نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جنجال یورو ادامه دارد/ هشدار یوفا: دیگر به بطری‌های نوشیدنی اسپانسر مسابقات دست نزنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یوفا که به ماجرای برداشتن بطری‌های نوشیدنی از کنفرانسها واکنش نشان نداده بود بالاخره در این زمینه وارد عمل شد و به بازیکنان تذکر داد.

خبرورزشی – یوفا بالاخره مجبور شد به ماجرای برداشتن شیشه‌های نوشیدنی اسپانسر جام ملتهای اروپا که توسط کریستیانو رونالدو شروع شد، واکنش نشان دهد.

کریستیانو رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از اولین بازی پرتغال دو شیشه «کوکاکولا» (اسپانسر رقابت‌های یورو) را از جلوی دوربین‌ها برداشت و با نشان دادن بطری اب، تاکید کرد که این نوشابه‌ها برای سلامتی مضر است. پل پوگبا ستاره فرانسه و مانوئل لوکاتلی بازیکن ایتالیا نیز این حرکت را تکرار کردند و با کنار گذاشتن بطری‌های نوشابه و آب جو که هر دو اسپانسر مسابقات هستند خبرساز شدند.

حالا یوفا به این ماجرا واکنش نشان داده و از بازیکنان و مربیان ۲۴ تیم حاضر در جام ملت‌ها خواسته که از تکان دادن و برداشتن نوشیدنی‌هایی که طبق برنامه روی میز کنفرانس‌ها قرار می‌گیرند خودداری کنند.

حرکت رونالدو باعث کاهش ۴ میلیارد دلاری سهام کوکاکولا در بورس جهانی شد. مارتین کالن مدیر برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ گفت او با تیمهای حاضر در جام در این مورد گفت‌وگو کرده است: «این موضوع مهم است چون درآمد اسپانسرها برای تورنمنت و برای فوتبال اروپا اهمیت دارد.»

کالن گفت قوانین مسابقات لزوم تبعیت از تعهد یوفا به اسپانسرها را برای همه تیم‌ها بیان می‌کند گرچه در مورد بازیکنانی که معذوریت‌های مذهبی دارند نیاز نیست که بطری نوشیدنی روی میز حضور داشته باشد.

اشاره او به ماجرای پوگبا بود که شیشه آب جو «هاینیکن» که البته روی آن نوشته شده «صفر درصد الکل» را از روی میز برداشت و عده‌ای آن را به مسائل مذهبی و مسلمان بودن این بازیکن ربط دادند.

در همین باره ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    اینایی که میذارن رو میز رو میشه خورد یا فقط دکوره؟؟مربی روسیه که یه نفس رفت بالا
  • مهرشاد IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    یعنی واقعا این پنالدو تا حالا نوشابه نخورده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یا .............
  • ساسان5 IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    اگه شامپوکلیرم ک یه زمان خوده رونالدوتبلیغشومیکرداونجابوکنارمیذاشتش؟عجب،پول براشون نداشته باشه خرابش میکننا
    • Juve.fan IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      بحث نوشابه متفاوته...نوشابه کاملا مضره و تأکید رونالدو روی همین موضوعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی