نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش اسکوچیچ به پایان قراردادش/ هنوز هم سرمربی ایران هستم/ بگذارید از بردی که آورده‌ایم لذت ببریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اکنون قصد استراحت دارم و از شما خبرنگاران هم به دلیل اینکه آمدید و با من صحبت کردید، ممنون هستم اما بگذارید از این بردی که آورده‌ایم لذت ببریم.

خبرورزشی - دراگان اسکوچیچ در حاشیه تجلیل از ملی‌پوشان اظهار داشت: به لحاظ روانی، مدیریت کردن این شرایط خیلی سخت بود زیرا ما جای کوچک ترین لغزشی نداشتیم. همانطور که باید حواس‌مان را از لحاظ مصدومیت بازیکنان و بار فشاری که در تمرینات روی آنها بود، جمع می‌کردیم؛ به دلیل شرایط بد آب و هوایی چهار بازی در این دوره فشرده هم باید انجام می‌دادیم. این تنها اولین قدم بود و تازه شروع مسیرمان است. مسیر طولانی داریم تا تیم قوی و قوی‌تری بسازیم.

وی درباره قرعه تیم ملی ایران در دوره بعدی خاطرنشان کرد: اکنون مهم ترین موضوع برای من این است که صعود کردیم و خیلی به اینکه قرعه‌کشی دور بعدی به چه شکلی خواهد بود، فکر نمی کنم. الان دوست دارم از این دوره استفاده کنم. بروم و خانواده‌ام را ببینم و کمی به آرامش برسم.

سرمربی تیم ملی درباره اتمام قراردادش با تیم ملی ایران و آینده‌اش خاطرنشان کرد: هنوز هم سرمربی هستم.‌ اگر اطلاعات بیشتری دارید خوش به حال‌تان؛ چیز بیشتری برای اضافه کردن ندارم. اکنون قصد استراحت دارم و از شما خبرنگاران هم به دلیل اینکه آمدید و با من صحبت کردید، ممنون هستم اما بگذارید از این بردی که آورده‌ایم لذت ببریم. برای این صحبت‌ها وقت زیاد است.

وی همچنین بیان داشت: گفتم اکنون اوضاع به این شکل است که بازی ها تمام شده و می‌خواهم از بردی که به دست آورده‌ایم لذت ببرم. بعدا درباره این مسائل صحبت‌ می کنیم. شرایط خیلی سختی را حل کردیم و اکنون هم وقت استراحتم است.بعدا برای صحبت کردن نسبت به این موارد فرصت هست. خیال‌تان راحت باشد زیرا تیم‌مان را آماده خواهیم کرد.

اسکوچیچ در پایان درباره ترجیحش در مورد رقبای احتمالی تیم ملی در مرحله بعدی نیز گفت: ذهن خود را مشغول این فکرها نمی‌کنم. هر قرعه‌ای به ما بخورد با آن مواجه می‌شویم و چیزی نیست که دست ما باشد. برای مواجهه با هر چیزی و هر تیمی آماده هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عطایی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    فوتبال ایران استاد قدرندونستن هس از ایویچ بگیر تا کی‌روش و حالا هم اسکوچیچ
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      اینکه تیم دوم آسیا با اینهمه ستاره با ویلموتس به بحرین و عراق باخته دلیل نمی شه اسکوچیچ رو بزرگ کنیم. بردن هنگ‌کنک و کامبوج که هنری نیست حتی بردن بحرین. چون کارلوس کیروش بحرین رو 6 تایی کرد اون هم در یک با یک بازی بسیار تماشایی و زیبا به سبک فوتبال روز اروپا. اگه قشنگ به بازی ایران مقابل بحرین و عراق دقت کنیم تیم اسکوچیچ هیچ تاکتیک مشخصی برای بازی نداشت و در بازی عراق که 90 دقیقه چیزی از فوتبال ما ندیدیم. فقط یک دروازه خالی بود که سردار آزمون تبدیل به گلش کرد. اگه اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم ملی بمونه مطمئن باشید با تیم های قدرتمندی مثل کره جنوبی و عربستان و ... دچار مشکل میشیم. اسکوچیچ 4 تا 500 میلیون گرفت و ما رو از این مرحله بالا برد. حالا وقتشه یک سرمربی واقعا حرفه ای برای تیم ملی بیاریم که بتونه یک تیم حرفه ای بسازه. اینطوری هم نباشه که از بالا دستور بگیره کدوم بازیکن ها رو دعوت کنه و کدوما رو دعوت نکنه. یا اینکه دستیارای ایرانیش کیا باشن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      قشنگ تابلو بود که اسکوچیچ برای دعوت بازیکن ها از جایی خط می گیره. مثلا احمد نوراللهی، احسان حاج صفی و علی قلی زاده اصلا در سطح تیم ملی نیستند و امیر عابدزاده هم دستوری دعوت شده چون باباش احمدرضا عابدزاده هست. رشید مظاهری دروازه بان بسیار بهتری نسبت به امیر عابدزاده است. جای وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و علی کریمی و رشید مظاهری در تیم ملی خالیه و باید این بازیکنان هم به تیم ملی دعوت بشن و ازشون استفاده بشه.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      همه برن همه برن نگاه کنن که اصلا فوتبالی که اسکوچیچ مقابل بحرین و عراق ارائه داد اصلا می شه اسمش رو فوتبال گذاشت. اصلا تیم تاکتیکی داشت. اصلا فوتبال زیبایی از تیم دیدیم. ایا با این فوتبال می خواهیم به سراغ تیم های کره جنوبی و عربستان و ... بریم یا اگه به جام جهانی صعود کردیم با این نوع فوتبال می خواهیم مقابل تیم های بزرگ جهان بازی کنیم. باید یک سرمربی حرفه ای و در کلاس جهانی برای تیم ملی استفاده کنیم و بدون دیکته کردن بازیکنان و دستیاران، بذاریم یک تیم ملی از تمامی بازیکن های شایسته درست کنه و فوتبالی تهاجمی و زیبا ارئه کنه.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      من نمیگم ما به گذشته برگردیم و بریم کارلوس کیروش بیاریم اما فکر می کنید اگه توی جام جهانی های قبل، اسکوچیچ سرمربی ایران بود مقابل آرژانتین، اسپانیا و پرتقال چند تا گل می خوردیم؟ در حالی که مربی بزرگی مثل کیروش نه تنها باعث رفتن آبروی ایران نشد و مثل برانکوی ترسو که بعد از باخت از ترس به ایران نیومد، کارلوس کیروش با سر بالا وارد ایران شد و با بازی های درخشان مقابل تیم های بزرگ جهان به فوتبال ایران اعتبار جهانی داد. بنابراین باید از اسکوچیچ که ایران رو به مرحله بعد برد و 2 میلیارد و 500 میلیونی که برای 4 بازی گرفت قدردانی کنیم و به جای اون سرمربی بزرگی حتی بالاتر از کیروش برای تیم ملی بیاریم ولی با قراردادی درست با وکلای بین المللی که سررشته ای از بستن قرارداد داشته باشند.
  • x IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    اسکو بی حاشیه، بمونی برامون مربی
  • کیسه حقیر زنگ تفریح اسیا IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    درود بر تو اسکوچیچ مهربان و دوست داشتنی ممنون بابت همه زحماتت مرد بزرگ
  • فری GB ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    اسکوچیچ، هاشمیان و کریم باقری یک کادر فنی کامل هستند.
  • فاطی تی تی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    به نظرم با تقویت کادر و دستیاراش میشه بهش اعتماد کرد
  • پوکرررررررررررر IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    جرمش این بوده که از کیسه فقط یه بازیکن دعوت کرد و این به مذاق فدراسیون کیسه کش خوش نیومد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی