ترکیه صفر - ولز ۲/ اژدها کار ترک‌ها را تمام کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ولز در مصاف با ترکیه به پیروزی رسید تا برای صعود به دور بعد یورو ۲۰۲۰ بسیار امیدوار شود.

خبرورزشی - دیدارهای روز نخست از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران با مصاف تیم‌های ملی ولز و ترکیه در گروه A دنبال شد که این بازی را ولزی‌ها با گل‌های آرون رمزی در دقیقه ۴۳ و کانر رابرتس در دقیقه ۵+۹۰ به سود خود به پایان رساندند.

در نیمه نخست این بازی که در استادیوم المپیک شهر باکو آذربایجان برگزار شد، ولزی که از بازی اولش مقابل سوئیس یک تساوی گرفته بود، عملکرد و موقعیت‌های به مراتب بهتری داشت که دو تا از بهترین آنها را آرون رمزی، بال تیم فوتبال یوونتوس در شرایطی ایده‌آل از دست داد.

از اواسط نیمه، ترکیه بازی روند متعادل‌تری به خود گرفت و ترک‌ها با خروج از یک سوم دفاعی خود، میل بیشتری به حمله نشان دادند و یک بار هم دروازه بریتانیایی‌ها را تهدید کردند.

در نهایت اما این تیم ملی ولز بود که قفل دروازه‌ها را در دو دقیقه به پایان نیمه اول شکست. این گل روی همکاری همان دو بازیکنی که موقعیت‌های قبلی ولزی‌ها را هدر داده بودند به ثمر رسید. گرت بیل با یک پاس هوشمندانه عمقی توپ را از روی سر مدافعان ترکیه داخل محوطه جریمه حریف فرستاد و آرون رمزی پس از مهار زیبای آن با سینه، سنگربان حریف را مغلوب کرد.

در نیمه دوم، تیم ملی ولز باز به هم نسبت حریفش عملکرد بهتری ارائه کرد و مزد آن را هم در دقیقه ۶۰ گرفت وقتی که پیشروی کاپیتان گرت بیل با خطای زکی چلیک روی خط محوطه جریمه متوقف شد و به این ترتیب داور نقطه پنالتی را نشان داد. اما ستاره فصل گذشته تاتنهام قدر این فرصت را ندانست و آن را با اختلافی زیاد از بالای دروازه به بیرون زد.

پنالتی گرت بیل؛ ولز - ترکیه

به هدر رفتن این موقعیت روحیه ترکیه‌ را برای تلاش جهت بازگشت به بازی بالا برد، اما در نهایت بی‌برنامگی و کم‌دقتی بازیکنان این تیم روی ارسال‌ها و پاس‌ها در حملات‌شان مانع از ایجاد خطری جدی روی دروازه ولزی‌ها شد. بازی با برتری یک بر صفر ولز رو به اتمام بود که این تیم توسط کانر رابرتس در دقیقه ۵+۹۰ به گل دوم خود رسید و به نخستین پیروزی خود در جام شانزدهم رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    خیلی خوشحال شدم
  • گرگانی GB ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    من فک کردم ترکیه قویه امشب فهمیدم خیلی سوراخه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی