ایران یک - اسلوونی ۳/ ایران به پدیده‌های لیگ ملت‌ها باخت
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی والیبال در آخرین بازی هفته چهارم رقابت های لیگ ملت ها مقابل تیم اسلوونی قرار گرفت و با وجود این که ملی پوشان تلاش زیادی کردند اما در نهایت این بازی را هم واگذار کردند.

خبرورزشی - تیم ملی والیبال ایران امروز پنج شنبه در آخرین بازی خود از هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه مقابل تیم اسلوونی صف‌آرایی کرد و ۳ بر یک برابر این تیم شکست خورد.

اسلوونی تیم تازه وارد مسابقات با شکست تیم‌های مانند لهستان، روسیه، کانادا، ایتالیا، آرژانتین تا به اینجا لقب پدیده رقابت‌ها را از آن خود کرده است.

سعید معروف، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، مسعود غلامی، صابر کاظمی، میثم صالحی و آرمان صالحی بازیکنان شروع‌کننده مسابقه مقابل اسلوونی بودند.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۱۴ به سود ایران

در شروع ست نخست، ملی پوشان ایران موفق شدند با دفاع‌های کم نقص ۵ اختلاف امتیاز را در بازی ایجاد کنند تا نخستین زمان استراحت فنی با برتری ۸ بر ۳ ایران همراه شود. بازی هماهنگ و بدون اشتباه ملی‌پوشان ایران اختلاف امتیاز را در ادامه افزایش داد و دومین زمان استراحت فنی نیز با برتری ۱۶ بر ۵ شاگردان الکنو همراه شد. در نهایت تیم ملی ست نخست را با برتری قاطعانه ۲۵ بر ۱۴ پشت سر گذاشت.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود اسلوونی

بر خلاف ست نخست در ست دوم این حریف بود که اختلاف امتیاز برتری را از آن خود کرد و نخستین زمان استراحت فنی این بار با نتیجه ۸ بر ۳ به سود اسلوونی همراه شد. دومین زمان استراحت فنی نیز با برتری ۱۶ بر ۱۲ اسلوونی به پایان رسید. در نهایت ست دوم با برتری ۲۵ بر ۲۰ اسلوونی همراه شد تا دو تیم در ست شماری برابر یک شوند.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود اسلوونی

اسلوونی روند خوب خود در ست دوم را ادامه داد و در ست سوم نیز نخستین زمان استراحت فنی را با نتیجه ۸ بر ۶ به سود خود به پایان برد. اسلوونی در ادامه دفاع بی نقصی انجام داد تا برتری خود را حفظ کند و دومین زمان استراحت فنی نیز با برتری ۱۶ بر ۱۳ حریف به پایان رسید. در نهایت ست سوم با برتری ۲۵ بر ۱۹ اسلوونی همراه شد.

ست چهارم؛ ۳۲ بر ۳۰ به سود اسلوونی
تیم ملی والیبال ایران که ست های دوم و سوم را به حریف واگذار کرده بود در شروع ست چهارم بازی برابری را با اسلوونی به نمایش گذاشت و موفق شد نخستین زمان استراحت فنی را با نتیجه ۸ بر ۷ پیروز نزد الکنو رود. آبشارهای صابر کاظمی و دفاع‌های او در ادامه اختلاف امتیاز را ایجاد کرد و ایران دومین زمان استراحت فنی را نیز با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ پیروز پشت سر گذاشت. در شروع بازی اسلوونی موفق شد کار را در امتیاز ۲۰ برابر کند تا دو تیم در ادامه بازی را پایاپای پیش برند. در نهایت بازی تا امتیاز ۳۰ برابر پیشرفت و اسلوونی موفق شد با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ از سد ملی‌پوشان ایران عبور کند.

مسابقات به مدت ۳ روز تعطیل خواهد بود و تیم ملی ایران روز دوشنبه ۳۱ خرداد از ساعت ۱۵ و ۳۰ مقابل فرانسه صف‌آرایی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    به نظرم ایرانیا بدنسازی خوبی نداشتن.بعد از چندتا بازی که باختن، تونستن تو شرایط مسابقات قرار بگیرن. ولی بعد از چند تا برد دوباره بدنشون افت کردو و باختامون شروع شد. مخصوصا اینکه تو همه بازی هایی که باختیم غیر از یکی دوتاشون، ست اول و حتی ست دومو میبردیمو و بعد بازیرو واگذار میکردیم
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      ای بابا ایران به پدیده مسابقات باخت به صدرنشین باخت به میانیه جدول باخت به اخر جدول باخت درست کنید تیمو دیگه
  • حامد IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    4تابازی بردیم بدجوری جوگیرشدیم.بعضی هافکرمیکنن سرمربی فقط بایدبلدباشه به موقع تایم بگیره.آلکنواصلابلدنیست به تیم روحیه بده هزاری هم که تومسائل فنی قوی باشه بایدتوی مسائل روحی وروانی هم قوی باشه.حالا هی بگیدجوانگرایی کرده وداره تیمومیشناسه آخه تاکی ازپس استرالیا نتونستیم بربیایم اینکه دیگه پدیده این دوره اس
  • م. ر. IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    واقعا این الکنو مربی درجه یکی است یا مثل ویلموتس تیم ملی فوتبال و سکومورخوف استقلال جنس بنجلی بوده که می‌خواستند بندازن به ایران و این ضرب المثل درباره اش کاربرد دارد که(( مال بد بیخ ریش صاحبش است))
  • ورزش دوست IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    ازنظر من باخت جلوی آلمان و استرالیا به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
  • ریزبین IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    دو عامل اساسی شکست های پی در پی تیم ملی والیبال تاکتیک های غلط آلنکو که در حد یک مربی درجه سه هم نیست و دیگری عبادی پور است که با خراب کردن شمار بالای سرویس ها و عدم توانایی در توپ گیری تیم را به باخت داده اند و زحمات و فداکاری های سابر بازیکنان بخصوص معروف و موسوی و پدیده نوزده ساله بنام بردیا سعادت را به باد داده اند با توجه به چهار باخت اخیر با نتایج نزدیک دو یا سه پوئن اگر نیمی از سرویس های عبادی پور و توپ گیری های او موفق بودند ما برنده این چهار مسابقه بوده ایم و اصرار آلنکو در استفاده از این بازیکن که اصلا در شرایط خوبی از نظر فنی و روحی و روانی نیست باعث تعجب همگان شده است آیا آلنکو همان ویلموتس والیبال است ؟آیا با این تاکتیک ضعیف و عدم بر طرف کردن نقطه ضعف یعنی عبادی پور باخت های ایران مهندسی شده است ؟
  • هوادار IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    دارم یواش یواش به این میرسم که آلکنو به درد تیم ملی ایران نمیخوره به نظرم وقتی اومد ایران بخاطر جایگاه خوبی که در عرصه مربیگری داشته خودش رو خیلی بالاتر از والیبال ایران میدیده اما بازی به بازی که مربیگریش رو میبینیم نشون داده هنوز درک درستی از والیبالیستهای ایرانی پیدا نکرده و گیج میزنه و او بوده که نتونسته خودش رو به سطح والیبالیستهای ما برسونه اصلا جرات تغییرات تاکتیکی و تعویض بازیکنان رو نداره قسم میخورم طی این بازیهایی که ایران کرده اگر بازیکنی بنام صابر کاظمی رو نداشتیم الان ته جدول بودیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی