نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
۲ |
۳
در یورو ۲۰۲۰ خبری از فیلم هندی و سیاه‌بازی نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها فوتبالدوستان شاهد رقابتهای جذای یورو ۲۰۲۰ هستند، رقابت‌هایی که سطح فنی بالایی دارد.

خبرورزشی - یورو ۲۰۲۰ سطح فنی بالایی دارد و البته کلی نکات آموزشی برای مربیان ایرانی.

مربیان اروپایی تیمهای خوبی ساخته‌اند و وقتی یک بازی را می‌بازند، هرگز دنبال بهانه‌جویی نیستند.

شما اگر فوتبال اروپا را دنبال کنید، چیزهایی می‌بینید و می‌شنوید که محال است در فوتبال ایران ببینید.

اینجا اما فلان مربی حرف از خریدهای تیم مقابل می‌زند و صبح تا شب دنبال بهانه‌جویی است تا ۴ نفر در فضای مجازی برایش هورا بکشند. حالا بماند که این ۴ نفر چه کسانی هستند!

در فوتبال اروپا محال است که یک مربی، مثلاً مربی منچستر بگوید لیورپول فلان بازیکن گرانقیمت را خرید و ما نتوانستیم بخریم! اما این جا پر است از این حرف‌ها و بهانه‌ها که متاسفانه جواب هم را می‌دهند.

مثلا فلان مربی می‌گوید رقیب ما در آسیا بازیکن ۲۰ میلیون دلاری دارد و همین مسئله جواب می‌دهد و با این کار ناکامی تیمش را توجیه می‌کند. در حالی که محال است شما در اروپا ببینید که مثلاً مربی راسینگ سانتاندر بگوید مسی گران است و ما نمی‌توانیم با بارسا رقابت کنیم.

در فوتبال اروپا مربیان قبل از بازی فیلم هندی بازی نمی‌کنند و در آغوش یکدیگر عکس نمی‌گیرند و در پایان بازی هم در کنفرانس نیش و کنایه نمی‌زنند و از خودشان و تاکتیک تیمشان تعریف الکی نمی‌کنند.

اینجا اما مربی‌ای تیم می‌گیرد که لابی قوی‌تری داشته باشد و بعد هم بتواند مردم را به قول معروف با حرف‌هایش سیاه کند.

به هر حال بخشی از هواداران کم سن و سال تیم‌ها که جان می‌دهند برای سیاه شدن! کافی است یک مربی رگ خواب آنها را پیدا کند تا چند سال بدون دانش فنی در یک تیم بماند و ... طبعاً مدیران باشگاهها هم که منصوب این و آن هستند و از خودشان هیچ اختیاری ندارند چه رسد به این که بخواهند جلوی یک مربی بایستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    بنظدم آدرس رو اشتباه گفتید چون همین مربیان ادوپایی وقتی که به ایران میان در بهانه جویی بدتر از مربیان ایرانی هستن نمونش استراماچونی و شفر و کیروش تنها مربی که بهانه جویی نکرد برانکو بود . دلیل اینکه مربیا در اروپا بهانه نمیارن فرهنگ هواداران تو‌اروپاست هیچ هواداری برای این حرفا تره خورد نمیکنه و قبول نمبکنه ولی درایران هواداران مشتاق همین حرف هستن . تنها تیمی که هوادارنش تا حدی این حرفا و بهانه جویی رو قبول نمیکنن پرسپولیسه( تا حدی) . که اونم بخاطر فرهنگی هست که برانکو بهشون داد . در ماجرای دربی حذفی پارسال و بهانه گل محمدی همه هواداران پرسپولیس به گل محمدی ایراد گرفتن و بهانشو قبول نکردن برای همینه که پرسپولیس همیشه مدعی جامه ولی استقلال و تراکتور و سپاهان و .... چی؟
  • حمید علوی تتلیتی با هوش US ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    اینجا یکسری آدم منافق در راس کارند که مثل گلممد فقط از روی شانس وکاشته دیگران نتیجه میگیرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی