قاسمی: اردنی‌ها تیم ما را اذیت کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی بسکتبال کشورمان امشب برای انجام دیدارهای دوستانه راهی ژاپن می شود.این تیم بعد از شرکت در پنجره سوم انتخابی کاپ اسیا وجواز صعود به مسابقات اندونزی صبح دیروز وارد تهران شد و بعد از دو روز استراحت امشب راهی توکیو می شود تا ۴ دیدار دوستانه با این کشور در شهرهای مختلف انجام دهد.

خبرورزشی - مسعود قاسمی، مدیر تیم‌های ملی در خصوص بازی‌های انجام شده در اردن می گوید:«بازیکنان تیم ملی بعد از مدتها دور هم جمع شده بودند و بعد از تمرینات خوبی که پشت سرگذاشتند با حضور در این بازی‌ها محک زده شدند. در واقع بازی با قطر و عربستان به عنوان یک بازی تدارکاتی برای ما به حساب آمد و به نقاط ضعف و قوت خود پی بردیم.»

او در ادامه تاکید می کند:«عربستان تیم بسیار خوبی شده و بازی خوبی هم مقابل ما سوریه انجام داد. به نظرم این دو دیدار و بازی‌های دوستانه در ژاپن و اسپانیا پیش از شرکت در المپیک می تواند کمک شایانی به ما بکند تا مقابل حریفان قدرتمندمان در توکیو بازیهای خوبی به نمایش بگذاریم.»

البته مسعود قاسمی از میزبانی اردنی ها ناراضی به نظر می آید:«اردنی ها در بد ورود باعث معطلی دو ساعته ما در فرودگاه شدند و به هنگام خروج نیز فقط ۵۰ دقیقه به هنگام تحویل بار ما را معطل کردند. آنها برای استعلام تست‌های کرونایی که خودشان گرفته بودند باعث معطلی کاروان شدند. هر چند بحث کرونا بسیار جدی است ولی آنها مخصوصا" تیم را اذیت کردند.»

تیم ملی بسکتبال بعد از بازگشت از ترکیه به اسپانیا می رود و احتمال این می رود که در ترکیب تیم تغیراتی ایجاد شود.در سفر به ژاپن تیم با همان نفرات اعزامی به اردن می رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی