نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
استقلال اگر پرسپولیس را شکست دهد نتیجه کار فرهاد مجیدی است نه مدیران باشگاه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی حاج اکبری هافبک استقلال در دهه ۷۰ می گوید این تیم در جام حذفی مدعی شماره یک قهرمانی است و شک نکنید که پرسپولیس بازنده جدال حذفی با استقلال خواهد بود.

خبرورزشی - علی حاج اکبری هافبک پیشین استقلال در خصوص آخرین وضعیت آبی پوشان گفت: شاید پرسپولیس در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد و امتیازات خوبی کسب کرده است اما مطمئن باشید که جام حذفی متعلق به استقلال خواهد بود. اگر چه ما دوست داشتیم در فینال جام حذفی به پرسپولیس بخوریم اما به هر حال قسمت این بود که سرخپوشان را در این مرحله حذف کنیم.

وی ادامه داد: شرایط استقلال از لحاظ مدیریتی اصلا خوب نیست امیدوارم بالاخره روزی فرا برسد که باشگاه استقلال از این مشکل که سال‌ها گریبانش را گرفته رهایی پیدا کند. مطمئن هستم استقلال با غیرت بازیکنانش و تیزهوشی فرهاد مجیدی مقابل پرسپولیس موفق خواهد شد اما مدیران باشگاه بدانند در موفقیتی حاصل می شود آنها هیچ نقشی ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    تاکتیک کیسه کشا دراین چندساله.قبل از بازیها کری ومنم منم کردن.بعداز بازی اگر واما و ولی!اگه به مصاحبه ورجز خونی جام وکاپ میدادند الان کیسه حداقل یه چهارم کاپهای سرورش رو داشت.پرسپولیس با تلاش وکوشش وغیرت بازیکنان وهواداراش میره برای قهرمانی وافتخار ورکورد زنی اونوقت کیسه کشا هم نشستند وفقط من انم که رستم بود پهلوان! دست اخرهم گریه وزاری واه وناله ونهایتا تجمع پشت درمجلس و گیر دادن به این و اون !فقط مراجعه کنید به مصاحبه های اول فصل کیسه و کیسه کشا تا بفهمید چه اراجیف و خیالات و توهماتی در حرفهاشون بود ویه نگاه به الانشون بندازید تا بفهمید پرسپولیس با چه جماعتی طرف بوده.حالا بگذریم از جاسوسیها وخبرچینیها وحمالیهایی که برای حریفان پرسپولیس دراسیا کردند ومیکنند!
    • حمید علوی CA ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      احتمالن قسمت دوم فرمایش ایشون اینه : ولی اگر استقلال از پرسپولیس شکست خورد، تقصیر مدیران هست نه آقای مجیدی. به عبارت دیگه برد برای آقای مجیدی هست ‌و باخت برای هر کسی غیر از آقای مجیدی. قبول، ما هواداراحالی‌مون نیست جناب اکبری
  • جک تری دی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    لطیفه سال اگه برد مجیدی و غیرت بود اگه باخت از کره مریخ مقصر هستند تا ابدارچی باشگاه کیسه به جز تاکتیک و مباحث دیگه به جز دیاباته چهارده میلیاردی و میلیچ وریا وووو با اون دریافتی ها ... دیگه چقدر توهم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی