دولت جدید در مورد اسکوچیچ تصمیم می‌گیرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از ادبیات عزیزی خادم مشخص است که نمی خواهد به این زودی‌ها در مورد آینده کاری اسکوچیچ تصمیم بگیرد.

خبرورزشی - قرارداد اسکوچیچ قاعدتا باید افزایش پیدا کند چرا که تیم ملی را بالا برده و بازیهای مرحله بعد سخت‌تر و مهمتر می‌شود. از طرفی این بازیها می‌تواند به خود جام جهانی سنجاق شود پس به طور طبیعی باید قرارداد او افزایش پیدا کند. اما این که چقدر افزایش پیدا کند و چه کسی پولش را بدهد نیاز به بررسی و گذشت زمان دارد.

از ادبیات عزیزی خادم که می‌گوید من به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم، چنین برمی‌آید که او منتظر گذشت زمان و شاید استقرار دولت جدید و وزارت ورزش جدید است. او البته اسم هیئت رئیسه را آورده و یکی دو عضو هیئت رئیسه هم می‌گویند اسکوچیچ ماندنی است اما به هر حال تجربه تاریخی فوتبال ما نشان می‌دهد که به این حرف‌ها نمی‌توان خیلی استناد کرد و باید منتظر اتفاقات آینده بود.

اگر در دولت بعدی اسکوچیچ را بخواهند که طبعا او می‌ماند و قراردادش هم افزایش پیدا می‌کند اما این احتمال هم هست که یک مربی بزرگتر با قرارداد سنگین‌تر بیاورند که شاید اسمش برانکو یا کی‌روش باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    دولت جدید تا بخواد مستقر شه تیم ملی بازی هاش شروع شده... فازتون چیه؟ شهریور همزمان هم دولت جدید میاد سر کار هم بازی ها شروع میشه
    • مانی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      به اینایی که مدام به اسکوچیچ ایراد میگیرن هشدار میدم که دولت بعدی که سرکار بیاد میگه وقت کمه و تا شروع مسابقات چی ی نمونده و یک مربی ایرانی مثل منصوریان و خطیبی و .... میاره . اونوقته که خواهید فهمید اعتراضات و ایرادهای امروزتون چه تاوانی داره
  • امیر IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    اگر افراطی ها سرکار بیایند قطعا مربی بعدی ایرانی خواهد بود چون فقط اعتقاد به تولید داخل دارند. مثل کره شمالی. .در ضمن متاسفانه دوباره بی برنامگی های مان شروع شد. مگه اسکوچیچ نتایج بدی گرفته ؟؟؟
  • علی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    من استقلالییم ولی از همه ی طرفدار ها و مسئولان خاهش میکنم با همین کادر ادامه بدن بهترین و غقلانی ترین تصمیم همینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی