جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
۲ |
۴
محرومیت قایدی از بازی استقلال صحت دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی مهاجم شماره ۱۰ استقلال مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پدیده مشهد ندارد.

خبرورزشی - پیروی سفر ناگهانی مهدی قایدی از شهر منامه بحرین به دبی در امارات، شایعات مختلفی درباره محرومیت احتمالی این بازیکن از حضور در دیدار بعدی استقلال در لیگ برتر مطرح شد.

قایدی که بدون اطلاع قبلی همراه با برخی ملی پوشان در کاروان تیم ملی در بازگشت به کشورمان حضور نداشت، در حال حاضر مشکلی برای دیدار با پدیده ندارد. مهدی قایدی در فصل جاری لیگ برتر سه بار کارت زرد دریافت کرده و در صورت دریافت یک اخطار دیگر در ۸ بازی پیش رو، ۴ کارته شده و یکی از مسابقات را از دست می دهد.

قایدی در دیدار رفت و برگشت مقابل صنعت نفت آبادان و دیدار برگشت مقابل فولاد خوزستان ۳ کارت زرد دریافت کرده و از این بابت مشکلی برای همراهی استقلال در بازی بعدی را ندارد.

مهدی قایدی در حال حاضر با ۲۲ بار حضور در ۲۲ بازی استقلال در فصل جاری لیگ برتر با زمان ۱۸۲۲ دقیقه، بیشترین حضور در ترکیب اصلی این تیم در لیگ بیستم را به خود اختصاص داده و ۴ گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است.

در خبرها داشتیم قایدی برای سفر به امارات با کادر فنی تیم استقلال هماهنگی‌های لازم را انجام داده و ظرف امروز یا فردا به تهران برمی‌گردد تا برای بازی روز دوشنبه ۳۱ خرداد تیم استقلال را همراهی کند. این در حالی بود که برخی از اعضای خانواده قایدی که برای استقبال از او به فرودگاه رفته بودند خبر سفر فرزندشان به دبی را از زبان هم تیمی‌های او شنیدند.

تیم های استقلال و پدیده از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه دوشنبه ۳۱ خرداد در استادیوم آزادی به مصاف هم می‌روند.

در این زمینه ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    آدم سالم با سردار می ره پیک نیک ؟؟؟؟/ آخ احمد رضا شاکر کجایی ببینی خونت کی پایمال کرد بخاطر 2 تا گل به کامبوج براش مافیای رسانه چه گرد و خاکی کردند
  • H IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    اینا همش حاشیه هس مهدی برای بازی میرسه و برای سفر هماهنگ کرده بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی