پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵
۰ |
۳
تغییر بزرگ در کاپیتانی رئال بعد از ۱۱۷ سال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید به این معنی است که این تیم فصل آینده کاپیتان اسپانیایی نخواهد داشت.

خبرورزشی – خبر جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید بمب خبری چهارشنبه شب در فوتبال جهان بود که سایر اخبار این رشته از جمله خبرهای جام ملت‌های اروپا را تحت تاثیر خود قرار داد.

با جدایی راموس از رئال، حالا این تیم باید به دنبال کاپیتان جدیدی باشد. نکته مهم اما اینجاست که همه گزینه‌هایی که مستحق دریافت بازوبند کاپیتانی رئال مادرید در شرایط فعلی هستند بازیکنان خارجی این تیم به شمار می‌روند و این یعنی برای اولین بار از سال ۱۹۰۴ یک بازیکن خارجی و غیراسپانیایی بازوبند کاپیتانی تیم پرافتخار پایتخت اسپانیا را به بازو خواهد بست.

مارسلو، بنزما و واران سه کاپیتان رئال مادرید برای فصل آینده به شمار می‌روند. این یعنی نه تنها کاپیتان اول تیم بلکه بین سه کاپیتان اول تیم رئال هم هیچ بازیکن اسپانیایی وجود ندارد. به این ترتیب، مارسلوی برزیلی در صورت ماندگار شدن در رئال بازیکنی تاریخ‌ساز خواهد شد و بعد از ۱۵ سال حضور در این تیم تبدیل به اولین بازیکن خارجی از سال ۱۹۰۴ می‌شود که بازوبند کاپیتانی سفیدها را می‌بندد.

آرتور جانسون انگلیسی در سال ۱۹۰۲ تبدیل شد به اولین کاپیتان خارجی رئال‌مادرید. آخرین کاپیتان غیراسپانیایی این تیم هم فدریکو رویرتو از گواتمالا بود که در سال ۱۹۰۴ بازوبند رئال را به بازو بست و از آن به بعد به مدت ۱۱۷ سال همه کاپیتان‌های رئال‌مادرید اهل اسپانیا بوده‌اند.

قانون در رئال مادرید این است که بازیکنی که بیشترین سابقه را دارد بازوبند کاپیتانی را می‌بنند و به این ترتیب مارسلو کاپیتان تاریخ‌ساز رئال خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی