نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
۲ |
۵
استقلال:مجیدی به قایدی سه روز مرخصی داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال مدعی است مهدی قایدی سه روز از فرهاد مجیدی مرخصی گرفته است.

خبرورزشی - در حالی که خانواده قایدی طبق ادعای رسانه ها از سفر او به دبی خبر نداشتند، مهدی طارمی خطاب به آنها گفت :چطور شما از سفر مهدی قایدی به دبی خبر ندارید؟!در همین حال شایعات زیادی مطرح شد و باشگاه استقلال هم اعلام کرد قایدی سه روز از فرهاد مجیدی مرخصی گرفت و برمی گردد!این در حالی است که استقلال دوشنبه با پدیده مشهد بازی دارد و با توجه به غیبت دیاباته ، قایدی می تواند مهره ای تاثیر گذار برای این تیم باشد.

مجیدی معمولا سعی می کند رابطه خوبی با ستاره های استقلال داشته باشد و حتی المقدور با مرخصی آنها موافقت کند اما باید دید چرا وقتی فقط 5روز به بازی با پدیده مانده قایدی باید 3 روز به مرخصی برود؟ جواب این سوال را قطعا خود استقلالی ها بهتر می توانند بدهند.آن چه مسلم است مصالح تیم مهمتر از فرد است و البته شاید هم قایدی دلیل موجهی برای مرخصی گرفتن و مجیدی هم دلیل موجهی برای مرخصی دادن داشته باشند .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    بدون اطلاع خانواده رفته مرخصی؟ اونم دوبی؟ 2 حالت داره. یا پودرا فرهادو رفته بیاره یا رفته مذاکره
  • عامیرزا IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    احتمالن رفته یه سری به قرارگاه علی چینی بزنه بعدشم شب با ماشین بار بزنه ببره یه جای دیگه تخلیه کنه فقط خدا کنه سر راهش دوباره یه درخت نا متعادل! و بدون گواهینامه کاشت! و قانون شکن سبز نشه خودشو بکوبه تو ماشینش یکی دیگه رو بفرسته خلدبرین.اینبار دم انتخابات رای مسئولین عستقلالی حکومت دردسر درست نکنین دومین پرونده رو دفن کنن اینبار حوصله باز شدن پای پلیس بین الملل و شیتیل به اونور آبیها رو ندارن.الخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی