چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
۱۰ |
۴
ماجرای حامیان و منتقدان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نه کسانی که از اسکوچیچ دفاع می کنند به او اعتقاد دارند و نه کسانی که از او انتقاد می‌کنند نگران آینده تیم ملی هستند.

خبرورزشی - ماجرای اسکوچیچ هم شبیه مربیان قبلی تیم ملی شده است. روزی که ویلموتس به جای کی روش آمد برای او طاق نصرت بستند و عده ای که از کی روش بدشان می آمد او را تا حد زیدان بالا بردند.

مسئولان وقت فدراسیون فوتبال حتی ویلموتس را به مراسم روز درختکاری هم بردند تا اوج هنر خود را به منصه ظهور برسانند! بعدا البته معلوم شد کلاهی که جناب ایشان بر سرمان گذاشته ۸ میلیون یورو قیمت دارد.

حالا هم داستان اسکوچیچ این است که یک عده بنا به مصالحی از او انتقاد می کنند و یک عده هم بنا به مصالحی دیگر حامی او شده اند. این وسط مدیونید اگر فکر کنید کسی دلش برای تیم ملی و آینده اش می سوزد و اصلا کاری به کار دانش فنی سرمربی تیم ملی دارد!

اسکوچیچ نشان داده که مربی بدی نیست اما این که در مرحله بعدی هم بتواند ما را بالا ببرد یا نه، سوال مهمی است که مسلما اهل فن و دلسوزان واقعی فوتبال که تعدادشان زیاد نیست، باید پاسخ بدهند چون جواب این سوال مستقیم با آینده تیم ملی ارتباط پیدا می کند.

مسلما اسکوچیچ تا امروز خوب کار کرده و البته خیلی ها می گویند با این مهره ها هر کس دیگر هم بود تیم ملی از این مرحله بالا می رفت اما به هر حال ما با همین مهره ها و البته با ویلموتس به بحرین و عراق باختیم و خطر نرسیدن به جام جهانی را با تمام وجود حس کردیم.

در واقع بررسی کارنامه و کاریزمای اسکوچیچ را باید به آدمهای منطقی، دلسوز و کاردان سپرد. کسانی که دلشان واقعا برای تیم ملی بسوزد نه برای پورسانت و جیب خودشان.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    3 تیر قرعه کشی مرحله نهایی انخابیه جام جهانیه! بازی ها هم از شهریور شروع میشه! کدوم عقل سلیمی 2 ماه مونده به شروع بازی ها میاد مربی موفق یه تیم رو عوض میکنه؟! کیو اصلا میخواید جایگزینش کنید؟ تغییر مربی تو این بازی زمانی یه شکست محض، یعنی خدافظی با جام جهانی. هوادار به هوش باش!
    • مانی IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      مخالفای اسکوچیچ در واقع همون کیروش پرستا هستن که نیملیشون فقط و فقط شخص کیروشه . و چون تیم ملی برنده شده و تیرشون به سنگ خورده و امیدوارن با رفتن اسکوچیچ یا کیروش برگرده و یا شرایط باخت تیم ملی فرام بشه و دوباره کیروش کیروش کنن . به سایر دوستان هم عرض میکنم ک تجربه سالهای گذشته میگه اگه اسکوچیچ بره مطمئن باشید یکی مثل منصوریان و استیلی و فکری و ... رو مربی میکنن
    • علی US ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      امثال شما همین حرفها رو درباره ویلموتس هم میگفتند که ما باید به ویلموتس باز هم وقت بدهیم تا با شناخت بهتر او بتوانیم‌ از این مرحله بگذریم. اسکوچیچ برای عبور از این مرحله که مقابله با تیمهای درجه 3 و 4 مثل کامبوج و هنگ کنگ و بحرین و عراق نصفه و نیمه و جنگ زده بود خوب بود ولی برای مرحله بعدی که باید با تیمهای درجه 1 آسیا مقابله کنیم کافی نیست. برای اون مرحله ما نیاز به یه مربی درجه 1 داریم اسکوچیچ یه مربی درجه 4 است. فراموش نکنیم تیم ملی با ویلموتس نتایج بهتری در برابر کامبوج و هنگ کنگ گرفت. دفاع تیم ملی اسکوچیچ بسیار لرزان بود و یه گل بسیار راحت از هنگ کنگ خورد
  • Amir perspolisi IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    اسکوچیچ ما رو از این مرحله بالا برد دمش گرم و نشون داد که سرمربی خوبیه اما مرحله ی بعد فوق العاده کار سخت میشه، البته اینم باید در نظر گرفت این ۴ مسابقه شرایط خاصی داشت، تیم ملی محکوم به برد بود و مهم نتیجه بود نه بازی زیبا!!! در ضمن زمین استادیوم المحرق هم اجازه ی بازی زیبا و هماهنگ رو نمیداد!!! در کل اگه اگه اگه بتونن یه سرمربی بزرگتر و موفق رو بجای اسکوچیچ بیارن که بحثش جداس اما اگه قراره یکی رو بیارن مثه ویلموتس که تا قبل از اومدن به ایران هیچکس شناختی ازش نداشت و اون بلا رو سرمون آورد پس خواهشا همین اسکوچیج بی ادعا و با شخصیت رو نگه دارن
    • x IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      این حرف از شما بعید بود!!! زیدان هم جای اسکوچیچ بیاد تا شهریور نمیتونه تیمو جمع و جور کنه! حداقل 6 ماه لازم داره تا بتونه تیمو بشناسه! هرکسی جای اسکوچیچ بیاد تیم کله پا میشه.
    • Amir perspolisi GB ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      داداش گلم باهات موافقم اما حق بده کمی نگران باشیم، ای کاش بازی های عربستان با رنار و تیمای قوی مثه ژاپن و کره رو میدیدی یا حتی عمان با برانکو انقد قوی هستن و خوب بازی میکنن که آدم نگران میشه، در کل ایشالله هرچی خیر و خوبی تیم ملی رو رقم میزنه همون بشه ❤
    • ابرام US ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      کیروش سر مربی فوق العاده ایست . وبهترین سرمربی تمام تاریخ فوتبال ایران بوده که به ایران آمده است . حا ج رضایی دلایل وا هی و بی منطقی بر علیه کیروش ارایه می کند و قضاوتش بیمار گونه است . با در نظر گرفتن تمامی این جوانب ٬ هیچ دلیل منطقی بر مبنای اصول فنی و اخلاقی و مدیریتی ٬ وجود ندارد که حکم بر بر کناری مربی موفقی چون اسکو چیچ بدهد . ادامه کار اسکوچیچ اصولی ترین و منطقی ترین روش است . در این میان زمزمه حضور « قندلی» را نباید نا دیده گرفت که با مطرح کردن نام کیروش سعی در گمراه کردن افکار عمومی و معرفی یکباره و سریع جناب «قندلی» بعنوان سرمربی تیم ملی خوا هند کرد . آنهم در مقطع زمانی که خواهند گفت کار از کار گذشته و توان استخدام مربی خارجی را نداریم و زمان هم برای سرمربی خارجی و شناخت بازیکنان ایران کم است و از این گونه خرده فرما یشات . شخص« قندلی» مورد قبول جامعه فوتبال ایران نیست و تیم ملی را دچار بحرانی خود سا خته می کند . خوا هیم دید که این خطر جدی و با لقوه تیم ملی را تهدید می کند .
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    دراگان اسکوچیچ از برانکو ام بهتره
  • مهیار GB ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    منطقی اگه به قضیه نگاه کنیم می بینیم وقت برای تعویض مربی نداریم (حتی اگه عرضه و پولش رو هم داشتیم که اون رو هم نداریم). بهترین راه تمدید تا انتهای مسابقات مقدماتی ست. خدا بخواد بعد از صعود با بررسی عملکرد تیم تصمیم می گیریم.
  • تاجی اصیل IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    مربی واقعا بزرگ تو اروپا پبشنهادهای خوب داره یا اینکه تیم داره و به ایران نمیاد. پس میمونه مربیان درجه دو و سه که اونا هم در فرصت دو ماه نمیتونن کار خاصی انجام بدن و پس اگه بیان وبیارنشون برای پر کردن جیب اون مربی و صد البته جیب خودشون این کارو رو کردن. با توجه به نتایج این بازیها و البته بازی با ازبکستان،بوسنی و سوریه و برد در همه بازیها بهترین راه موندن اسکوچیچ هس. البته اگه فرصت یکساله بود بهتر بود مربی اسمی تر و البته رزومه دارتری بیاد ولی در مقطع فعلی به نوعی اشتباه محض هس صد البته اگه اسکوچیچ بتونه تیم رو ببره جام جهانی باید در جام جهانی هم روی نیمکت بشینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی