فاجعه دوران ویلموتس را فراموش کنیم/ باید تا دندان مسلح شویم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دکتر بیژن ذوالفقارنسب مربی تیم ملی در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه گفت: ایران شایسته سرگروهی مرحله انتخابی جام جهانی بود. اتفاقاتی که در بازی‌های دوره رفت افتاد را باید فراموش کنیم و قدرت واقعی ایران را در بازی‌های دور برگشت در نظر بگیریم.

خبرورزشی - بیژن ذوالفقارنسب که خودش به عنوان بازیکن همراه با تیم ملی قهرمان جام ملتهای آسیا شده است در گفت‌وگو با خبرورزشی ضمن تمجید از عملکرد ملی پوشان در بازی مقابل عراق گفت: واقعاً از رشادت و انسجام تیمی بازیکنان مقابل عراق لذت بردم اگر چه زیاد هم شاداب نبودیم و حساسیت بالای بازی باعث شده بود بی‌گدار به آب نزنیم خوشبختانه از یکی از بهترین موقعیت های خود نهایت استفاده را بردیم و به برتری رسیدیم.

وی افزود: بازی‌های دور برگشت نشان‌دهنده قدرت واقعی تیم ملی بود و باید فاجعه دوران ویلموتس را فراموش کنیم و به آینده امیدوار باشیم و خودمان را برای رقابت های حساس مرحله بعد مهیا کنیم. در مرحله دوم تیم‌هایی چون ژاپن, استرالیا، کره جنوبی و..‌.. حضور دارند و رویارویی با این تیم ها می طلبد که بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشیم و تا دندان خودمان را مسلح کنیم.

ذوالفقارنسب همچنین گفت: سردار آزمون در این دوره از مسابقات بسیار عالی کار کرد و گل های حساسی به ثمر رساند. چقدر خوب است که ما در تیم ملی چنین بازیکنانی داریم که می توانند در شرایط حساس گره از کار ملی پوشان بگشایند و خیال همه را راحت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی