نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
حمایت سیامک نعمتی از اسکوچیچ/ مگر جز صعود چیز دیگری می‌خواستید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی مدافع تیم ملی با حمایت از دراگان اسکوچیچ نسبت به جوی که علیه این مربی به راه افتاده است انتقاد کرد!

خبرورزشی - سیامک نعمتی در این زمینه گفت: شناخت بالای دراگان مسلما کمک زیادی به این موضوع کرد که در این مقطع به نتیجه لازم برسیم. ما مسلما بازیکنانی احساسی هستیم که دراگان به خوبی این احساسات را در کنار توانایی بازیکنان به قدرتی برای دستیابی به موفقیت تیمی تبدیل کرد. او سال‌ها در فوتبال ایران حضور داشته و به تمامی شرایط آگاه است.

وی اضافه کرد: کرونا بدترین اتفاق برای تیم ملی بود که شاید می‌توانست در مسیر آماده سازی مشکلاتی را شکل دهد اما خوشبختانه توانستیم از این مرحله عبور کنیم و باید اکنون آماده مرحله سخت‌تری شویم.

نعمتی گفت: ما وقتی برای مسابقات آماده می‌شدیم یک حس ناامیدی را شاهد بودیم. کاملا هم طبیعی بود. فاصله امتیازی با دیگر رقبا و بازی در خاک حریف کار ما را مسلما سخت می‌کرد. با این حال ما در کنار هم جمع شدیم تا وظیفه خودمان در رابطه با خط کشیدن به تمام ناامیدی‌ها را به سرانجام برسانیم. این یک حس ملی برای ما بود که مردم کشورمان را خوشحال کنیم. به این مهم رسیدیم و انتظار ما این بود که در ادامه هم مورد حمایت قرار داشته باشیم. اما چیزی که اکنون شاهد آن هستیم کاملا متفاوت است.

مدافع تیم ملی و پرسپولیس با انتقاد از جو به راه افتاده علیه سرمربی تیم ملی گفت: وقتی قرار بود وارد مسابقات شویم انتظار صعود داشتند. حتی به عنوان تیم دوم. اما ما قدرت خودمان را نشان دادیم. اکنون انتقاداتی عجیب را شاهد هستیم که پیش بینی آن را نمی‌کردیم. امیدوارم آن آرامشی که تیم ملی نیاز دارد به آن داده شود. صعود می‌خواستیم و مقتدرانه به آن رسیدیم و باید به این تیم کمک کرد تا در ادامه نیز با قدرت و بدون حواشی کارش را دنبال کند. باید از تمامی ارکان آن حمایت کرد و در مسیر موفقیت گام برداریم و نگذاریم بار دیگر انتخاب‌ها یا تصمیماتی که کمکی نمی‌کند، کار به اما و اگر بکشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کابوي موج سوار IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    درکش ميکنم که چرا داره از اسکوچيچ حمايت ميکنه، چون با اومدن کي روش خيلي ها از جمله سيامک نعمتي ديگه به تيم ملي دعوت نميشن.
    • mohsen IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      امدن کی روش یعنی دو دستگی بین هواداران تیم ملی و رفتن روی اعصاب مردم ایران با بازی دفاعی یعنی باخت به لبنان و عراق و نبردن عراق یعنی حدر دادن بیت المال برای پر کردن جیب این آقا و هروز دعوا و دادن القاب مار و عقرب به ایرانی ها این آقا اگر مربی بود از تیم کلمبیا بیرون نمی انداختنش حالا یه عده استقلالی بخاطر اینکه این آقا با پرسپولیس مشکل داره شدن حامی این آدم
    • کابوی موج سوار IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      عزیزم کیروش با پرسپولیس مشکل نداشت با برانکو مشکل داشت که دیگه الان برانکو نیست و خیالتون راحت باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی