمانم یا بروم، برای آینده من بهترین خواهد بود. شاید اگر الان ۱۸ یا ۱۹ ساله بودم، با شنیدن این چیزها شب‌ها بیخواب می‌شدم اما الان دیگر ۳۶ ساله‌ام و به همین دلیل این چیزها دیگر مرا پریشان نمی‌کند. از نظر شخصی من دیگر آن بازیکنی که ۱۸ یا ۱۰ سال پیش بودم، نیستم. حتی می‌توانم بگویم که بازیکن ۵ سال پیش هم نیستم اما ما مدام باید خودمان را با شرایط تطبیق دهیم.»

رونالدو افزود: «در حال حاضر چیزی که برای من اهمیت دارد، یورو است. این پنجمین حضور من در یورو است اما برای من طوری است که انگار اولین بار است در یورو بازی می‌کنم. ما می‌خواهیم یک بازی خوب را ارائه و با طرز تفکری مناسب از ابتدا تا انتهای مسابقه بازی کنیم. هوشمندانه‌ترین کاری که یک بازیکن فوتبال می‌تواند انجام دهید تطبیق‌پذیری است. من الان بازیکن باتجربه‌تری هستم و هر بازیکن که بخواهد برای مدتی طولانی بازی کند، باید توانایی تطبیق دادن خودش با شرایط را داشته باشد. آمارها هم می‌گویند که من توانسته‌ام این کار را انجام دهم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    راست میگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی