همه‌چیز درباره بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران/ سکوت مشکوک فدراسیون فوتبال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال گمان می‌کرد اگر ماجرای تمدید قرارداد را به اعضای هیئت رئیسه حواله بدهد، دلیل قانع‌کننده‌ای برای رسانه‌ها آورده است اما انتشار غیرمنتظره اخبار پنهانی مذاکره با کارلوس کی‌روش، بازی را به طور کلی عوض کرد.

خبرورزشی - بازگشت کاروان تیم ملی ایران از منامه با مصاحبه عجیب شهاب الدین عزیزی خادم با خبرنگاران به یک خبر مهم تبدیل شد.

خیلی‌ها تصور می‌کردند نتایج تیم ملی در منامه و شکست تیم‌های بحرین و عراق و کسب ۴ پیروزی در دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جتام جهانی، از دراگان اسکوچیچ که یک مربی نسبتا ارزان و کم دردسر برای فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود از او یک اسطوره بی‌بدیل می‌سازد اما عزیزی خادم در فرودگاه هرگز به خبرنگاران نگفت که قرارداد به پایان رسیده این مربی تمدید می‌شود!

رئیس فدراسیون فوتبال گمان می‌کرد اگر ماجرای تمدید قرارداد را به اعضای هیئت رئیسه حواله بدهد، دلیل قانع‌کننده‌ای برای رسانه‌ها آورده است اما انتشار غیرمنتظره اخبار پنهانی مذاکره با کارلوس کی‌روش، بازی را به طور کلی عوض کرد.

خبر این مذاکره در شرایطی منتشر می‌شود که فدراسیون فوتبال در یکی، دو روز گذشته هیچ کدام از این اخبار را تکذیب نکرد و سکوت رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه نیز بر شایعات دامن زد.

همه چیز درباره بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران/ سکوت مشکوک فدراسیون فوتبال!

سوالی که امروز مطرح می‌شود اما این است: فدراسیون فوتبال چگونه می‌تواند با انبوهی از مشکلات و بدهی‌های بجا مانده از گذشته و همچنین اعتراف تلخ عزیزی خادم مبنی بر پول قرض کردن برای سفر تیم ملی به منامه، با کی‌روش توافق کند؟

فدراسیون مقروض ایران که همین حالا باید ۱۵۰ میلیارد تومان برای عملکرد مشعشع ویلموتس آماده کند و با قرض از این و آن پاداش ناچیز ملی‌پوشان را بپردازد، با چه دل و جراتی مربی بی‌آزار و ارزانی مانند اسکوچیچ را از دست می‌دهد؟

تکذیب نشدن مذاکرات مخفیانه با کی‌روش و حتی قول و قرارهای عجیب در امارات متحده عربی با حضور واسطه‌هایی که به فدراسیون فوتبال نزدیک شدند به زعم بسیاری از آگاهان، بیشتر شبیه یک مانور قدرت است و بعید است در این شرایط که فدراسیون فوتبال برای تامین معیشت یکی از تیم‌های ملی ما مشکل دارد، ناگهان با کی‌روش توافق کند!

آنچه در این میان توی ذوق می‌زند سکوت همه اضلاع این ماجراجویی بزرگ است. فدراسیون فوتبال واکنش نشان نمی‌دهد؛ اسکوچیچ سکوت می‌کند و کی‌روش هم که یک مربی حرفه‌ای است، طبیعتا به این خبرهای غیررسمی مهر تایید نمی‌زند...

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    نامردیه حذف اسکوچیچچچچچچچچ با اینکه طرفدار کیروش بودم ولی همیشه اسم ها عامل موفقییت نیستن اسکوچیچ مربی خوبیه کادرشم خوبن
    • مهدی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      با اینکه اسکوچیچ خوب نتیجه گرفت شکی نیست ولی بیاید خوب فکر کنیم آیا تیمهای جام جهانی هم مثل کامبوج یا عراق یا بحرین هستند نه اونها اسمشون آلمان برزیل پرتغال آرژانتین هستش پس اسکوچیچ از دست اینها برنمی آید این تنها کی‌روش هستش که کارایی داره این فبلا هم‌ در جام جهانی هم در کره مقابل این کشور ثابت کرده یا علی مدد
  • p IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    شخص کی روش مهم نیست ولی وجود مربی حرفه ای با نگاه بلند مدت و دانش استاندارد از کشور های صاحب سبک و ریشه دار فوتبال مثل ایتالیا و اسپانیا میتونه مفید باشه نه انتخابی مثل ویلموتس با توجیه پیشرفت فوتبال بلژیک و ضرر و زیان هنگفت و نهایتا به اما و اگر رسیدن و ناامیدی از صعود
  • عرفان IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    امیدوارم کیروش این پیشنهاد رو قبول نکنه. نمیذارن کار کنه
  • محمدطاها IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    سرمربی بزرگ هم سطح کی‌روش مطالبه فوتبالدوستان است تیم‌ بزرگ مربی بزرگ میخواد اگر به فکر‌ مراحل بالاتر هستیم باید مربی بزرگ بیاریم‌ واقعا حیفه با این همه لژیونر با کیفیت جام‌جهانی حضور نداشته باشیم..اگر قراره به اسکوچیچ فرصت داده بشه و قرار نیست سرمربی تعویض بشه باید باهاش همکاری کنند حداقل چند تا بازی تدارکاتی با تیمهای قدرتمند بذارند هم اسکوچیچ عیارش مشخص میشه هم تیم ملی هماهنگ تر و قدرتمندتر برای مرحله بعد آماده می شود..
    • خلیل مهاجر IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      من هم با شما موافقم و میخواستم اضافه کنم که تامل فدراسیون برای تمدید قرارداد با اسکوچیچ به معنای بی اعتنایی به دستاوردهای افتخار آفرین و خاطره انگیز وی در قامت سرمربی تیم ملی ایران نیست بلکه مجموعه ای از عوامل از جمله قابلیتهای وی در عرصه رقابت جهانی، نظر بازیکنان تیم ملی و اهالی فوتبال و انتظارات آقای اسکوچیج در تمدید قرارداد و لابیگری و دلال بازی ها دخیل هستند.
    • عادل IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      به قول فردوسی پور این تیم با هر مربی از مراحل مقدماتی صعود میکنه اما در جام جهانی عیارش مشخص میشه
  • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    کاش بیاد دوباره کیروش
  • امیر IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    یا اسکوچیچ یا کیروش.
  • !!! IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    لعنت بر فساد سازمان يافته، لعنت بر مديران فاسد، لعنت بر پورسانت و رانت خوارى، لعنت بر تاج، ساكت و دار و دسته اش كه با قرارداد ويلتموس پول بيت المال را حيف و ميل كردند! ملت ايران بهوش باشيد، قرارداد تركمانچاى و ننگين ديگرى در راه است!
    • احسان IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      با مربی خونه ب خونه بابل بریم جلوی تیم های قدر دنیا بازی کنیم ؟ متوجه نشدید تیم کیروش با بحرین و عراق بازی کرد نه تاتکتیک اسکوچیچ
  • کابوي موج سوار IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    يوآخيم لوو هم گزينه ي خوبي هست
  • Parsa IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    چه عجب فهمیدن که فقط با کی روش میریم جام جهانی بی دردسر و در ضمن دفعه قبل اگر تو گروه مرگ نبودیم از گروه سعود میکردیم که ارزویه برای ایران . این تیم کی روش هست که جلو پرتقال و آرژانتین تونست با کمترین گل ببازه .
  • احمد IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    عزیزخادم=عزیزی کاسب
  • مسعود IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    نه !!!نه !!!دوباره دفاع اتوبوسی؟؟؟بابا ما الان داریم هجومی بازی میکنیم،،کی روش فقط رو ی ضعف دفاعی ما کار کرده‌بود ،،کجا هجومی بازی میکرد ،،همین بحرین و عراق ،کی جلو ی ما ده نفره دفاع میکردند؟؟؟ترا بخدا بیخیال کی روش بشوید ،!!چقدر مسئولین ورزشی ما نامردند!!
  • محمد IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    اگر غیرت ایرانی باشد با هر مربی می تواند در مقابل تیم های بزرگ بازی کند حیف نیست پول مفت به این بیگانگان بدهند اگر نصف همان پول مربی خارجی و اختیارات آن را به مربی داخلی بدهند ببین چطور نتیجه می گیرد
  • رضا IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    شما یک درصد فکر کنید اینا کی روش رو برگردونند هدفشون علی دایی یا گل محمدی هستش که هرکدوم از این دوتا بیاد شک نکنید ایران سعود نمیکنه مربیان داخلی روانشنان و روانکاو های خوبی نیستن و خودشون رو باید یکی باید ریکاوری کنه ... مربی خوب و موفق مربی هستش ک اول یک پزشک خوب باشه و بیماری درونی باریکنانش رو تشخیص بده ... وووووو مربی ایرانی نمیتونه . مربی خارجی تعارفی با بازیکنی نداره بدون علاج نمیشی خوشکل میگذارت کنار ... علت مخالفت کی روش با بازی های باشکاهی مدیریت ضعیف و اینکه بی برنامگی در لیگ و تمرینات نامنظم ووو بازیکنان بود ... برای همین ازشون میخواست که ایران رو ب مقصد باشگاه های دیگه ترک کنند . دلش میسوخت برای این سرمایه ها و مترجمش هم که دیدید چی ازش در اومد وووووو آقایان متوجه شدن که کی روش یک نابغه هستش در دنیای مربیگری واگر هم متوجه نشدن اسفناک تر از متوجه نشدنشون بوده ... وووو علت های دیگه برای برکناریش بصرفه نبود برای چپاول اینم یک مورد ... میخوام این مهم رو بگم کی روش رو نمیارند الکی تیتر نزنید . کی روش یک افسانه شد برای تیم ملی ... بدرود
  • مسعود IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    شخص مربی مهم نیست مهم دلالیه. بالاخره قرارداد نون و آب داره . زندگی خرج داره. اگه نه این سری هم که خدا کمک کرد بازیکنا و مربی کدوم عاقلی برا تیمش حاشیه درست می کنه؟!
    • Bayern GB ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      اخه نمیدونم دلمونو به چی اسکوچیچ خوش کردیم اونم با این خط حمله وحشتناک و هافبکا خلاق ، شاهکارا کی روش توی جام جهانی و صعودا بی دغدغه یادمون رفته، آقا بیخیال چرا دوس داریم حذف بشیم مرحله ۲ مقدماتی و ۱ نسل طلایی از دستمون بره
  • کلوکی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    همین مربی خوبه، با انتخاب کیروش عملا از یه تیم هجومی خارج و به دفاع اتوبوسی بر میگردیم و مهره های تهاجمی و ارزشمندمون را حذف می کنیم.فک کنم بیش از ۶۰ درصد از مردم مخالف کیروشن
  • شهروز IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    حرفها رو دوستان قبل از من گفتند. نظرم. فقط کی روش
  • حسین زاده IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    این دیگه از وقایع عجیب دیگر ایران است. مربی ارزان با کارایی تا حالا خوب باید با یک مربی گران در شرایط افتضاح فدراسیون تعویض شود.!!! پول در هر صورت تهیه خواهد شد ولی بین چه افرادی از مافیای ورزش ایران تقسیم خواهدشد؟؟!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی