نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
۲ |
۰
چرا امیر قلعه‌نویی بازی‌های لیگ یک را تماشا می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه نویی در هفته‌های اخیر چند بازی لیگ یک را از نزدیک به تماشا نشسته است.

خبرورزشی - امیر قلعه نویی دوشنبه شب از نزدیک تماشاگر بازی هوادار در برابر خیبر خرم آباد بود که در این بازی تیم هوادار موفق شد با هدایت غلامرضا عنایتی حریف خود را با نتیجه ی یک بر صفر شکست دهد و با ۵۰ امتیاز در صدر جدول بازی‌های لیگ یک باقی بماند. خیلی‌ها تصور می‌کنند امیر قلعه نویی به خاطر حضور استقلالی‌ها در راس کادر فنی تیم‌های دسته اولی به تماشای بازی‌ها می رود؛ در حالی که هدف او از تماشای بازی‌های لیگ یک انتخاب بازیکنان خوب دسته اولی برای فصل آینده است.

امیر قلعه نویی در تلاش است به همراه گل گهر در پایان فصل جاری سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد و در جام حذفی هم بر جام قهرمانی بوسه بزند و باید گفت کار بسیار سختی را پیش رو دارد.

این مربی باتجربه با توجه به قراردادی که با تیم گل گهر در ابتدای فصل امضاء کرده بود فصل آینده هم هدایت این تیم لیگ برتری را برعهده خواهد داشت. او تا هفته ۲۹ لیگ یک تاکنون بازی چند تیم مدعی را از نزدیک دیده و به نظر می‌رسد نام بازیکنان مد نظر خود را برای فصل آینده مشخص کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس مکتب کله پاچه IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    چون فکر میکنه این طوری میتونه استعدادیابی کنه برای فصل بعد اما بی فایده است چون مثل جاهای دیگر مملکت که مافیا و دلالها نخبه ها و استعدادها رو نابود کرده اند فوتبال هم همین طور شده مطمئن باشید هیچ استعدادی پیدا نمیشه اگر هم پیدا بشه شانسی و ناکافیه
  • ملت نخبه کش IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    نخبه ها در نطفه خفه شدند ژنرال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی