نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
۳ |
۲
در چهارمین شب پیروزی؛ اسکوچیچ از تیم ملی انتقاد کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی در شروع نیمه دوم اصلا خوب بازی نکرد و موقعیت‌هایی را هم به عراق داد. بعد از تغییری که اسکوچیچ با تعویض‌ها در ترکیب تیم ملی به وجود آورد ایران جان تازه‌ای گرفت.

خبرورزشی - در شب برد تیم ملی در برابر عراق، اسکوچیچ از تیم ملی فوتبال کشورمان انتقاد کرد! او در بخشی از مصاحبه‌اش بعد از بازی با عراق خطاب به خبرنگاران گفت: «همانطور که گفتم نیمه اول کنترل بیشتری در بازی داشتیم و مسلط به مسابقه بودیم. ولی بعد از به ثمر رساندن گل یک مقدار عقب‌نشینی کردیم و بازی خوبی را انجام ندادیم که موجب عصبانیت من هم شد. در نیمه دوم سازماندهی خوبی نسبت به نیمه نخست نداشتیم ولی باید یادمان باشد که این دیدارها برای ما حکم بازیهای حذفی را داشت. جای لغزش نداشتیم و حفظ آرامش در چنین شرایطی کار سختی بود که ما به خوبی از عهده آن برآمدیم.»

این یک رفتار خوب و حرفه‌ای از سوی سرمربی تیم ملی است که می‌تواند در فوتبال باشگاهی تبدیل به الگو شود. به یقین این مصاحبه بیانگر این موضوع است که اسکوچیچ به خاطر برد و صعود تیم ملی از خود بیخود نشده و ضعف‌های تیم ملی را هم دیده است و این موجب می‌شود در آینده برای برطرف کردن این نقطه ضعف تلاش شود. معمولا در فوتبال ایران تیمی‌که برنده می‌شود احساس می‌کند که تیم بدون ایرادی است و اگر غیر از این بود برنده نمی‌شد.

حق با اسکوچیچ است؛ تیم ملی در شروع نیمه دوم اصلا خوب بازی نکرد و موقعیت‌هایی را هم به عراق داد. بعد از تغییری که اسکوچیچ با تعویض‌ها در ترکیب تیم ملی به وجود آورد ایران جان تازه‌ای گرفت و در دقایق پایانی صاحب سه موقعیت خوبی گلزنی شد که اگر از آنها بهره می‌برد می‌توانست در برابر عراق به نتیجه‌ای بهتر از بازی با بحرین دست یابد.

اتفاقا در روزی که تیم می‌برد اشاره به ضعف‌ها به مربی کمک می‌کند تیمش را قوی تر کند. اما تیمی‌که به بهانه برد ضعف‌های خود را نمی‌بیند موجب می‌شود این ضعف‌ها پایدار بماند و در جایی به تیم ضربه خواهد زد. اسکوچیچ در شبی به این انتقادات اشاره کرد که همه تیم ملی را به خاطر ۴ برد تحسین کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود رجب زاده IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    با تبریک پیروزی تیم ملی به همه تیم،مشکلاتی علاوه بر موارد یادشده در تیم دیده میشود،که میتوان از کم تحرکی بازیکنان،سرعت پاس بسیار نامناسب وکم ،و عدم خلاقیت در هافبکهای میانی،و عدم وجود هافبکی بازیخوان و بازیساز،و عدم توانایی بازیکنان در نبردهای یک به یک ،و چیزی که در کل بازیها و در بازی عراق بیشتر بچشم آمد،عدم توانایی جایگیری مناسب برای توپهای ازسالی بلند و همچنین عدم کنترل ضربه زنی به توپ با سر که میتواند شروع مجدد خوبی باشد،اینطور بنظر میآمد که فقط قصد ضربه زدن و خراب کردن توپ را داشتند.در عین اینکه این موارد جزو اصول اولیه فوتبال است،امیدوارم مربیان توجه لازم را داشته باشند.
  • ممد IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    کار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عالی بود. پس از همین حالا قرارداد او تمدید کنند تابا خیالی آسوده خاطر بتواند تیم ملی را انتخاب و آماده بازی های زیبا تکنیکی با تاکتیک های متفاوت بازی های زیبا و جذاب انجام دهند.
  • آریا IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    بنظرم مربی خوبیه اون موقعه ک تو لیگ مربیگری میکرد تیم خوب وپر مهره نداشت ک تو چشم نبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی