نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
هشدار بازیکن سابق عراق به بازیکنان این تیم؛ ششدانگ مراقب طارمی باشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق تیم ملی عراق به بازیکنان این تیم پیش از دیدار با ایران از خطر مهاجم پورتو هشدار داد.

خبرورزشی - تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت ۲۱ در بازی آخر و حساس در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف عراق می رود تا تکلیفش را برای صعود به مرحله نهایی مشخص کند.

احمد مناجد، بازیکن سابق تیم ملی عراق در مصاحبه با شبکه «الکاس» قطر درباره حساسیت این بازی، گفت: بازی با ایران همیشه حساسیت خاص خود را دارد و برای هواداران فوتبال عراق پیروزی در این بازی بسیار اهمیت دارد. به معنای تمام این بازی دربی آسیا است و همیشه جنجال های خود را دارد. این مثل بازی بارسلونا و رئال مادرید نیست چون در ال کلاسیکو هر تیمی ببازد می تواند در آینده جبران کند حالا با قهرمانی در لالیگا یا سوپر کاپ هواداران را راضی می کند اما بازی با ایران برای هواداران عراقی تنها زمانی اهمیت دارد که برنده باشند.

وی افزود: خطرناک ترین بازیکن تیم ملی ایران به نظرم مهدی طارمی است. ستاره پورتو در بازی با هنگ کنگ ۲ پاس گل و یک گل به ثمر رساند و نشان داد تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است. البته سردار آزمون را نیز نباید فراموش کرد. این بازیکن دو گل مقابل هنک گنگ به ثمر رساند. اما مهمترین نکته این است که در این بازی شش دانگ حواسمان روی روی طارمی باشد چون بسیار بازیکن خطرناکی است. امیدوارم با پیروزی در این بازی ملت عراق خوشحال شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسپولیچ IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    احتمالا منظورش اینه که باید با بازی خشن فیزیکی طارمی رو عصبی کنند تا مرتکب خطا و بعدش هم اخراج بشه طارمی هم که سابقه خطای بی مورد و اخراج داره و مطمئنا مرتکب خطا خواهد شد پس اسکوچیچ نباید به طارمی جلوی عراق بازی بده اما چه کنیم که اسکوچیچ عاشق طارمیه و آخرش هم از این عشق میمیره
  • شاهین IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    با تمام احترام برای عراق، کیفیت تیم فوتبال این کشور در حدی نیست که بازی ایران و عراق دربی آسیا باشه. در حقیقت با گفتن این جور جملات میخوان خودشون رو هم سطح فوتبال ایران نشون بئن که اصلا اینطور نیست.
  • Iman IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    سلام در متن نوشتید بازی با هنگ کنگ در حالی که پاسهای طارمی و گلهای سردار در بازی با بحرین بوده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی