نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
۳ |
۵
قرارداد اسکوچیچ تمدید می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ پایان یافته است و اکنون سوال مهم این است آیا این قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال تمدید خواهد شد؟

خبرورزشی - مجتبی خورشیدی سرپرست فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال تردید آمیز حرف زده است. او گفته است: اسکوچیچ هست و کارش را انجام می‌دهد. تصمیم‌گیرنده ما نیستیم. اگر اسکوچیچ قراردادش تمام شده باشد، تمدید خواهد شد. من اطلاع دقیقی ندارم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران هم چنین در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان از کار کردن با اسکوچیچ رضایت داشته‌اند یا نه؟ آنها تا اینجای کار راضی بودند، چون تیم نتیجه گرفته است. اسکوچیچ مربی با دانشی است. حالا باید دید صلاح چیست و فدراسیون تصمیم خواهد گرفت.

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ تصمیم خواهند گرفت. در گذشته اعضای هیات رییسه تصمیم گیری در این زمینه را به رئیس فدراسیون فوتبال محول کرده بودند. یعنی مهدی تاج و بعد یک افتضاح بزرگ در خصوص عقد قرارداد با مارک ویلموتس پیش آمد.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال با توجه به ۷ پیروزی با رهبری اسکوچیچ در خصوص تمدید قرارداد او اقدام کند به خصوص که قرارداد این مربی ریالی است مگر اینکه فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد مربی بزرگتری را به خدمت بگیرد.

پیش تر عنوان شده بود در صورت صعود تیم ملی به دور بعدی بازی ها برانکو سرمربی تیم ملی ایران خواهد شد در حالی که برانکو با تیم ملی فوتبال عمان قرارداد دارد و به همراه این تیم به دور بعدی بازی ها صعود کرده است. حضور کارلوس کی روش در تیم ملی نیز اخباری است که دور از واقعیت منتشر می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج آسیا IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    آوردن کی‌روش یه گام بزرگ به عقبه. زمان کی‌روش در بازی های که گل عقب افتادیم به هیچ‌وجه برنامه ای برای برگشتن وجود نداشت نمونه بارزش بازی با ژاپن در جام ملتها و بازی با بوسنی در جام جهانی. نتایج مراحل یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی جام جهانی نشون داد در مقطع خاص ۲۰۱۸ با یکی از ضعیفترین تیمهای تاریخ اسپانیا و پرتغال مواجه شدیم که نشانی از قهرمانی جهان و اروپا نداشتن و این موضوع در همون جام و نتایج مراحل بعد اثبات شد اما دوستان اصراردارن که فینال یا رده بندی ۲۰۱۸ اسپانیاو پرتغال حضور داشتن!!در حالی که یک هشتم حذف شدن و تیمی هم که حذفشون کرد خودش یک چهارم حذف شد و همین موضوع ساده میزان قدرت اسپانیا و پرتغال ۲۰۱۸ رو نشون میده،چه قبل و چه بعداز ۲۰۱۸ تا این حدناامیدکننده ظاهر نشده بودن. کی‌روش مربی خوبی با سبک دفاعی بود ولی برنامه ای برای بردن و گل زدن نداشت و نهایتا میشد به این دل بست که مقابل بزرگان جهان دوگل بخوریم و مقابل تیمهای نه چندان قوی آسیا با یک گل جلو افتاده و مشغول دفاع بشیم ولی اگر در یک بازی نیاز به برد داشتیم مثل بازی با ژاپن، عراق،بوسنی و ... نتونستیم موفق بشیم.
  • حسین IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    کیروش مثل خولیو ولاسکو برای والیبال بود. ولاسکو که برنگشت والیبال کاش کیروش رو برگردونیم. زد فساد تاثیر گذار روی بازیکنان با دیسیپلین استاد جنگ روانی (چیزی که در فوتبال ملی خیلی مهمه) و با توانایی فنی بالا
  • امیر IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    بهترین حالت این است یا قرارداد اسکوچیچ را تمدید کنند یا کیروش را برگردانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی