نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
داورپناه: مقابل قدرتهای بسکتبال چیزی برای از دست دادن نداریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی بسکتبال بامداد امروز راهی ژاپن می شود تا بازی‌های دوستانه‌ای با تیم ملی این کشور برگزار کند.

خبرورزشی - سعید داورپناه، ملی پوش تیم ملی ایران درباره ۴ بازی دوستانه ژاپن می گوید: «ژاپنی ها حریف قدرتمندی هستند و از بازیکنان مطرحی برخوردارند. آنها میزبان المپیک هستند و مطمئنا" تیم خوبی را آماده این رقابت‌ها کردند پس بازی با این تیم می تواند برای ما خیلی خوب باشد تا به هماهنگی بهتری دست پیدا کنیم.»

او در ادامه می گوید:«با توجه به اینکه بازیهای پنجره سوم را پشت سرگذاشتیم دیدارهای قطر و عربستان می تواند تدارکات خوبی برای دیدار با ژاپن باشد. امیدوارم با کار تیمی خوب بتوانیم نتایج خوبی را ثبت کنیم.»

ملی پوش کشورمان بعد از صعود به کاپ آسیا درباره نتایج تیم در اردن می گوید:«در اردن بعد از اردوهای خوبی که پشت سر گذاشتیم، اعزام شدیم. خوشبختانه قطر حریف اول ما بود و توانست تاثیر خوبی در هماهنگی بهتر ما بگذارد. بعد از آن‌هم عربستان که باید بگویم تیم بسیار خوبی بود و در سطح کیفی مناسبی بازی می کرد. خدا را شکر دو دیدار را با ارائه بازی‌های خوب پشت سرگذاشتیم.»

سعید داورپناه همچنین به بازی‌های دوستانه برابر اسپانیا اشاره می کند و می گوید:«این تیم قهرمان جهان است و بازیکنان شاغل در NBA دارد. بازی مقابل آنها و در کل اروپایی ها که سطح کیفی بالاتری از آسیا دارند بهترین شرایط را برای ما فراهم می کند که نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم و پیشرفت خوبی در کار تیمی داشته باشیم.مثل سال ۲۰۰۸ که قبل از المپیک بازیهای خارجی زیادی انجام دادیم و در المپیک هم نتایج قابل قبولی گرفتیم.»

این بازیکن با توجه به همگروهی با آمریکا، فرانسه و تیم منتخب از مسابقات انتخابی از بین تیم‌های کانادا، ترکیه و یونان دربازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن می گوید:«المپیک شرایط خاص خودش را دارد. باید ابتدا از لحاظ روحی خود را آماده کنیم. دیگر مردم جامعه هم مطلع هستند که اختلاف سطح تیم ملی ما با آنها چقدر است ولی ما مصمم هستیم تا بازیهای خوبی به نمایش بگذاریم. چرا که در مقابل قدرتمندان چیزی برای از دست دادن نداریم پس می توانیم بازی روانی را انجام دهیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی