رضا قوچان نژاد از خاطره گل زیبایش به عراق گفت/ دویدم تا به امیرحسین بگویم دمت گرم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران گفت: خیلی دوست داشتم در دوران حضور در تیم‌ملی به عنوان قهرمانی آسیا برسم. شک ندارم در استرالیا هیچ تیمی حریف ما نمی‌شد.

خبرورزشی - رضا قوچان نژاد درباره خاطره تلخ بازی با عراق در سال ۲۰۱۵ و همچنین بازی حساس امشب تیم ملی کشورمان مقابل این تیم صحبت کرد:

*هنوز وقتی به بازی با عراق در جام ملت های آسیا در آن سال فکر می کنم، حسرت می‌خورم؛ شک نکنید اگر عراق را شکست می‌دادیم در جام ملت‌های استرالیا قهرمان می‌شدیم. همه چیز مهیا بود. در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم. تیم واقعا یکدل و متحد بود. به نظرم مستحق قهرمانی بودیم. خیلی دوست داشتم در دوران حضور در تیم‌ملی به عنوان قهرمانی آسیا برسم. شک ندارم در استرالیا هیچ تیمی حریف ما نمی‌شد. در آن زمان کره و ژاپن هم به ما می‌باختند. فرصت خیلی خوبی بود ولی فوتبال همین است. یک روز می‌برید و یک روز می‌بازید. در آن مسابقه هم ما به ضربات پنالتی باختیم.

* صحنه گل سوم، خیلی لحظه مهم و حساسی بود. توپ انگار نمی‌خواست وارد دروازه عراق شود. وقتی بلند شدم فقط می‌خواستم توپ را گل کنم. با همه توانم به هوا پریدم و با همه توانم توپ را زدم؛ باید گل می‌شد. اگر دقت کرده باشید من بعد از گل فرار می‌کنم و بازیکنان دنبالم هستند. فقط دنبال امیرحسین صادقی می‌گشتم که او را بغل کنم و بگویم دمت گرم. درست گفتی. منتها تا به خودم بجنبم بازیکنان روی سرم ریختند و نتوانستم امیرحسین را پیدا کنم. ولی وقتی همه بلند شدند به صادقی گفتم دمت گرم. حرفت به من انرژی داد. خودم فکر می‌کنم آن گل بازی با عراق یکی از حساس‌ ترین گل‌هایی بود که برای تیم ‌ملی زدم ولی متاسفانه در روز باخت تیم‌ ملی گم شد.

*مسابقه امروز با عراق هم بازی خیلی مهمی است ولی ما تیم ملی قدرتمندی داریم. بچه ها در بازی بحرین نشان دادند که چقدر نسبت به بازی رفت تغییر کرده‌ایم. این تیم می‌خواهد به جام جهانی برود. بنابراین باید امروز عراق را هم شکست دهیم.

*منبع: جام جم

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم ملی قهرمان IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    دمت گرم کرمانج ایران منم مثل شما کرمانج هستم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی