نگرانی شدید استقلالی‌ها از تکرار یک فاجعه بزرگ/ خریدهای جدید استقلال محروم از جدال با الهلال؟!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلالی‌ها نگران تکرار فاجعه فصل قبل در ادامه لیگ قهرمانان این دوره هستند.

خبرورزشی - استقلال شهریور سال گذشته در حالی برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود به صورت متمرکز در قطر برگزار شود، راهی این کشور شد که مشکلات فراوانی داشت و دقیقاً چند روز قبل از پرواز هم به آنها اعلام شد با توجه به بسته‌ بودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه (به واسطه شکایت طلبکاران خارجی) اجازه استفاده از بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده خود را ندارد!

همان اتفاق تلخ موجب شده نفراتی مانند احمد رشید مظاهری نتوانند در قطر پیراهن استقلال را بر تن کنند. اگر آبی‌ها مهره‌های جدید خود را آنجا در اختیار داشتند شاید شرایط برایشان به گونه دیگری رقم می‌خورد. البته همین حالا هم داستان همچنان خطرناک است و استقلالی‌ها نگران تکرار فاجعه فصل قبل هستند.

پنجره بسته؛ دردسر جدید

چندی قبل خبر آمد که پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال به واسطه داستان شکایت مربی قبلی این تیم (لکیچ) و البته داستان‌های مرتبط با وکیل او بسته شده و هنوز استقلالی‌ها به صورت رسمی خبر بازگشایی پنجره مورد نظر را اعلام نکرده‌اند.

البته این مسئله در حال حاضر دردسر چندانی برای استقلال ندارد چون اولاً رقم آن در قیاس با سایر طلبکاران خارجی چندان قابل ملاحظه نیست و ثانیا استقلال و سایر تیم‌های لیگ برتری عملاً تا پایان فصل جاری کاری با پنجره نقل و انتقالات ندارند و مهلت یارگیری تابستانی هنوز آغاز نشده است ولی اگر این پنجره باز نشود، برای فصل آینده دردسر عدیده‌ای ایجاد خواهد شد.

نگرانی بزرگ برای الهلال

استقلال کمتر از سه ماه دیگر دوباره پا به عرصه پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارد و در مرحله یک هشتم نهایی باید مقابل الهلال عربستان صف‌آرایی کند. طبق قانون فیفا، تیم‌های حاضر در این مسابقات می‌توانند از مرحله مورد نظر با بازیکنان جدید خود وارد میدان شوند به همین خاطر تیم‌های عربی همواره از فرصت مورد نظر برای تقویت خود استفاده می‌کنند ولی استقلال حالا دردسر بزرگی پیرامون این مسئله مقابل خویش می‌بیند.

اگر شکایت استراماچونی و یا پادوانی تا زمان آغاز مهلت نقل و انتقالات تابستانی علیه آبی‌پوشان ایرانی به سرانجام برسد و باشگاه نتواند رضایت طلبکاران خود را جلب کند دقیقاً همان‌طور که تابستان سال گذشته به واسطه شکایت خارجی‌ها نتوانست با مهره‌های تازه‌نفس راهی لیگ قهرمانان شود، در این فصل هم همان ماجرا تکرار می‌شود.

آنگاه آبی‌پوشان ایرانی مجبور می‌شوند با همین بازیکنان و بدون استفاده از نفرات جدید مقابل الهلال صف‌آرایی کنند و در صورت تداوم معضل مورد نظر، ماجرا در فصل آینده لیگ برتر خودمان هم ادامه خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • #آل بابا مسعود بای بای IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    تا زمانی که این وزیران و وکیلان و مدیران برای مطرح کردن خودشون و منافع باندی درورزش و فوتبال مداخله میکنن اوضاع همینه انشالله و به حق یگانه باریتعالی تمامی کسانی که در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به تیم استقلال یعنی امانتی که از طرف مردم به اینها سپرده شده خیانت کرده و میکنند دادگاهی خواهند شد و شاهد عجز و لابه و گریه زاریشان خواهیم بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی