نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
نگران رونالدو نباشید؛ ما سردار را داریم/ آزمون رکورد علی دایی را پس می‌گیرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سردار آزمون می‌تواند تهدیدی برای رونالدو باشد تا بهترین گلزن جهان شود.

خبرورزشی - کریستیانو رونالدو عصر سه شنبه با دو گل دیرهنگام به مجارستان که گل دوم او مشکوک به آفساید هم بود فاصله خود با علی دایی آقای گل سال‌های اخیر فوتبال جهان را کم کرد. او حالا با ۱۰۶ گل فاصله کمی تا رسیدن به رکورد تاریخی علی دایی دارد.

گلزن سابق تیم ملی ایران سالهاست با ۱۰۹ گل عنوان بهترین گلزن عرصه ملی را به خود اختصاص داده و کریستیانو رونالدو حالا تنها به سه گل برای رسیدن او نیاز دارد. با توجه به میزان آمادگی کریس رونالدو احتمال اینکه این رکورد توسط ستاره سال‌های اخیر فوتبال جهان شکسته شود زیاد است. رونالدو اما نباید زیاد هم به این عنوان دل ببندد چرا که رکورد او توسط یک ایرانی دیگر به شدت تهدید می شود.

ساعاتی پس از گلزنی او به مجارستان، تیم ملی فوتبال ایران هم به مصاف عراق رفت که با تک گل سردار آزمون حریف خود را شکست داد. آزمون با گلی گه مقابل عراق به ثمر رساند به تعداد ۳۶ گل زده ملی رسید. درست است که او تا رسیدن به رکورد رونالدو راه زیادی پیش رو دارد اما با ادامه همین روند رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست. رونالدو ۱۰۶ گل زده خود را در ۱۷۶ بازی ملی به ثمر رسانده است یعنی میانگین ۰.۶ گل در هر بازی این در حالی است که آزمون نیز ۳۶ گل زده خود را در ۵۳ بازی به ثمر رسانده است یعنی میانگین ۰.۶ گل در هر بازی و آماری مشابه با رونالدو.

آزمون اگر در مصاف با کامبوج به میدان می رفت می توانست شمار گل‌های زده خود را زیاد کند و با توجه به اینکه این قبیل حریفان در آینده نیز مقابل ایران قرار می گیرند آزمون می تواند شانس گلزنی خود را بالاتر ببرد.

البته رونالدو این تعداد گل را در شرایطی به ثمر رسانده که تقریبا همیشه در اوج بوده و آزمون نیز برای رقم زدن این اتفاق باید یک بازیکن کم نوسان بوده و همیشه در شرایط مطلوبی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گرگانی پرسپولیسی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    سخته یه بازیکن همیشه در اوج باشه افتخار میکنم به سردار هم استانی عزیزم .واقعا بعد دایی کمبود یه مهاجم خوب حس میشد الان با طارمی سه چهارساله یه زوج عالی داریم
  • فرشاد IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    رونالدو با هیچکس قابل مقایسه نیست،آزمون به گرد پای علی آقای دایی و رونالدو نمیرسه.
  • آزمون IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    علی دایی جنم داشت میکشت خودشو تا گل بز نه، سردار تا توپ ب جلو پاش نرسه تکون نمیخوره
  • واقعاً چرا ؟ IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    واقعاً خیلی خنده داره که نوشتید سردار به شدت تهدید می‌کنه رونالدو رو . 106 کجا 36 کجا . اگه اینطوری باشه که سونیل چتری و مبخوت بیخ گوش رونالدو هستن دور بر هفتاد گل ملی دارن . سردار 26 سالشه و 36 تا زده و لوکاکو 27 سالشه و حدود 60 گل ملی داره و قطعا خیلی تهدید می‌کنه رونالدو رو . در ضمن این رو هم در نظر داشته باشید که علی دایی جلو تیم هایی مثل بنگلادش و سنگاپور آقای گل شده و رونالدو داره با گلزنی جلو تیم های اروپایی قدرتمند به این رکورد می‌رسه.
    • ... AU ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      رونالدو داره مقابل تیمای اروپایی قوی گل زنی میکنه؟! مجارستان قویه؟!پرتقال مقابل هر چی تیم ملی ضعیف تاره قرار میگیره یکیشونم که ارمنستانه ،،،پنالدو لات کوچه خلوته باوا وگرنه مقابل فرانسه و برزیلو ... گلزنی میکرد
  • محمد IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    نمیتونه،آزمون خیلی جوی هست ،تیمها هم مثل سابق ضعیف نیستن که هیجده تا گل از ایران بخورن
  • Naser Arian FR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    سردار اگر دوباره هم به دنیا بیاید باید به خواب بیند که ریکورد پادشاه فوتبال را میشکناند ، اینهاهمه خواب است و خیال است و جنون
  • رضا IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    اگه سردار اینجوری پیش بره میتونه رکورد هر کسی رو بزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی