نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چرا راموس از جواب رئال‌مادرید شوکه شد؟/ بندی که کاپیتان و وکلایش ندیدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای منقضی شدن پیشنهاد تمدید قرارداد به سرخیو راموس چیست و چرا رئال‌مادرید جواب مثبت او برای ماندن در این تیم را نپذیرفت؟

خبرورزشی – سرخیو راموس در توضیح دلایل جدایی خود از رئال‌مادرید گفت او پیشنهاد تمدید قرارداد یکساله را پذیرفت اما باشگاه اعلام کرد که تاریخ این پیشنهاد منقضی شده است.

راموس کاپیتان رئال‌مادرید که بعد از ۱۶ سال از این تیم جدا شد در کنفرانس خداحافظی خود با این باشگاه گفت: «هرگز قصد جدایی از رئال را نداشتم. هدفم ادامه فوتبال در رئال بود. پیش از اتمام فصل ۲۰-۲۰۱۹ باشگاه به من پیشنهاد تمدید داد ولی کرونا همه چیز را در سایه قرار داد. در ماه های اخیر پیشنهادی از باشگاه دریافت کردم که یک ساله بود و با کسر دستمزد. باید بگویم که مشکل من مالی نبود. من قرارداد دو ساله می‌خواستم. سپس این اواخر تصمیم گرفتم پیشنهاد را قبول کنم ولی باشگاه به من گفت که مهلت پذیرش قرارداد منقضی شده است و من از این موضوع مطلع نبودم. شرایط در نهایت اینگونه بود و گفتند دیگر قرارداد اعتبار ندارد.»

اما ماجرای منقضی شدن پیشنهاد تمدید قرارداد به راموس چیست؟ روزنامه «مارکا» به خبر خود در تاریخ ۶ مارس (۱۶ اسفند) اشاره کرده که در آن نوشته بود پیشنهاد به راموس تا آخر ماه مارس یعنی تا ۱۱ فروردین اعتبار داشته و در صورتی که این بازیکن جوابی به آن ندهد این پیشنهاد دیگر سر جای خودش باقی نخواهد ماند. مارکا در آن زمان نوشته بود: «پیشنهادی که به راموس ارائه شده است تاریخ انقضا دارد و تا آخر این ماه منقضی می‌شود، چیزی که در اینگونه مذاکرات موضوعی رایج به حساب می‌آید. فلورنتینو پرس پیشنهاد خود را به راموس ارائه کرده اما راموس هنوز جوابی به این پیشنهاد نداده است. »

راموس گفت که نه او و نه نمایندگانش متوجه این بند تاریخ انقضا در پیشنهاد تمدید قرارداد نشدند و به همین دلیل وقتی او به باشگاه جواب مثبت داد از پاسخ فلورنتینو پرس که دیگر آن پیشنهاد مطرح نیست، شوکه شد. باشگاه به این نتیجه رسید که راموس دیگر قصد تمدید قرارداد ندارد و خرید بازیکنی مثل داوید آلابا نیز به همین دلیل صورت گرفت. راموس در واقع قصد داشت در رئال‌مادرید ماند اما وقتی پاسخ مثبت داد که خیلی دیر شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی