توافق استقلال با اولین بازیکن مد نظر مجیدی/ نقل و انتقالات آبی‌ها کلید خورد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از جلسه مجیدی با هیئت مدیره استقلال آبی‌ها اولین مذاکره خود را انجام دادند.

خبرورزشی - پس از آخرین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال که در دفتر حجت نظری یکی از اعضای هیات مدیره و با حضور فرهاد مجیدی تشکیل شد، کار باشگاه استقلال برای حضور در بازار نقل و انتقالات تقریباً آغاز شد.

فرهاد مجیدی که حالا خیالش بابت حمایت هیات مدیره در نقل و انتقالات تا حدود زیادی راحت شده، به تدریج بازیکنان مورد نیازش را به هیات مدیره معرفی می‌کند تا آنها مذاکرات را به صورت غیر رسمی آغاز کنند.

در همین رابطه شنیده شده آبی‌ها به صورت غیر رسمی مذاکراتی را با یکی از هافبک‌های کناری شاغل در لیگ برتر انجام داده‌اند و توافقات نسبی نیز در این خصوص حاصل شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    اینها یاد گرفته اند چگونه گروگان بگیرند و با هوچیگری کارهایشان را راه بیندازند ، ملیچ که بدون درد سر آمد و از رادوشوویچ خبری نیست ، مربی خارجی هم که تا چند روز دیگر وارد تهران می شود از لحاظ بازیکن هم که خوشبختانه مشکلی ندارند ، خداییش مشکلتان چبست که اینقدر کولی بازی راه می اندازید؟؟؟؟
    • مافیای قرمز IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      شما عرضه ندارین بازیکنتون رو برگردونین یا اینکه بازیکن شما اگه عرق نداره و تا پول نگیره برنمیگرده تقصیر ماست؟!! وقتی ابرام سفارشی به رادو توهین میکنه و بهش میگه هر کاری خواستی بکن، تقصیر ماست؟؟!! خیلی پررویین به خدا
    • نمیذارن ما قهرمان بشیم! IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      پول مربی ایتالیایی ما از نصف بازیکن داغون قرضی شما از لیگ پرتغال هم کمتره. اونوقت واسه ما حرف از تکمیل بودن تیم استقلال میزنی؟؟؟ با پولهایی که یواشکی بابا مسعود و آذر جون بهتون میده تا الان یواشکی با 10 تا بازیکن برای فصل بعد بستین. مافیای کثیف به این میگن
    • اس اس آس ایران IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      در تیم استقلال با وجود این مافیایی که آقایون وزارتی براش درست کردن نشون داه که توافق کردن با فلان بازیکن و مطرح کردنش فقط حرف هست و به هیچ دردی نمیخوره هر موقع تونستین بازیکن رو جذب کنیدو قرارداد بستین اونوقت بیائید و جار بزنید مگه با قاسمی نژاد توافق نکرده بودین ؟
  • تتلیتی وحشتناک باهوش ZA ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    از استقلال فقط یک بازیکن در تیم ملی بود که اون هم گل خالی گل نزد و اوج درخشش بازی خوب جلوی تیم ضعیف کامبوج بود!
  • ناشناس IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    با این هیات مدیره استقلال امیدی به جذب بازیکن خوب نیست. فرهاد باز دور زده میشه و هوادار هم باید حرص و جوش بخوره.
  • فوتبال پاک IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    تو تیم رقیب، شکوری و پیروانی و گل محمدی بعنوان اتاق فکر جذب بازیکنان جدید جوری عمل میکنن که بازیکنان شاغل در آفریقا و کشورهای اروپایی رو هم زیر نظر میگیرن و لی تو استقلال فقط فرهاد مجیدی باید به فکر همه چیز باشه. نه مدیر فنی نه سرپرست و نه هیچ کس دیگه ای رونداریم که بخواد بازیکنان خوب خارجی رو رصد کنه و به فرهاد پیشنهاد کنه. مدیرعامل هم که هیات مدیره چپ افتاده و احتمالا اهمال کاری هایی تو جذب بازیکنان خواهیم دید. مددی هیچ ساختار درستی تو استقلال پیاده نکرده.
  • مانی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    چیشد تا دیروز که میگفتن وزیر نمیخواد و نمیزاره ما بازیکن بگیریم و پول هم‌نمیده .ظاهرا بازم وزیر دست به تلفن و دست به جیب شده . مثل ماجرای تبریزی کلا وزیران خیلی خوب به ذوب اهن زنگ میزنن
    • نون خ IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      نکنه شما لنگی ها انتظار دارین به امید وزیر لنگیتون بمونیم و دست رو دست برازیم و مثل 4 سال گذشته شما بهترین بازیکنها رو بگیرین و ما فقط تماشاتون کنیم. چطوره؟ هان؟!!
  • arash061 IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    اگر قلعه را در دست راستم بگذارند و استرا را در دست چپم بگذارند بازهم می‌گویم ((هرچی آقا فرهاد بگه))
  • محمد IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    خوب وقتی میدونن قرار نیست بزارن قهرمان بشن چرا ریخت پاش میکنن؟ علت خاصی داره؟ با تیم امید هم میشه همین نتایج گرفت
  • SS IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    مگه اصن گفتن لنگ ، که خودتون و وسط میندازین. کی گفته لنگی هم دخالت کنه؟! خجالت هم خوب چیزیه . شما لنگی ها باشگاه تون پول میدزدن، دیگه چتونه؟! ی روزی دوره شما هم تموم میشه . بابا مسعود و مامان آذر دیگه آخرشونه ، بهتره ی فکری برا خودتون کنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی