خبر خوب لاپورتا برای هواداران بارسلونا/ سرنوشت مسی مشخص شد؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید که لیونل مسی مشکلی برای تمدید قراردادش ندارد.

خبرورزشی - تمدید قرارداد لیونل مسی ۳۳ ساله همچنان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران باشگاه بارسلونا در کنار تقویت این تیم در نقل‌وانتقالات تابستانی جاری است، بازیکنی که قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه کمتر از دو هفته دیگر به پایان می‌رسد.

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تابستان گذشته تا یک قدمی جدایی از بارسلونا پیش رفت اما در نهایت به دلیل مخالفت مدیران وقت این باشگاه و وجود بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی در قراردادش، تصمیم گرفت سال پایانی قراردادش را هم در این تیم بماند.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت: «کفش‌های لئو مسی چمن ورزشگاه نوکمپ را همچنان لمس خواهد کرد. او می‌خواهد در بارسا بماند. من حتی به پاسخ منفی لئو فکر نمی‌کنم. ما هر کاری که بتوانیم برای تمدید قرارداد مسی خواهیم کرد.»

وی افزود: «نیاز به فریب دادن مسی نیست، اگر یک سری شروط برای ماندن وجود داشته باشد، او مصمم به تمدید قرارداد است. مسی مشکلی با تمدید قرارداد ندارد اما هنوز قراردادی امضا نکرده است. سرخیو آگوئرو هر روز به مسی می‌گوید که امضا کن، ما با هم بازی خواهیم کرد.»

رئیس باشگاه بارسلونا همچنین درباره فعالیت این باشگاه در نقل‌وانتقالات اظهار داشت: «مسی به لحاظ مالی خیلی سخت نمی‌گیرد اما بازی جوانمردانه مالی یوفا زمین نبرد دیگری است. ما باید از قوانین پیروی کنیم. ما بازیکنانی را خواهیم فروخت، برخی دیگر را قرض خواهیم داد. ما نسبت به سایر باشگاه‌ها میزان دستمزد پرداختی بالایی داریم، از این‌رو بازیکنانی را به تیم‌های دیگر قرض خواهیم داد.»

لیونل مسی که قرارداد کنونی‌اش با بارسلونا در پایان ماه جاری میلادی (ماه ژوئن) به پایان می‌رسد، تاکنون ۳۴ جام مختلف را با آبی‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به ۱۰ قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

این مهاجم آرژانتینی که مورد توجه دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی قرار دارد، تاکنون در ۷۷۸ بازی برای بارسلونا به میدان رفته و ۶۷۲ گل به ثمر رسانده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهراب IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    اطلاعات غلط ندین ، بارسا چهار تا چمپیون لیگ داره که سه تاش با مسی بوده
    • علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      داداش بارسا 5تا چمپیونز داره مسی به همراه بارسلونا ۱۰ قهرمانی لالیگا، ۷ قهرمانی کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا)، ۸ قهرمانی سوپرجام اسپانیا، ۴ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، ۳ قهرمانی سوپرجام اروپا و ۳ قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده‌است
  • hamed IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    لاپورتا مثل بارتومئو نیست که پول بیخود پای بازیکن بیخود بده و حرفش رو با خریدهای خوب و رایگانی که انجام داده تا اینجا زده درحالیکه بارتومئو توی ۶سال ریاستش یه خرید ازاد هم نداشت ولی فروش ازاد چرا
  • مسعود IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    با سلام دوستان اگر بنده غلط میگم لطفا اصلاح رو حتما بفرستید کسی با بارسلون سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۲ تونست ucl ببره اگه سال های دیگه ای هم بوده بفرمایید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی