نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ایران یک - عراق صفر/ صعود مقتدرانه ایران در منامه با چهار برد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ موفق به شکست عراق شد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شد.

خبرورزشی - تیم‌های ملی ایران و عراق در چهارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین از ساعت ۲۱ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه شیخ علی بن محمد آل خلیفه (المحرق) به مصاف هم رفتند که تیم ملی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

سردار آزمون در دقیقه ۳۵ مسابقه دروازه بحرین را باز کرد.

عکس تیمی ایران؛ ایران - عراق

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی (۶۹ - میلاد سرلک)، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی (۶۹ - میلاد محمدی)، علیرضا جهانبخش (۷۸ - سامان قدوس)، مهدی طارمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده (۳+۹۰ - کاوه رضایی) و سردار آزمون (۷۸ - مهدی قایدی).

ترکیب تیم ملی عراق: جلال حسن، سعد ناطق (۸۶ - شیرکو کریم)، میثم جبار، احمد ابراهیم، علی عدنان، امجد عطوان، صفا هادی، علاء مهاوی، همام طارق، بشار رسن (۸۶ - محمد قسیم) و مهند علی (۶۰ - ایمن حسین).

داور: ایلگیز تانتاشف

نیمه اول

دقیقه ۹: احمد نوراللهی با خطای بی احتیاطی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۱۳: همام طارق با خطایی که انجام داد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۱۵: صفا هادی پشت محوطه جریمه ایران با پاس همام طارق در موقعیت خوبی قرار گرفت که شوت او پس از برخورد به بازیکنان ایران، به کرنر رفت.

دقیقه ۱۸: علی قلی‌زاده با پاسی بلند پشت مدافعان سردار آزمون را صاحب توپ کرد که او هم توانست با یک ضربه خوب دروازه عراق را باز کند، اما پرچم داور به نشانه آفساید بالا بود تا این گل مردود اعلام شود.

دقیقه ۲۸: سردار آزمون و مهدی طارمی در محوطه جریمه عراق صاحب توپ شدند و موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند، اما تراکم خط دفاعی عراق اجازه همکاری مناسب به این دو بازیکن را نداد تا بتوانند دروازه جلال حسن را باز کنند.

دقیقه ۳۵: احسان حاج‌صفی از سمت چپ نفوذی به محوطه جریمه عراق داشت و سپس با پاس در عرض سردار آزمون را صاحب توپ کرد تا مهاجم گلزن تیم ملی نیز با یک بغل پا توپ را وارد دروازه جلال حسن کند.

شادی گل سردار آزمون؛ ایران - عراق

دقیقه ۴۲: علیرضا جهانبخش با خطایی که پشت محوطه جریمه عراق انجام داد، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۴: کرنری که نصیب عراقی‌ها شده بود با یک ضربه سر آرام در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: بشار رسن شوتی ناگهانی را روانه دروازه ایران کرد که علیرضا بیرانوند موفق به مهار توپ شد تا دروازه ایران را بسته نگه دارد.

دقیقه ۴۹: سعد ناطق به دلیل کنترل توپ با دست، با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه ۵۳: صادق محرمی به دلیل ضربه به توپ پس از سوت داور مسابقه، سومین بازیکن اخطاری ایران لقب گرفت.

دقیقه ۶۳: عراقی‌ها پشت محوطه جریمه ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که بشار رسن پشت ضربه ایستاد و ضربه او با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۶۴: ارسالی از سمت چپ توسط حاج‌صفی به دهانه دروازه عراق مقابل علیرضا جهانبخش قرار گرفت که البته او روی تیر دوم یک قدم برای ضربه زدن به توپ کم آورد.

ایران - عراق

دقیقه ۷۳: سردار آزمون روی توپ بلندی که به زمین عراق آمده بود، مهدی طارمی را صاحب توپ کرد و در محوطه جریمه خودش توپ را پس گرفت، اما در ادامه جلال حسن مانع از گلزنی سردار شد و در نهایت یک کرنر نصیب ایران شد.

دقیقه ۷۷: سردار آزمون از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۰: علی قلی‌زاده پشت محوطه جریمه عراق صاحب توپ شد و پس از نزدیک شدن به دروازه این تیم، ضربه‌اش را به قصد باز کردن جلال حسن شلیک کرد، اما دروازه‌بان عراق موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۸۲: مهدی طارمی نیز پس از خطایی در میانه میدان، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۸۴: پشت محوطه جریمه عراق بازهم موقعیت نصیب بازیکنان ایران شد که این بار جلال حسن سامان قدوس را ناکام گذاشت.

دقیقه ۸۵: احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او بازهم توسط دروازه‌بان عراق مهار شد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    کسی از کیروش پرستا که تیم ملیشون شخض کیروشه و نتونستن از بحرین و عراق بربیان خبر داره
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      چه تک گل ارزشمندی چرا نمی زدیم! تک به تکا رو، یه داور رو اعصاب انشالله صعود کنیم به جام جهانی بچه ها همشون عالی بودن پاس عالی جهانبخش
    • امیر IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      اسکوچیچ مربی خوب و قابلی است. البته این تیم را کیروش آماده کرده بود. با کیروش بحرین را ۶ بر صفر برده بودیم. به عراق هم با ناداوری داور استرالیایی باختیم. ولی به هر حال اسکوچیچ نشان داد مربی خوبی است. تیمش با برنامه بود
    • p ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      تمام پیشرفت فوتبال الان نتیجه نگاه بلند مدتی بود که کی روش به تیم ملی داشت تغییر نسل بموقع بازیکن سازی و غیره دلال کسی نیست که بازیکن رو تشویق میکنه به رفتن به اروپا برای تکامل و حرفه ای شدن دلال کسیه که بازیکن خارجی میاره و ازش توی ترکیب استفاده نمیکنه و بازیکنی که کارایی نداره آیا وقعا او سری از بازیکنان که یه مربی خاص به فوتبال ما آورد و داخل لیگ ازشون استفاده نکرد این گمان و فکر رو ایجاد نمیکنه که ازشون پولی در ازای قرارداد گرفته در آخر هم بدون توجیه درست زمانی که ویلموتس سرمربی تیم ملی شد قرار داادش رو فسخ کرد به عربستان رفت آیا واقعا این تمسخر و توهین به طرفدارانی نبود که ازش حمایت می کردن حدقال یک فصل اضافه تر میموند بعد میرفت که آدم عاقل این رفتار رو به دلیل منصوب نشدنش به سرمربی گری تیم ملی ندونه ولی خودش میخواست دقیا این پوزخند اون موقع که از تیم پرسپولیس کیر وش بازیکن دعوت می کرد میگفتند که مخصوصا دعوت میکنه که خستشون کنه و دست برانکو خالی بمونه وقتی که دعوت نمی کرد میگفتن که میخواد انگیزه رو ازشون بگیره ولی کی روش غالب تصمیماتش با هدف بلند مدت و خدمت به فوتبال ما بود
    • p ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      این پاسخ هم برای همه اون افرادیه که فهم اشتباهی از رفتار کیروش دارند نباید کیروش رو تقدیس کرد اونم آدم بوئ نقاط ضعف و قوت خودش رو داشت ولی خدماتش به فوتبال ما خیر خواهانه بود مثلا با گذشت از دستمزدش و قرض دادنش به فدراسیون کمپ ورزشی اختصاصی رو برا تیم ملی ساخت وقتی که می گفت میراث منه چون پولشه از دستمزد خودش به فدراسیون به عنوان استقراض و وام تقبل کرد و دستمزدش رو بعدا گرفت این کار خودش گذشت می خواد که شاید به ذهن خیلی از مربیان داخلی هم نمیرسه ولی اون مرد این کار بود نمگیم که پولشو نگرفت ولی با گذشت از گرفتن در موعد و وام دادنش به فدراسیون حمیت و تلاش و عزمش رو برای ارتقا و پیشرفت فوتبال ایران انجام داد خدماتش صادقانه بود من حتی مرحوم کرانچاررو هم صادق میدونستم چون دستمزدش رو تا زمان انجام کار می گرفت نیمیخو ام بگم نباید بگیره ولی باز هم وجود انجام این کار رو داشت ولی بقیه مربیان خارجی فقط مدعی بودند اما نباید اثر حضورشون به لحاظ منطقی زیر سوال بره از برانکو و شفر تا استراماچونی و کرانچار و دنیزلی که طی چند فصل گذشته بو فوتبال ما اومدن مفید بودن دایی منصوریان گلمحمدی هم همین طور
  • ناشناس US ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    دلال موزامبیکی: ۸ سال مربیگری تیم ملی و بدون برد رسمی جلو عراق (اونم اون عراقی که لیگ نداشت) اسکوچیچ: ۴ ماه مربیگری، بردن عراق
    • امید IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      شرایط و کیفیت بازیکنان بسیار بهتر از زمان کیروش است. بازیکنانی همانند آزمون و طارمی بواسطه حضور در لیگ های اروپایی بسیار با تجربه تر و زهر دار تر شده اند و همچنین دیگر نفرات سابق. اگر کیروش بود 2 بازی قبل تر صعود مان مسجل شده بود و همین عراق را در هر 2 بازی رفت و برگشت شکست می دادیم. کارنامه هر مربی در زمان خودش باید سنجیده شود.
  • مردم تاج سرنگون کردند IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    این بود قائدی قائدی؟ دروازه خالی هم بلد نیست!!!! کیسه ورزشی چه خوابهایی که ندید جلوی کامبوج گل زد کیسه کش ها از خود بی خود شدن
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      یک بار هم تو ترکیب امید گل خالی به چین نزد هرچند بد بازیکنی در حال حاضر نیست
  • مدثر PK ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    مبارک ھمہ باشہ چہ کیروشی پور و چہ اسکوچی پور بہ امید صعود مقتدرانہ بہ جام جھانی و قھرمانی در جام ملتھای آسیا
  • الکیروشی پور IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    عالی بود
  • کامی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    اسکو چیچو عشقه
  • پارسه DE ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    نکته مهم این بازی آرامش بازیکنان هنگام تصمیمات عجیب داور بود برخلاف چند سال اخیر که همیشه بازیکنا به غلط عصبی و پرخاشگر بودن و دور رفت چوب همین عادت بد رو خوردیم. و نکته دوم رفتن به دور دوم انتخابی تبریک نداره ولی تسلیت عرض میکنم خدمت کسایی که منتظر حذف تیم ملی بودند، همون دوستان نادانی که آقای یوسفی تو گزارشش بهشون اشاره کرد.
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      منظورش دقیقا چه کسانی بود؟ جز طرفداران تراکتور هیچ هواداری به باخت تیم ملی راضی نبوده
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    اول از همه عرض تسلیت به کنفدراسیون فوتبال عرعرستان و حومه دوم هم اینکه امثال حنیف عمران زاده یادشون باشه اسکوچیچی را مسخره کردید که سخت ترین کار ممکن را کرد
  • ناشناس IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    مصاحبه اسکوچیچ بعد بازی:مار و عقرب ها نمیخاستن ما ببریم،10 دقیقه از بازی گذشته هنوز پاداش برد به حسابم نیومده،ایرانی ها 10 سال کابوس عراق داشتن،مردم ایران گرسنه ان پرسپولیس میره فینال آسیا،ایفمارک ارث پدری منه،10 ماهم مرخصی میخام
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      خبرورزشی و حنیف عمران زاده پی به حقانیت اسکوچیچ مربی ارزان ولی با شخصیت ایران بردند و بهتره عذرخواهی کنند فکرش را بکنید گزینه های مربیگری تیم ملی امثال قلعه نوعی مربی مافوق افتضاح حال حاضر گل گهر بودند!!!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    اسکوچیچ تنها مربی بود که جرات و شهامت خط زدن پیرمردهایی چون مسعود شجاعی فوق افتضاح و دژاگه را داشت مرحله بعد هم با وجود تیمهایی چون ویتنام و عمان دلالکو و امارات و چین و سوریه کار واقعا می تونه راحت باشه فقط نباید این روند فعلی قطع بشه و لنگیا دوباره زهر بریزند
    • امیرعلی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      هوادارحزب بادتیم ملی الان پرسپولیس چه ربطی به این داره بردعراق مبارک همه به امیدموفقیت درمراحل بعدیاحق
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    تبریک به همه و به امید صعود به جام جهانی....
  • لنگ خاص IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    تبریک به همه ،قرمز،آبی،زردو...،ولی ای کاش اسکوچیچ یک دستیار خارجی خوب رااضافه کنه برای دور بعد که بازی ها فوق العاده سختن ،و ای کاش در قرعه کشی چندروز دیگه به عربستان نخوریم
  • متین IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    حالا موقشه خیلی از مربیان بیسواد ایرانی از جمله منصوریان کچل و قربانی و شاهرودی و .. همچینین مجری بیسوادی مثل میثاقی از اسکو چیچ معذرت خواهی کنند.
  • محمدطاها IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    تبریکککک صعود تیم‌ملی بعنوان صدرنشین به دور بعد مقدماتی جام جهانی:))صعود دلچسب و شیرینی بود، خسته نباشید به بازیکنان تیم ملی واقعا دمشونگرررم..
  • فرزاد IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    یکی به داد ما برسه به خدا کیفیت یوسفی گزارشگر این بازی از کیفیت چمن و تصویربرداری فاجعه تر بود چرا با انتخاب یوسفی و خیابانی به عنوان گزارشگر بازیهای حساس با اعصاب ملت بازی میکنین ،چرا بازنشسته نمیشن اینها
  • p ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    منظور از اون مربی خاص و تیم خاص برانکو بود ضمن شوخی و نظر جدی و واقع بینانه به طرفداران متعصب پرسپولیس ولی آیا شبهه توی ذهنتون ایجاد نشده که چرا برانکو از بازیکنان خارجی که آورد استفاده نکرد هر احتمالی وجود داره دیگه چرا از بین این همه تیم به عربستان و الاهلی رفت چرا یه فصل بیشتر نمود و به محض انتخاب ویلموتس از ایران رفت زیرآبی رفتن کار سختیه ولی این قدر واضح دیگه فکر کنم همه چی رو خودشهم می خواست تفهیم کنه ضمنا من وجود برانکو رو همین الانم مفید می دونم و دوست دارم که دوباره توی باشگاهامون فعالیت کنه ولی برای تیم ملی همیشه بایدبه بزرگتر از برانکو فکر کرد همین طور که کالدرون هم خوب بود چون همه بازیکنان رو آماده نگه داشته بود و همون فصل هم تیم پرسپولیس تا فینال رفت و این در کل برا فوتبال ایران خوبه وجود قدرمند استقلال و پرسپولیس و تراکتور و سپاهان و شهرستان های دیگه به استعادادگرایی و شایستگی و پیشرفت کلی فتوبال منتهی میشه
  • مهیار GB ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    خیییییییییلی باحال بود.‌ یعنی تو شرایط بی نهایت غیر منصفانهٔ برگزاری مسابقات “خانگی” تو خاک دشمن تونستیم همه رو یکی پس از دیگری درو کنیم و سر جاشون بشونیم. دم همه بچه ها گرم، عشق است غیرت ایرانی.
  • Omid US ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    Iran yek moraby behtar va kameltar ehtiaj darad alean, Haj Safey, Nourolahy, Ghayeedy va Gholeyzadeh bedardeh teameh meli nemikhorand hata Biranvand va Ezatolahy ham hamintour, vasateh zamineh Iran khaley boud, chera in moraby az hafbackhayeh behtary estefadeh nakard? , ? Ghoelyzadeh ziady toup ra negah midarad, Ezatolahy va Nourolahy ham folhayeh alaky mikonand, Haj Safey ham ke aslan khoub nist, bayad yek degargouny dar teameh Iran beshavad, Iran bayad kheily rahatar Iraq ra miboard, na ba jange va daeva
  • علیرضا IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    دم همه بچه ها گرم مردم رو شاد کردن سردار گلها بازهم گل کاشت
  • Amirmokhtarjafari IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    فقط بردن بحرین توخونه خودش وعراق خیلی چسبیدکاش قایدی اون ضربه ی اخررو گل میکردولی به هرحال ماصعودکردیم دمه همه بروبچ گرم❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی