پاسخ قاطع اسکوچیچ به یک استقلالی/ تشکر از تیم مافیایی فدراسیون فوتبال!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دراگان اسکوچیچ شاید هر انتقادی را فراموش کند اما حرف‌های یک مربی ایرانی بعید است از گوشته ذهن او پاک شود.

خبرورزشی - تیم اسکوچیچ دیشب با شایستگی به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی رسید. مربی ای که در روزهای ابتدایی که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد مورد هجمه شدیدی قرار گرفت.

او شاید هر انتقادی را فراموش کند اما حرف های علیرضا منصوریان بعید است از گوشته ذهن او پاک شود.

کسی روبه روی میثاقی نشست و با این ادبیات به استقبال مربی جدید تیم ملی رفت: «تصمیم فدراسیون فوتبال یک فاجعه است. اینها کاری خواهند کرد که با ذره‌بین دنبال آقای کی‌روش بگردیم.

این دوست عزیز البته باید خیلی خوش‌حال باشد که سرمربی شده اما به گزینه‌های داخلی توهین شده در حالی که می شد از آنها استقبال شود. کسی که با ملوان بندر انزلی ششم شده، تیم "خونه به خونه" را نتوانسته بیاورد بالا، با فولاد ششم شده، الآن هم یک‌ماه است که مردم آبادان را گذاشته سرکار که قلبم درد می‌کند، فلان جایم درد می‌کند و می‌خواهم از فوتبال ایران بروم.

چه سیستم مافیایی قوی‌ ای پشت این صحنه است که این آدم را با این رزومه وارث فوتبال ملی می‌کنند و به جای کی روش می‌گذارند؟

آن وقت امیر قلعه نویی، علی دایی، یحیی گل محمدی و ایکس و ایگرگ اصلا دیده نمی‌شوند و فدراسیون به ما توهین می‌کند... این تیم پالرمویی که این مربی را گذاشته چقدر بر فدراسیون ما مسلط است؟

پس ما چرا این قدر کلاس «پرولایسانس» می‌رویم؟ رزومه‌های ما را داخل کشور در همین چند سالی که این عزیز بوده اعلام کنند. چطور ممکن است این جایگاه به این آدم برسد؟»

اما اسکوچیچ درست بعد از همین حملاتی که به او شد در تلاش برای گذر دادن ایران از پیچ خطرناکی بود که اتفاقا مدیریت قبلی برای فوتبال ایران تدارک دیده بود. او از همان روزها فیم بازی هم گروه های ایران را دید. بدون اینکه حتی تا مدتها فرصت نشستن روی نیمکت ایران را داشته باشد. دست آخر بدون بازی تدارکاتی که البته این موضوع هم با انتقادات زیادی روبه رو شد تیمش را از تندترین گردنه یکی دو دهه اخیر فوتبال ایران عبور داد.

اسکوچیچ در شرایطی سرمربی ایران شد که فدراسیون فوتبال توانایی هزینه کردن برای مربی گران قیمت را نداشت. چه اینکه اگر یک مربی بادستمزد بالا افتضاح تاج و ویلموتس را جمع می کرد الان حلوا حلوا شده بود. وقتش رسیده تا منصوریان که ادعای نیمکت تیم ملی را داشت از اسکوچیچ عذرخواهی کند. کسی که حتی وقتش را صرف پاسخ دادن به چنین انتقاداتی نکرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    خود اسکوچیچ با علیمنصور کاری نداره اون وقت خبرورزشی شده کاسه داغ تر از آش ...علیمنصور انقدر سوادفوتبالی داره که میتونه ۵ سال آینده رو ببینه .درسته لنگیها میگن علیمنصور ۶ تا از العین خورده ولی عیب نداره چون ما قبلا هم ۶ تا از لنگیها خورده بودیم
    • حمید علوی CA ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      بنده و بعضی عزیزان دیگه همونزمون اینجا حسابی از طرز فکر و طرز صحبت آقای منصوریان انتقاد کردیم. الان هم با اطمینان عرض میکنم اگر هر کدوم از کسانیکه علی منصور اونشب اسم بر مربی ما میشدن (قلعه نویی، دایی، گلمحمدی،ایکس و ایگرگ !) قطعن حذف میشدیم و حتی بعنوان تیم دوم گروه نمیومدیم بالا و‌احتمالا هم حداقل به یکی از دو تیم عراق یا بحرین میباختیم. از اینم که بگذریم حالا اگه یه مربی کارنامه داری این حرفا رو‌ میزد میشد هضمش کرد ولی اینکه منصوریان با معدل کارنامه ی حدود صفر این چیزا رو بگه، خنده داره. در بحث‌ قدرت مافیایی و پالرمویی هم که‌چفته بود، همونزمون هم‌بنده گفتم که اتفاقن علاوه بر خودش که مربی تیم امید شده بود دو‌نفر از افرادی که اسم برده بود با لابی و نیروی پالرمویی قبلا مربی تیم ملی شده بودن!!
    • 3257753381 IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      لنگ بسیار بهتر از کیسه اف6هستش که سالهاست ورافتاده و کسی کیسه استفاده نمیکنه...شما کیسه اف شیشی ها هیچوقت آدم نمیشین.علی منشور در حد اظهار نظر نیست.همین اسکوچیچ بارها قلعه نوعی را تو لیگ شکست داده ژنرالتون.علی منشور که جای خود داره با اون سیستم فوتبال علی اصغری بزن زیرش...
  • کلانتری IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    بعضی مربیان ایرانی فقط ادعا ، یکی نیس به منصوریان بگه خودت غیر از آلومینیوم اراک که یه موفقیت نسبی داشتی کدوم تیم خوب بودی؟ اتفاقا یکی از اون آدمایی که معلوم نیس چه جوری با همچین رزومه افتضاحی همیشه سر از تیمهای خوب لیگ برتری درمیاره خود همین منصوریان هس! دوران کی‌روش ، ویلموتس و... تموم شده و اسکوچیچ داره تاریخ خودشو میسازه تا اینجا که خیلی خوب هم ساخته. جناب اقبالی که می‌گفت این تیم بدون مربی هم همین نتایج خوب رو میگرفت!!! یکی نیس بهش بگه چرا دور رفت همین نتایج رو نگرفت
    • اس اس IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      دوست عزیز الان بردن بحرین کامبوج هنگ کنک اینقدر شاخ بازی شده که الان سنگ این احمق رو به سینه میزنی؟یه زمان توقع بردن اسپانیا پرتغال رو داشتم اینقدر این احمق رو بزرگ نکنین بوالله مثل این میمونه کفتار رو به پا شیر بیارین بچه۵ساله ای هم میتونست این تیم رو هم ببره همین عراق انگاری تیم الشرطه بودن که استقلال۱ماه پیش دبل زدن بهشون اینقدر خود فروخته نشین ولیتموس یه گوش بر بیشتر نبود این تیم رو بذار جا تیم کیروش جام جهانی ببین اباکاربزرگی کرده اسکوچیج؟
  • Amir perspolisi IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    بنظر من و گذر دوران هم اینو ثابت کرده که بهترین مربی ها برا فوتبال ایران کروات هستن، شما کافیه به سوابق مربی های کروات در ایران یه نگاه بندازین، از استانکو فقید بگیرید تا این آخری که دراگان باشه ❤
    • محسن IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      اینکه می گین مربی های کروات نتیجه گرفتن درست ..اما جام جهانی که این جور نیست .برانکو تنها مربی تاریخ ایران بودع که در دومین بازی جام جهانی حذف شده ..این اتفاق حتا برای مهاجرانی و طالبی هم اتفاق نیافتاده
  • 6و6 IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    منصوره کچله دیگه . ازش سوال میکردین شما چندتا جام آوردین . هر تیمی ک منصوره بسته گند زده مث تراکتور
  • ز ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    الانشم باهزار اما واگر وشانسی بالا رفت این اصلا مربی درحد ایران نبود
  • مهدی ادیب IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    منصوریان بیشتر از کار مربی گری تو کار حاشیه ست.
  • رضا IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    دوست عزیز اگه نبودن مربیانی مثل کریم باقری و هاشمیان درکنار اسکوچیچ مطمئن باش به مشکل برمیخورد.البته نباید از اینکه حاضر شد با مربیان داخلی همکاری کنه فراموش کرد.
  • فری GB ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    علی منصوریان مثل راننده‌هایی ست که همیشه می‌اندازند در حاشیه یا شانه خاکی جاده تا از همه سبقت بگیرند. سواد متن را ندارد، بنابراین به آرایش حاشیه مشغول است و با حوصله، زلف حاشیه را شانه می‌کند. این راهش نیست، علی منصور جان... قربان زلفت شوم، این شانه کردنت از کسی دل نمی‌برد. حتی دیدن یا شنیدنش آزارنده است.
  • امیر علی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    سلام زنده باد مربی تیم ملی حسود ها وقتش رسیده عینک بدبینی را بردارید
  • مجهول الهویه IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    در این که حرفهای منصوریان بدببینانه بوده است شکی نیست در این که اسکوچیچ بی حاشیه و بادانش و آرامش بخش است نیز شکی نیست، اما به نظر من کارآمدی و تاثیر مثبت او همینقدر بود و در حد جام جهانی نیست هرچند که سایر مربیانی که منصوریان نیز نام برده اصلا در این حد نیستند. فراموش نکنید که ستارگان تیم آقای گل یک لیگ و آقای پاس گل یک لیگ دیگه و کسانی که لیگهای سطح یک دنیا را تجربه کردند به داد تیم رسیدند، عراق و بحرین هیچوقت در حد ایران نبودند و نیستند ما فقط اسیر حاشیه های ناجوانمردانه شده بودیم.
  • بهمن اسلان IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    بنده یه پرسپولیسی هستم و به شدت از آقای منصوریان متنفرم ولی با اینهمه با نظرات ایشون در مورد آقای اسکوچیچ کاملا موافقم. اینکه الان ایران تونست بحرین و عراق رو شکست بده فقط برمیگرده به قابلیت های بالای بازیکنان و دو مربی خوب که آقای هاشمیان و کریم باقری هستند مربوط میشه و اصلا آقای اسکوچیچ در حد و اندازه تیم ملی ایران نیست. حالا شاید بگین پس چرا دوره قبل به این تیم ها باختیم. دلیل اون هم ارنج بد تیمی مربوط به آقای ویلموتس بود که بازیکنان نمی تونستن اونطور که باید مهارت های خودشون رو به نمایش بگذارند و اگه هر مربی ساده دیگری نیز بازیکنان رو در جای مناسب خودشون استفاده میکرد صد در صد تیم جواب میگرفت. و قطعا مطمئن باشید اگر آقای قلعه نویی یا سلطان علی دایی به عنوان سرمربی به جای آقای اسکوچیچ انتخاب میشدن تیم صد در صد دوره بعد موفق تر میشد. مطمئن باشین دور بعدی تیم ملی با چالش های خیلی جدی تر مواجه خواهد شد که آقای اسکوچیچ توانایی حل این چالش ها رو نخواهد داشت. فقط خدا رحم کند بهمون تا دلمون غمگین نشه.
    • لنگ خاص IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      آزموده را آزمودن خطاست،مگر همین دایی وقلعه نویی قبلن مربی تیم ملی نبودن؟چه کاری کردند ؟قلعه نویی که بازیکن های لژیونر تمریناتشو مسخره میکردند وحسابش نمیکردند،علی لابی هم که با کره شمالی ضعیف وعربستان اونموقع ضعیف ناک اوت شد با بازیکنان ضعیفی مثل اشجاری،مرحوم غلام نژاد،،منم با اسکوچیچ مخالف بودم ولی بنظرم باید بمونه ویک دستیار خوب خارجی اضافه کنه
  • شاهین33 IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    اسکوچیچ فکر کرد یه کارشناس داره راجع بهش حرف میزنه!!!!!!!!!!! وقتی دید منصوریانه خیالش تخت شد!!!! چون طرف رو به ده راه نمیدادند التماس میکرد چه چه و به به(تراکتور) اینهم جواب یاوه گویان و مخالفین اسکوچیچ!!!!!!! تا کنون اینقدر راحت بازیهای تیم ملی رو نگاه نکرده بودم و اطمینان از برد تیم داشتم.( من 67 سالمه)
  • Mahdi IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    من استقلالیم ولی معتقدم علی منصوریان باید به خاطر ادبیات غلط از سرمربی تیم ملی عذر خواهی کند.
  • Mahdi IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    به نظر من دراگان بسیار باهوش تیم رو مدیریت کرد ، این کاملا در تعویض هایی که هر کدام روند بازی رو تغییر میداد قابل مشاهدست.
  • متین IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    دیشب 95 درصد مربی های ایرانی بدبخت بیسواد وحسود نتونستن از حسادت بخوابن.. هر چند اینا مربی نیستن چون اگه مربی بودن حداقل یک تیم از. لیگ افغانستان بهشون پیشنهاد میداد
  • محمد ربیعی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    آخه منصوریان کی مربی شد_یا قلعه نوعی؟؟؟؟؟قلعه نوعی تنها تام تیکش سانتره همین و بس.... مربی های کروات همیشه نشون دادن چ تیم های فوق العاده ای میسازن-برانکوی پرسپولیس که یادشون نرفته...
  • حسین IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    منصوریان رکورد یک بار اخراج از تیم هایی که سرمربیشون بوده رو در هر فصل رو داره. سال بعد هم آلومینیوم رو خودش می بنده و نتیجه نمیگیره.بذارید خوش باشه.
  • صادق باوی RU ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    این بنده خدا فکر می کنه تیم ملی استقلاله که بزن برو مربیگری کنه
  • میلاد IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    در جواب آقای منصوریان آقای اسکوچیج با ملوان بهترین نتیجه لیگ برتری را گرفت. با خونه به خونه دوم شد به دلیل تفاضل گل و با فولاد که بازیکنانش به خاطر کارت خدمت سربازی محروم شده بودن و تعداد بازیکن کافی نداشت و که همه فکر می کردند سقوط میکنه ششم شد ولی آقای منصوریان با بهترین بازیکنان در استقلال نتونست نتیجه بگیره وهمون تیم را شفذ تبدیل به بهترین تیم کرد
  • حمید کلباسی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    آمریکا در چه فکریه؟ ایران پر از منصوریه!
  • محمد IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    آقایان اسکوچیچ هیچ کاری نکرد این زحمت بچه هابود.ندیدید.این تیم را با این نفرات عالی به کمک مربی دسته یکم میدادن صعود میکرد.اسکوچیچ کیه.منصوریان درست گفت.
  • محمد بوشهر IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    منصوریان هم مثل بقیه مربیان و کارشناسان از انتخاب اسکوچیچ انتقاد داشتند. الان هم منصوریان در آخرین بار در برنامه فوتبال برتر از تیم ملی و بازیکنان حمایت کرد اگر فوتبالی باشی همینه اول و انتهای فوتبال
  • ایمان IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    بنظرم راست میگه علی منصوریان ، ما به یه مربی در حد نام کیروش نیاز داریم ،، این مربی های ایرانی هم بدرد تیم ملی ما نمیخوره ،، این آقا اصلا بلد نیست مربیگری ،، تاکتیک آقایی اسکوچیچ چیه الان ، دفاع را با دفاع تعویض کنی ، هافبک جنگنده را با یه بازیکنی تعویض کنی که تازه دعوت شده اصلا بزار تمرین کنه بازیکن بعد ببین عیار بازیکن را ،چرا ترابی با عراق بازی نکرد ، چرا گوا علی گنجی رو نیمکت بازی را دنبال کنه ولی یه بازیکن که چند سال لیگ ایران خوش درخشید ولی جاش داخل تیم ملی نبود الان زمان این آقا شده ترکیب ثابت ، و از طرفی هم روزبه چشمی دعوت نشد ،، اینجوری با ترکیب تیم میلی و انتخابی دیگران بجای مربی ما راه بجایی نمیبریم ، ما به یه مربی خوب در حد نام ایران احتیاج داریم
  • .. IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    همه میداننداسکوچیچ بسیارضعیفه.تیم ایران بهترین بازیکنان عمرش رو داره .
  • حسین IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    الان وقتشه اقای منصوریان سرمربی تیم ملی بشه بلا شک تیمو قهرمان جهان میکنه
  • حسین IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    اقای اسکوچیچ خیلی کارت درسته
  • هادی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    احسنت بر شما... بله...مهمترین مساله در رابطه با آقای اسکوچیچ این است که ایشان قدر جایگاهی که در آن قرار گرفته را به خوبی می داند و در این مدت شب و روز بدون نق و نوق کار کرده ...ایشان این جایگاه را برای خود مثل پلی دانسته که بتواند ارزش هایش را ثابت کند و می بینید تلاش ها و سفرهای شبانه روزی ایشان و کار و آنالیزهای ایشان جواب داد. مهم اینه و گرنه به وقت ادعا همه مدعی می شوند.
  • عموشهرام ش IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    شيشعلي رزومه خودت چیه?کسی باید انتقاد کنه که حداقل ی قهرمانی،یا حداقل ی کارنامه نسبتا خوبي توليگ داشته باشه،تو که هرجا رفتی بيرونت کردن،
  • یکی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    منصوریان راست میگه اسکوچیچ اصلا شایسته تیم ایران نیست بازی با عراق بعد از گل رو دیدید اگر همون توپ رسن گل میشد شاید بازی رو می باختیم انتخابهای غلط برای تیم ملی مثل محرمی و نوراللهی و شجاع و کنعانی و جهانبخش
  • خسرو IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    هنوز زوده قضاوت کرد
  • مانی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    همه از ارادت منصوریان به شخص کیروش اطلاع دارن . در واقع کیروش با دشمنی با پرسپولیس و حمایت همه جانبه از منصوریان و بازیکنان استقلال کاری کرد که بازیکنتن مطرح جرات رفتن به پرسپولیس رو نداشته باشن فکر کنم هنوز همه بخاطر داشته باشن که منصوریان به کاوه رضایی و خیلیهای دیگه گفت اگه به استقلال بیان به تیم ملی دعوت میشن و اگه برن پرسپولیس در لیست سیاه قرار میگیرن . بهترین نمونه هم کاوه رضایی و شجاع خلیل زاده س .
    • بی نامبا سلام برای خرداد ماه آقایان فرشید محسنی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      کافیه شما فقط به نحوه انتقال بیرانوند و امیری به پیروزی یه نگاه بندازی
  • حسین IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    اگه تیم ایران نتیجه میگیره فقط بخاطر بازیکنان خوبه وهیچ ربطی به مربی نداره .این مربی واقعا در حدواندازه تیم ملی نیست
  • وحید IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    من یک پرسپولیسیم ولی کاملا با منصوریان موافقم.باعث تاسف هست که تیم ملی باید با یک مربی کاملا بدون رزومه و بی نامو نشان ادامه بده و فکر کنه بردن ۴تا تیم ضعیفتر از خود که در زمان ویلموتس بی شرف به صورت کاملا اتفاقی جلوشون نتیجه نگرفتن خوشحال باشیم.ما اگر در تایمهایی از بازی خوب هستیم بخاطر بازیکنان بی کیفیتمون هست.مربی بعیده دخالتی داشته باشه.اصلا این مربی باید برای عکس گرفتن با بازیکنای ما التماس کنه چه لرسه مربی باشه.
  • بهروز نبوی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    اونایی که فوتبال حالیشون باشه می‌فهمن که ایران با اسکوچیچ هیچ آیند ه ای ندارن بردن عراق و بحرین داغون هنر نیست..تو این چند سال ما مشکل صعود به جام جهانی نداشتیم ما باید هدفمون بزاریم روی صعود از گروه جام جهانی که با این سطح از مربیگری اسکوچیچ ما تو جام جهانی حرفی واسه گفتن نداریم تو همین بازی با عراق و نیمه اول با بحرین بی برنامگی و پاس های اشتباه متعدد رو به وفور دیدید و از همه مهمتر هیچ‌کس نفهمید استراتژی بازی ایران به چه صورته یعنی هر کس برای خودش و بر اساس خلاقیت های بازی میکرد حتی پنج پاس متوالی تویه تیم ندیدیم...فراموش نکنید همین اسکوچیچ با صنعت نفت پنج گل از تیم آسترا خورد و رفت و برگشت به پرسپولیس باخت...کیفیت یک مربی تو کارنامه اون مربیه ایشون تو هیچ تیمی موفقیت آنچنانی نداشته نه تو صنعت نفت،نه تو ملوان،و نه تویه خونه به خونه...حتی به عنوان یک استقلالی حاضرم یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی بشه ولی این نباشه چون در حد دستیار یحیی هم هم این مربیگری بلد نیست و فقط به خاطر قدرت مافیایی این شده سرمربی..برانکو که ده سطح بهتر از اسکوچیچ بود تا جام جهانی هیچ کاری نتونست بکنه برای ایران
    • * *** IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      پس چرا دور رفت این تیمای داغون را نبردند اونم حتما میگین بخاطر چینش سرمربی(عذر بدتر از گناه) بوده
  • ش. م. ر IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    مصلا زمان کیروش چکار کرد همه بازیکنا ریخته بود تو جلو دروازه ک تیم گل نخوره،ن بازی قشنگ داشت ن نبرد، مزخرف گفتنم حدی داره مهم تو کار ی مربی اینه ک از هرچی داره استفاده کنه و ببره تمام
  • امیرخان IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    سلام عراق وبحرین در حد ایران نیستد که ما اینقدر خوشحالیم ما فوتبال قشنگی ندیدیم اگر قابلیت وتوان بازیکنان وکمکهای دراگان نبود این مربی از ویلموتس هم ضعیف تر بود به امید موفقیت ایران بزرگ
  • باقری IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    بیخیال پشه ای مثل منصوریان... گویند دود گر بالا رود کسر شان شعله نیست جای چشم ابرو نشیند گر چه او بالاتر است
  • فرزاد IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    آقای اسکوچیچ از همه مربی های داخلی با دانش تر و باکلاس تر هستند ،بعدشم چرت قبلاً بحرین رو تو کشور خودش شکست نمی‌دادید ؟وهمینطور عراق رو ده ساله شکست ندادین ؟اسکوچیچ این کارها رو انجام داد
  • امین IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    هنوز اتفاقی نیفتاده که کسی بخواد ازاسکوچیچ عذرخواهی کنه..تاز با هزار التماس دعا و ترس ولرز رفتیم مرحله بعد وقتی رفت جام جهانی ونتیجه گرفت بعد همه ما ازاقای اسکوچیچ ومافیای اطرافش تسکر میکنیم.شما هم مطلب نداری بزنی دست تو خشتک تاریخ نکن..
  • لنگ حکومتی GB ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    به هیچ عنوان با ادبیات منصوریان موافق نیستم و تیم ملی حتی اگر نتیجه هم نمیگرفت منصوریان باید بابت ادبیاتش عذر خواهی میکرد.اما به نظرم با مربی ایرانی هم از این مرحله صعود میکردیم.خواهشا یک بار دیگه به حریفامون نگاه کنید کامبوج.هنگ کنگ.بحرین و عراق.من میگم اسکوچیچ مربیه خوبیه اما انقد خودمون بابت بردن تیمهای درجه چندمی آسیا حقیر نکنیم.مطمعن باشید اگر با این نگاه به جام جهانی هم صعود کنیم باز ۳ تا بازی میکنیم و با یه مساوی و دو تا باخت برمیگردیم
  • علی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    الان اگر کی روش بود بود مثل همیشه از عراق شکست خورده بود و اگر داخلی هایی مثل دایی با اختلاف به بحرین باخته بود همانطور که این داخلی ها که سرمد همه دایی است قبلا در ساده ترین گروه و باخت در تهران به عربستان ایران را از گرددونه جام جهانی خارج کردند. سالهاست کار به جایی رسیده که بجای اینکه از چنین مربی خوبی از ابتدا تعریف می شد کاسبانی مثل منصوریان نان خودشان را در تعریف از یکی مثل کی روش می بینه که با تاختن به داور به همین عراق باخت و در جام ملت ها حذف شد و باخت را گردن داور انداخت یا علی دایی که هنوز داره باخت را گردن احمدی نژاد می اندازد غافل از اینکه هنوز مربی تیمی نشده که یک سال بعد آن را دچار فروپاشی نکنه در کشور ما اگر علم و شناخت و انصاف بود الان.....
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      گفتی ضعیف ترین گروه مقدماتی جام جهانی زمان علی لابی بود دقیقا کامنت من را تکرار کردی کره شمالی حتی در خواب هم نمی دید جام جهانی بره ضعیف ترین عرعرستان این چند دهه امارات درپیت و کره جنوبی حریفان علی لابی بودند که تو یک همچین گروهی حتی نتونست سوم بشه که پلی اف بریم!!! مرتب هم میگه چرا بهم فرصت ندادند خوب نباید هم بعد اون نتایج ضعیف می گذاشتند افتضاح هات را ادامه بدی تا جایی که دیگه فرصت جبرانی نباشه
  • پرولایسنس IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    با این اکیپ بازیکنان تاپ و درجه یک و بهترین و گران ترین بازیکنان تاریخ تیم ملی فوتبال ایران یه بز هم مربی بود عراق و کامبوج و هنگ و کنگ و بحرین ، آقای کی‌روش مربی بود که با یه مشت بازیکن از لیگ داخلی با خیال راحت روبروی آرژانتین و اسپانیا و پرتغال می ایستادیم. ادامه‌ی مسیر مهم ه وگرنه خدایی با این بازیکنان توی آسیا ما رقیبی نداریم.
  • رضا FR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    البته که ایران لایق سرمربی های بزرگ تریه اما فعلا و در این زمان کمی که تیم ملی داشت بنظرم واقعا هوشمندانه عمل کردن و انتخاب درستی داشتن(از معدود دفعاتیه که یه انتخاب درست داشت فدراسیون!)
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    سواد فوتبالی طرف را نگاه کنید میگه قلعه نوعی و علی لابی را مربی ایران کنید!!! علی لابی بدون حتی ذره ای تردید بدترین مربی حال حاضر خاورمیانه است مربی کم سوادی که در مخیله اش اینگونه نوشته شده که در زمین حریف برو برای مساوی به خصوص از نوع بدون گلش! سپاهان را این بابا با این طرز فکر نابود کرد سپاهان جلوی تیم ته جدولی اهوازی در زمین حریف بازی داشت مساوی می گرفت با اون یکی تیم ته جدولی بازی می کرد می رفت برای مساوی بدون گل .نتیجه این شد سپاهان حتی سهمیه هم نگرفت این بابا مربی ایران بود جلوی هنک کنگ و کامبوج می رفت برای یک مساوی!
  • جناب خان IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    ازهرکسی صحبت میکنید ازکیروش اجنبی الدنگ ضد لیگ برتر وپرسپولس حرف نزنید. این دیوس اصلا ماایرانی ها راقبول نداشت دیدید که هردستیار ایرانی بود اخراج کرد که کسی ازکارش سردرنیاورد. وخوب پولی ازایران به‌ جيب زد.
  • كيومرث IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    وقتي پول نباشه مجبورن يه مربي متوسط رو به پايين رو بيارن كي بدش مياد مارچلو ليپي يا اسكولاري مربي تيمش باشه اينم اندازه توانش تونست نتيجه بگيره ،، مربي ايراني كي رو ميخواستن بزارن هيچ كدام سطحشون نميرسيد
  • طرفدار IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    اگر پرسپولیسیا تبودن صعود نمی کردیم.
  • 4444 IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    رفتن به مرحله بعد همشون شیر شدن خدایا ببین به چه روزی افتادیم با کیروش چی بودیم با اینا چی شدیم چقدر هم خوشحالند اینا بابا هنوز که به جام جهانی نرفتین که بزار با تیم درپیت فدراسیون لنگی به جام جهانی برسین بعد اینجوری بیایین خط و نشون بکشین اگه سردار نبود که محال بود به مرحله بعد برسین
  • عالی محمودی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    این تیم دست شاغلام هم نتیجه میگرفت
    • حمید علوی CA ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      شرط میبندم سه هفته پیش، حتی نیم درصد هم احتمال نمیدادی تیم ملی صعود کنه، حالا با هر مربی. این ایراد ما ایرانی‌هاست که زود رومون زیاد میشه و فکر میکنیم کسی هستیم و رو دست نداریم و بی نظیریم و بدون مربی هم قهرمان جهان میشدیم و…
    • حمید علوی CA ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      شرط میبندم سه هفته پیش، حتی نیم درصد هم احتمال نمیدادی تیم ملی صعود کنه، حالا با هر مربی. این ایراد ما ایرانی‌هاست که زود رومون زیاد میشه و فکر میکنیم کسی هستیم و رو دست نداریم و بی نظیریم و بدون مربی هم قهرمان جهان میشدیم و…
  • arash061 IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    علی منصور کاملا درست گفت، یک مربی با چنین رزومه‌یی نباید جا پای بزرگانی چون کی‌روش می‌گذاشت. ما مو رو میبینیم امثال علی منصور پیچش مو خیلی واضحه که اسکو بدرد ایران بزرگ نمیخوره
  • پاسخ صحبتای خاله زنکی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    باید تمدید کنن قرار دادشو به عنوان پاداش
  • سید صابر IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    حالا هم کار شاقی نکرده بردن کامبوج و هنگنگ و که دیگه فخر فروشی نداره یه تیم دسته ۳ ایران ام میتوانست این تیمها رو ببره خوش شانسی این ادم اینه که بازیکنان با کیفیتی داشت و الا خودش واسه تیم ملی واقعا کلاه گشادیه
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    کسی باید در مورد سکانداری تیم ملی فوتبال ایران اظهار نظر کند که خود کارنامه درخشانی در این زمینه داشته باشد ما باید حرف های غیرکارشناسی و مغرضانه علی منصوریان را باور کنیم یا عملکرد مثبت اسکوچیچ در بازی های برگشت را باور کنیم آقای منصوریان مگر قلعه نوعی و دائی قبلا مربیان تیم ملی نبودند متاسفانه کارنامه آنها ناامید کننده بود شما هم اگر نمی توانید کمکی به حفظ آرامش و یکپارچگی تیم ملی کنید لطفا عاقلانه سکوت کنید
  • مهدوی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    استقلالی هست کاریش نمیشه کرد وقتی که می بزند یا زمین کج بوده یا داوار پدر کشتگی داشته که باختن
    • لنگی حقیر IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      تیم ملی تیم ملیه ما80میلیون ایرانی تیم ملیه مابا تیم ملی میشیم تیم ملی ولا تیم ملی تیم ملیه تیم ملی اسکوچیچ نیست تیم ملیه
  • ناشناس IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    هوادران لنگ ودرصدر آن رسانه های رنگی ، اسکوچیچ را بدلیل جذب بازیکنان پیروزی کوکورانه حمایت می کنند اما دانش فنی وی در ادامه رقابتهای مهمتر ،عیار واقعییش را نشان خواهد داد
  • حیدری IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    آقای علی رضا منصوریان واقعا حقیقت را گفت هنوز که بجای نرسیده ایران با یک گل مقابل عراق هنری نکرده این سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بدرد بازیکنان ایران نمی خورد اصلا گند زده به تیم ملی فوتبال ایران
  • Parsa IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    به نظر شما با بازیکنای که ما داشتیم میخواستید صعود نکنیم حالا با هر مربی
  • سلام IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    دیگه همه با لایک و دیس لایک فهموندن حق با کیه....
  • رشاد IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    منصور یان هرجا مربی شده به انتها نرسیده واصلا مربی موفقی نیست پس نظر ش هم کم ارزشه البته ایشان پارتی خوبی دارند چون از در بیرونش میکنند واز پنجره بامربی گری یک تیم دیگه وارد میشه
  • تاج IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    بخدا اگر آزمون و حاج صفی و عزت الهی نبودن عمرا می‌تونستیم عراق ببریم. حالا جوجه آخر بازیها میشمارند! هروقت استرالیا و کره و ژاپن و عربستان را حداقل مساوی گرفت درسته! یحیا گوه محمدی هم می‌توانست کامبوج و هنگ کنگ و بحرین ببره . همین الشرطه که تاج دو بار ۴ گل زد بهش تقویت شده تیم ملی عراق بود.... تا آخرش بخونید اونایی که ادعای علم فوتبال دارید!!! هنوز زمین سفت ن....ده!
  • نازلی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    حالا مگه چی شده اینقدردارین خوشحالی میکنید هر وقت صعود کردین جشن و پایکوبی بگیرین بردن عراق وبحرین که اینقدر سرو صدا نداره در ضمن خود منصوریان هم مربی نیست (الان هم داره نون خطیبی رو می خوره )با این تیم بستنش
  • مجید IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    من احترام کامل میزارم به مربیان ایرانی اما مربیان یوگسلاوی سابق که الان ۴ تا ۵ کشور شدند در فوتبال ما نتیجه خوب میگیرند ایویچ با تیم ملی ایران میگفت شگفتی ساز میشیم اما کیروش با ترس بازی میکند
  • امیر IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    بایدکادر اسکوچیچ تقویت بشه الان تاسه ماه مانده به شروع رقابتها باید یک کمک مربی ویک انالیزورقوی در کنار اسکوچیچ همراه باشدوهمچنین باید بازی دوستانه باتیم های قوی تا زمان شروع رقابت ها انجام شود
  • مهدی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    اسکوچیچ تیم های بی ستاره را در لیگ تحویل میگرفت و شاهد بودیم که تیم هاش بهترین کیفیت را در بازی مقابل تیم های دیگر ارائه میدانند. این موضوع را اکثر مربی های داخلی هم قبول دارند. البته مربیان داخلی هم قابل احترام هستند ولی کسانی آقای منصوریان نام بردند امتحان خودشان را در تیم ملی پس دادند و فقط آقای گلمحمدی در حد اسکوچیچ میتواند باشد و نه بقیه.
  • شمسعلی. AE ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    به نظر من برای سرمربیگری تیم ملی فقط شاه فرهاد ولی باید دست نوشته بدهد قهر نکند و البته متصوریان هم خوب است ولی او هم باید به جای دفاع یوونتوس از دفاع اینتر میلان کپی برداری کند
  • احمدرضا FR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    آخه کسی بیاد نظر بده که چیزی بارش باشه منصوریان بیسواد چرا باید بیاد تلویزیون نظرش رو بخوان آخه کی این داغونا رو مطرح میکنه خودش هر جا رفت گندزده یعنی حتی لایق مریبیگری تیمهای درجه ۳ خردسالان رو هم نداره اگه بیلزنی برادر یه سر به خودت بزن حسادت وبخل بدتر ضایع تر ش کرده حالا اگه اسکوچیچ یه مربی با دستمزد نجومی بود و تکبر هم داشت به به چه چه هم میشد.دیگه چکار کنه بدبخت فدراسیون میخواد یکی رو بیاره که چیزس هم این وسط زیروبالا کنه.اخه ازموده را ازمودن خطاست علی دایی یا قلعه نویی امتحانشونو بارها پس ددادن چیزی ندارن که بدرد تیم ملی بخوره حتی تو سطح باشگاهی هم موفق نیستن.علی منصور هم بره فکر کنه به گندایی که تاالان زده بعد حرف مفت بزنه وشکر زیادی بخوره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی