نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
۴ |
۲
ستاره‌های پرسپولیس به سوپرجام نمی‌رسند؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فاصله کوتاه باقیمانده تا دیدار سوپرکاپ، هنوز وضعیت دو بازیکن مصدوم پرسپولیس نامشخص است.

خبرورزشی - کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری دو ستاره پرسپولیس هستند که به خاطر مصدومیت هنوز نتوانسته‌اند در تمرینات گروهی پرسپولیس حضور یابند و وضعیت آنها برای جدال با تراکتور در سوپرکاپ نامشخص است.

کامیابی نیا که موفق شده بود به اردو تیم ملی نیز دعوت شود، با توجه به مصدومیتی که داشت بار دیگر به تهران بازگشت و زیر نظر کادرپزشکی کار را تا به اینجا دنبال کرده است. با این حال بعید است شرایط همراهی این تیم در سوپرکاپ را به دست بیاورد.

وحید امیری نیز در اردوی تیم ملی دچار آسیب دیدگی شد و البته تا روز پایانی در کنار دیگر بازیکنان حضور یافت و تجربه صعود به مرحله بعدی انتخابی جام‌جهانی را کسب کرد. او نیز در بازگشت به تهران، همچنان از تمرینات گروهی دور مانده و البته کادرپزشکی امیدوار است طی روزهای باقیمانده شرایط را برای حضورش در جدال حساس مقابل تراکتور را فراهم سازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    بازیکنان پرسپولیس مثه سربازان جان بر کف بار صعود تیم ملی در معرض حذف رو بدوش کشیدن ومصدوم وخسته برگشتن ایران و برای سربلندی تیمشون بزور آمپول میرن تو زمین.بازیکنان و فورواردهای نیلوفران سوسول عابی به فرماندهی گلبرگ مغرور، یکیشون قهر کرده رفته فرانسه واسه خواستگاری یه دختر لیسانسه، اون یکی هم بعد حماسه بوشهر رفته دوبی بهمراه سردار یابوسوار سیبری خواب،تمرین مشکلات خانوادگی و ادامه تحصیلات کنه! حالا تنها چیزی که میتونه این فلک زده ها رو بعد باخت و رسوایی دربی بعدی واسه مدتی تو ذهن هوادار سسمغزشون موجه وسرگرم کنه اینه که شب دربی باز وزیر مخابرات یه تیکه ای کری ای چیزی بهشون بندازه بتونن فرداش عربده و زاری کنن وبگن میخان ما رو زمین بزنن وبهمون برق فشارقوی وصل کنن و خشک بکننمون و....جناب وزیر لدفن بازم یه کری و یه لایک عمودی و یه استیکر افقی آماده کن این درمانده ها وضعیتشون وخیمه.الخ
    • Roojaa IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      عامیرزا ! شما با اون همه سواد مواد و افاضات مفاضات به من بیسواد میسواد حالی کن اون کلمه لدفن رو از کدوم فرهنگ لغت آوردی؟!! اگه نتونستی جواب مستدل بیاری پس عامیرزا رو به آمیرزا تبدیل کن ، همین اسمت رو هم با غلط املایی مینویسی !!...
    • شه IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      اگه از تیمشون دعوت نکنن شاکین اگه دعوت کنن شاکین! بزرگوار کمیته انضباطی، آپارتمان داوری و لیگ مهندسی شده که در اختیارتونه بازیکن میخواید چکار؟ سوپرجامو انداختن تهران، داور بی تجربه و ترسو گذاشتن که حرف گوش کن باشه، تراکتورم که بازیکناشو ازدست داده! دیگه از چی میترسید؟ میخواید مثل پارسال برگزار نکنن جام بدن بهتون؟ میخواید 3 روز به بازی مونده مسئولان بگن تراکتور باخته؟
  • الدوچرخه چی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    پرسپولیس نباید خودش رو از پیش برنده ی سوپر کاپ بداند.اول اینکه ترتر داره از بی جامی وبی افتخاری حتی درحد یه کاپ محلی به هر دری میزنه وبعدم اینکه همین تراکتور کیسه رو در تهران به کپ کشی انداخت.البته درسته که پرسپولیس کیسه ی بی افتخار نیست اما احتیاط شرط عقله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی