برزیل ۳ - ایران یک/ زور والیبال ایران به برزیل نرسید؛ ششمین باخت برای ایران
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف تیم ملی برزیل رفت و در دیداری که نوسان زیادی در آن داشت یک شکست دیگر را پدیرفت.

خبرورزشی - تیم ملی والیبال مردان ایران در دومین روز از هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌ها از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه برای برگزاری یازدهمین بازی خود در این مسابقات به مصاف برزیل رفت و ۳ بر یک شکست خورد.

ست اول؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود برزیل

ملی پوشان کشورمان هر چند شروع برابری با قهرمان جهان داشتند و دو امتیاز اول را با حریف پایاپای پیش رفتند اما در ادامه در دفاع روی توپ خوب عمل نکردند و در مقابل این برزیل بود که با هوش و تجربه بالای بازیکنانش همین روند را تا پایان ست ادامه داد و هر چند شاگردان الکنو در امتیازات پایانی کمی عقب افتادگی خود را جبران کردند اما در نهایت سه اول را واگذار کردند.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران

شاگردان الکنو در این ست شرایط بهتری پیدا کردند و هم در زدن سرویس و هم در دفاع روی تور نسبت به دست اول موفق تر عمل کردند. همین امر باعث شد ایران در چند مقطع از حریف نامدار خود پیش بیفتد و نه تنها وقت اول استراحت فنی بلکه وقت دوم را با برتری نسبت به حریف به پایان برساند.

پس از آنکه تیم ملی ایران ۱۶ بر ۱۴ وقت استراحت دوم را هم به سود خود خاتمه داد این برزیل بود که تلاش کرد دو امتیاز عقب افتاده را جبران کند اما ملی پوشان ایران با هوشیاری بالاتری بازی را ادامه دادند. با این حال برزیل در امتیاز ۱۹ از ایران پیشی گرفت و یک امتیاز پیش افتاد اما الکنو با یک وقت استراحت گرفتن نتیجه را مساوی کرد و در امتیاز ۲۳ از حریف پیش افتاد و در نهایت ۲۵ بر ۲۳ حریف قدرتمند خود را شکست داد.

ایران - برزیل

ست سوم؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود برزیل

بازیکنان تیم ملی ایران در ادامه روند خوب ست دوم توانستند نمایش نزدیکی برابر برزیل داشته باشند اما همچنان در رساندن توپ به سعید معروف با مشکل مواجه بودند و در مقابل حریف با عملکردی کم نقص روی تور توانست امتیازات زیادی را به خود اختصاص دهد و در این ست از ایران پیش بیفتد. این برتری با وجود نمایش خوب تیم ملی ایران تا پایان ست ادامه داشت و در نهایت برزیل این ست را ۲۵ بر ۱۹ به سود خود خاتمه داد.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۲۱ به سود برزیل

برزیلی ها که در اکثر زمان های بازی برتر از ایران بودند در ست چهارم برترین بودنشان را به اوج رساندن و با دفاع عالی و سرویس های تماشایی توانستند ۱۶ بر ۸ از ایران پیش بیفتند. با این که الکنو تلاش کرد تغییراتی را در تیمش ایجاد کند تا شاید روند بازی را تغییر دهد اما بازهم این برزیلی ها بودند که نمایش کم نقص خود را ادامه دادند.

هر چقدر حریف در زدن سرویس و دفاع کم ایراد بود، ملی پوشان ایران خیلی از سرویس ها را به تور زدند و در حمله هم کم دقت بودند و توپ های زیادی را از دست دادند. با این حال تغییرات صورت گرفته در تیم ملی ایران برای دقایقی تاثیر مثبت گذاشت و ایران تا امتیاز ۲۰ بر ۱۷ توانست فاصله خودش را با برزیل کمتر کند. با این حال برزیلی ها توانستند این ست را به سود خود خاتمه دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیخ سلمان قالتاق IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    از ولاسکو و لوزانو رسیدم به روس های درپیت و درپیت ترینشان به اسم الکنو البته با عرض پوزش از تولید کنندگان دبه و بشکه و پیت که تولیدشان را با روسهای عاشق و طراح انواع تقلب و دوپینگ مقایسه کردم شیخ سلمان هستم قالتاق ترین قالتاق ورزش
  • روس هستم عاشق دوپینگ IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    از مربیان آرژانتینی رسیدم به روسهای اشغال عاشق دوپینگ
  • لنگی بی افتخار IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    جلوی برزیل خوب بازی کردن ولی جلوی استرالیا و آلمان خیلی بد بودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی