نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
۰ |
۰
تیم هاکی زنان ایران به دنبال سکوی آسیایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین مرحله اردوی تیم ملی هاکی بانوان برای حضوردر مسابقات قهرمانی آسیا با حضور ۲۸ بازیکن تشکیل شد رو فردا به پایان می‌رسد.

خبرورزشی - نیلوفر عبدی، سرمربی تیم ملی هاکی با به پایان رسیدن اردوی تیم ملی می‌گوید: «هدف اصلی تیم ملی در مسابقات سالنی آسیا ایستادن بر روی سکوی این بازی‌هاست. تیم از سال ۱۳۹۸ دیگر در مسابقه‌ای شرکت نکرده است و با شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه‌ریزی‌ها برهم ریخت تا اینکه شرایط بهتر شد و با مجوز ستاد کرونا و با شرایط قرنطینه و دستورالعمل‌های بهداشتی برای ملی پوشان تمرینات را شروع کردیم. تا آبان ماه هشت مرحله اردو در نظر گرفته‌ایم که دو اردوی اول ارزیابی بازیکنان است. ضعف‌های تکنیکی را برطرف می‌کنیم و ساختار دفاعی و حمله و آمادگی جسمانی را تشریح می‌کنیم. بعد از اردوی دوم بازیکنان را انتخاب کرده و در اردوی هفتم ترکیب تیم مشخص می‌شود.»

سرمربی تیم ملی درباره مسابقات آسیایی می‌گوید: «این رقابت‌ها آبان ماه برگزار می‌شود که البته میزبان آن مشخص نشده است و مسابقات سالنی آسیا هم اسفند ماه انجام می‌شود. ما نیز آبان و اسفند ماه دو مسابقه برون مرزی در پیش داریم. خدا را شکر طبق برنامه اردو آغاز شده و هدف ما این است که از لحاظ رنکینگ بالاتر رفته و روی سکو قرار بگیریم. می‌خواهیم شرایط بهتر باشد و حتما برای روی سکو رفتن تلاش می‌کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی