ویسی: اتفاقات ناگواری در لیگ یک رخ می‌دهد/ گل سالم ما مقابل استقلال سوخت
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد معتقد است سرمربی خوشه طلایی به دلیل اظهاراتش در دیدار با بادران، باید به مدت یک سال محروم شود.

خبرورزشی - عبدالله ویسی درباره شکست یک بر صفر خیبر خرم‌آباد مقابل هوادار اظهار داشت: در ۱۵ دقیقه نخست عملکرد خوبی نداشتیم. پس از آن به ما شوک وارد شد و گل بدی دریافت کردیم. پس از آن تلاش کردیم که این گل را جبران کنیم، اما نشد. می‌توانستیم بازی را حداقل به تساوی برسانیم و یک امتیاز از این بازی خارج از خانه بگیریم، اما شکست خوردیم و کمی از کورس قهرمانی عقب ماندیم.

انتظار داشتم عنایتی رفتار بهتری با داوران داشته باشد
وی در واکنش به اینکه غلامرضا عنایتی در آستانه دیدار با خیبر از اشتباهات داوری به ضرر هوادار انتقاد کرده بود، تصریح کرد: انتظار داشتم عنایتی کنار خط، رفتار بهتری با داوران داشته باشد. او گفته بود داور لیگ برتری برای لیگ یک انتخاب کنند. اگر درخواست داور لیگ برتری دارید، باید به او و نظراتش احترام بگذارید. زیبنده نیست که یک مربی سر یک پرتاب یا یک خطا با داور جر و بحث کند. یک پنالتی به سود ما اعلام نشد، اما معتقدم اشتباه داوری یک روز به سود ماست و روز دیگر به ضررمان.

عنایتی مانند مربیانی نباشد که می‌خواهند جو را مسموم کنند
سرمربی خیبر با بیان اینکه سپردن مسئولیت نتایج به داوران منصفانه نیست، خاطرنشان کرد: در بازی قبل مقابل استقلال خوزستان، زاهدی‌فر گل کاملاً سالم ما را آفساید گرفت و اعتراضی نکردم. باید به داوران احترام بگذاریم و انتظار دارم همکارانم جو را مسموم نکنند. کمک داور دید که دروازه‌بان با توپ به بیرون از زمین رفت و کرنر گرفت، اما عنایتی جو را خراب کرد. رضا مربی آینده‌داری است، او را دوست دارم و این پیروزی را به وی تبریک می‌گویم. با این حال عنایتی باید حواسش به خودش باشد و نباید مانند مربیانی باشد که به دنبال مسموم کردن جو هستند.

اتفاقات ناگواری در لیگ دسته اول رخ می‌دهد، مدیران نظارت کنند
ویسی در مورد انتقاد برخی مربیان لیگ یکی از دوپینگ در این مسابقات بیان کرد: در لیگ یک هر کاری انجام می‌شود و هر اقدامی برای کنترل بازی‌ها انجام شود، قابل احترام است. اتفاقات ناگواری در این مسابقات می‌افتد و امیدوارم مسئولان همانند لیگ برتر، به لیگ دسته اول هم اهمیت بدهند. همه لیگ برتر را می‌بینند و شاید اتفاقات در لیگ یک گم باشد. امیدوارم مدیران به خوبی بر پنج هفته پایانی نظارت کنند. همه می‌دانند این اتفاقات ناگوار چیست. در سال‌های گذشته بازیکن خرید و فروش می‌شد و کارهای دیگری انجام می‌دادند. الان هم می‌گویند بازیکنان شرط‌بندی یا دوپینگ می‌کنند و جو علیه داور خراب می‌شود. داوران باید شدیدتر با خاطیان کنار خط مقابله کنند.

بی‌انصافی است که فکر کنند در سال اول باید به لیگ برتر صعود کنیم
وی درباره نتایج بسیار خوب شاگردانش در نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول گفت: در نیم‌فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم، اما هفت پیروزی در ادامه کار به دست آوردیم و در صدر جدول نیم‌فصل دوم هستیم. بسیار عالی کار کردیم که انتظارات مردم خرم‌آباد از ما افزایش یافت. این موضوع قابل احترام است، اما بی‌انصافی است که فکر کنند تیم در سال اول باید به لیگ برتر صعود کند.

با تیم‌هایی رقابت می‌کنیم که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند
سرمربی خیبر خرم‌آباد با اشاره به رقبای این تیم برای صعود به لیگ برتر اظهار داشت: تیم‌هایی چون فجر سپاسی، استقلال خوزستان و مس کرمان برای صعود رقابت می‌کنند که سابقه آسیایی دارند. شاهین، ملوان و پارس جنوبی پیش از این در لیگ برتر بازی کرده‌اند و بادران هم چند سال است که هزینه هنگفتی برای صعود به لیگ برتر می‌کند. باید کمی انصاف داشته باشیم تا فشاری روی بازیکنان ایجاد نشود.

می‌خواستند بادران را بالا بیاورند، دقیقه ۶۰ بازیکن این تیم را اخراج نمی‌کردند
ویسی در واکنش به اینکه وحید بیاتلو سرمربی خوشه طلایی گفته بود سازمان لیگ تلاش می‌کند خیبر و بادران را به لیگ برتر برساند، بیان کرد: این صحبت‌ها بی‌انصافی و فرار رو به جلوست. اگر می‌خواستند بادران را بالا بیاورند، دقیقه ۶۰ بازیکن این تیم را اخراج نمی‌کردند. نباید شکست خود را به این مسائل مرتبط کنیم. این مسائل زیبنده فوتبال نیست و بی‌احترامی به فوتبال ایران و مدیران است.

گل سالم ما مقابل استقلال خوزستان سوخت؛ چه کسی به ما کمک کرد؟
وی در ادامه انتقادات خود از سرمربی خوشه طلایی ساوه خاطرنشان کرد: می‌گفتند اجازه نمی‌دهند استقلال خوزستان قهرمان شود، اما قهرمان شدیم و کسی جلوی ما را نگرفت. می‌گفتند تاج می‌خواهد سپاهان قهرمان شود، اما این تیم پنج سال قهرمان نشد. می‌گویند مس کرمان به فدراسیون فوتبال کمک کرده و می‌خواهند این تیم را به لیگ برتر بیاورند، اما چند هفته است که در سیر نزولی قرار دارد. چه کسی به این تیم کمک کرد؟ ۹ هفته در ابتدای فصل نبردیم و گل صد درصد سالم ما مقابل استقلال خوزستان سوخت؛ چه کسی به ما کمک کرد؟

این صحبت‌ها ناشی از بی‌شعوری یک مربی است، فدراسیون فوتبال او را یک سال محروم کند
سرمربی خیبر در ادامه یادآور شد: فلان تیم در شهر خودش شکست می‌خورد، می‌گوید می‌خواهند خیبر را بالا بیاورند! این صحبت‌ها ناشی از بی‌شعوری و بی‌حرمتی یک مربی به جامعه فوتبال است. حیدر بهاروند که ۱۰ سال است در فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کند، چرا در این ۱۰ سال خیبر را به لیگ برتر نیاورد؟ ما تلاش و هزینه کردیم و مالک باشگاه، چند بازیکن باکیفیت برای ما خرید. سه هفته است که نبرده‌ایم، چرا به ما برد نمی‌دهند؟ این ناشی از بی‌شعوری مربی است و فدراسیون فوتبال باید مربیانی را که تهمت می‌زنند، یک سال محروم کند.

وقتی این مربی پیروز شد، چه کسی جلوی او را گرفت؟
ویسی با اشاره به برتری این هفته خوشه طلایی مقابل ملوان بندرانزلی گفت: مگر این هفته که بُردی، کسی جلوی تو را گرفت؟! خانم موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال است، اما تیم او (بادران) بازیکن اخراجی داد و ۲ بر صفر پیروز شدید. چرا بیهوده حرف می‌زنید؟ مربی را دو جلسه محروم می‌کنند یا یک نماینده مجلس پادرمیانی می‌کند و پارتی‌بازی می‌شود. آن زمان دوباره این صحبت‌ها که زیبنده خود این مربیان است، توسط سایرین تکرار می‌شود.

خاطرات خوبی از بازی با ملوان دارم
وی در مورد رویارویی با ملوان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال تصریح کرد: ما می‌خواستیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم و فرقی نمی‌کرد با چه تیمی روبه‌رو شویم. وقتی می‌خواهید قهرمان شوید، باید از این مرحله عبور کنید. هدف ما این است که این مرحله را رد کنیم و به نیمه نهایی برسیم. ملوان تیمی دوست‌داشتنی است که سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی جام حذفی را هم دارد. زمانی که بازیکن شاهین اهواز بودم، مقابل این تیم در فینال بازی کردم و قهرمان ایران شدیم. خاطره خوبی از ملوان دارم و امیدوارم برنده بازی شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی