نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کنایه تند مربی پرسپولیس به فرهاد مجیدی/ واکنش به جدایی کنعانی زادگان در پایان فصل
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم پرسپولیس گفت‌که اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم دلتنگ هواداران هستند.

خبرورزشی - حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور در سوپرجام فوتبال کشور اظهار داشت: واقعاً دلتنگ هواداران هستیم. همانطور که به ما می‌گویند چقدر به تیم‌شان تعصب دارند، می‌خواهم بگویم این حس دلتنگی دوطرفه است و همه اعضای کادر فنی و بازیکنان این حس را به هواداران دارند. بازی فردا یک تک بازی معمولی نیست. این بازی است که دو تیم که قهرمان دو جام شدند، با هم روبه‌رو می‌شوند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مصدومیت کامیابی‌نیا و وحید امیری در اردوی تیم ملی توضیح داد: زمانی که اسم تیم ملی و ایران می‌آید، واقعاً اولویت ما تیم ملی و ایران است. من صعود تیم ملی را به بازیکنان و مردم تبریک می‌گویم. تیم ملی کار سختی داشت و صعودش کار فوق‌العاده‌ای بود. یک تبریک ویژه به بازیکنان خودمان می‌گویم، چون نقش کلیدی در تیم ملی داشتند. درست است دو بازیکن ما مصدوم شدند و کار ما سخت شد، ولی مشکلی نیست و اولویت تیم ملی بود. ما با توجه به تمرین امروز تصمیم می‌گیریم از چه بازیکنی استفاده کنیم.

مطهری در مورد غیبت رادوشویچ و اینکه این موضوع آیا به تیم ضربه می‌زند یا خیر، تصریح کرد: رادو گلر دوم تیم ما بود و خیلی هم زحمت کشید، ولی ما به‌عنوان مربی، بازیکنان‌مان و همچنین باشگاه باید متعهد باشیم به همدیگر. فکر می‌کنم موضوع خیلی بزرگی نیست و به زودی حل خواهد شد.

«پرسپولیس در ۲۶ روز آینده ۶ بازی حساس در پیش دارد. چه برنامه‌ای برای این بازی‌ها دارید؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال گفت: ما طراحی خیلی خوبی برای شش بازی آینده داریم که از فردا شروع می‌شود. ما فردا باید آنقدر مقتدرانه و قوی عمل کنیم و جام را به هواداران هدیه بدهیم که در ادامه لیگ هم موفق باشیم. یعنی این جام می‌تواند به ما در ادامه مسیرمان هم کمک کند. ما در کادر فنی سعی کردیم کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم، برخلاف برخی دوستان که همیشه در مورد زمین و زمان، اسپانسر و مدیریت صحبت می‌کنند، ما سعی کردیم سرمان به کار خودمان باشد و بدون حاشیه کارمان را جلو ببریم. صحبت کمتر و کار بیشتر. پس سعی می‌کنیم نهایت تلاش‌مان را در این دوره زمانی ۲۵، ۲۶ روزه داشته باشیم، چون دوره زمانی مهمی برای قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بحث جدایی کنعانی‌زادگان و اینکه آیا کادر فنی لیستی به باشگاه برای جذب بازیکنان جدید ارائه کرده است یا خیر، عنوان کرد: در اینکه بازیکنان پرسپولیس مشتری دارند، شکی نیست،‌ اما الان دوره مهمی از فصل پرسپولیس است و این حرف‌ها کمکی به ما نمی‌کند. ما لیستی ندادیم و کاملا به بچه‌ها اعتماد داریم. الان اصلا شرایطش نیست که به این موضوعات فکر کنیم. در مورد کنعانی‌زادگان هم طبیعی است. برای همه بازیکنان پیشنهاد است ولی با تمام وجود کار می‌کنیم و بعد از قهرمانی می‌شود در مورد این فکر کرد و حرف زد.

مطهری در مورد وضعیت مصدومیت کمال کامیابی نیا و امیری نیز گفت: همانطور که گفتم اولویت ما تیم ملی و نام بزرگ است. بله کمال و وحید مصدوم شدند و به طور قطع فردا آن‌ها نداریم، کادر پزشکی تلاش می‌کند تا آن‌ها را برساند ولی فعلاً زمان دقیقی مشخص نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اردل IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    فقط پرسپولیس
  • لنگ خاص IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    پیروزی چی ها همیشه حق به جانب وطلبکارند
  • محمدطاها IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    داداش اینو بگو که چجوری یکسال سوپر جامو انداختن عقب بعد چجوری انداختن بازی رو تو آزادی خخخخ..اوکی، لازم نیست داداش تلاش کنید کاپ واسه خودتونه..کاپ سفارشی خخخخ..سوپر جام امسال به حدی با شائبه و ابهام مواجه بوده که پرداختن به آن دیگر لوث شده همه در جریان موضوع هستند..
  • لنگ خاص IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    سوپر اسنپ کاغذی،آخرین هدیه پاپا به سوگلی هایش
  • بهمن IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    مجيدي چقد بدبخت شده كه هر كسي مياد در موردش صحبت ميكنه
    • رابان IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      مگه اقای دوپینگ ایران که کل باشگاه کیسه تامین کرده چتد تا قهرمانی با دوپبنگ به دست اورده اخر فصل تیم ول میکنه میره به نظرشما گندس ....خخخخخخ....
    • عقاب تیز بین IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      برادر عزیز مجیدی خودش دلش میخاد که درموردش صحبت کنن اگه سرشا بندازه پایین کارشا انجام بده که کسی نمیاد حرفی بزنه الان میدونه دستش به جام نمیرسه داره حاشیه ‌میسازه کار تیم مارو مختل کنه خجالت آوره به خدا .مجیدی حیا کن و کی میگید راستی؟؟؟؟؟؟
  • آذری جهرمی IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    آقا شما چرا نمیتونبد همون جام اسنپی رو بگیرید شما که میگید جام اسنپی توان گرفتن همینم که نداری بدبخت بیچاره ها باشه اصله ما سوگولی خب کجاش بده خیلی هم خوبه ولی شما مرد هم سوگلی بشین هم جام اسنپی بگیرید ولی شما کیه ها انقد بدبخت بیچاره هستین که تو گرفتن جام اسنپی هم ناتوان هستین بخدا نادان ترین هواداران دنیا هواداران استقلال هستن که کادرفنی و کادر مدیریتی با این حرفا خرتون میکنم وگرنه نتیجه تو زمین به هیچ وکیل و وزیری رپط نداره فقط ضعف و ناتوانی مدیریت و کادرفنی و بازیکنان هستش خدای تو این 5 فصل گذشته کل تیم و هواداران استقلال انقد که درمورد پرسپولیس حرف زدین و رو پرسپولیس تمرکز کردین یک صدم درصد رو تیم خودتون تمرکز نکردین بعد توقع دارید نتیجه بگیرید فقط یه چیزی هست دولت و مخصوصاً وزارت ورزش واقعا این دوتا باشگاه رو نابود کرده تو موفقیت های پرسپولیس هم فقط کادرفنی و بازیکنان دخیل بودن وگرنه کادر مدیریتی هیچ کار مثبتی واسه باشگاه پرسپولیس انجام نداده و تو موفقیت های پرسپولیس هیچ تاثیر مثبتی نداشته ولی تا دلت بخواد تاثیر منفی داشته ولی
  • گرگانی IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    خدا به زودی کیسه کشا رو از این بی آبرو تر خواهد کرد
  • امید IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    میگه گربه دستش به گوش نمیرسه میگه پیف پیف. اخه کاغذی اسنگی یا هر چی شش سال کجایید؟! دکل سپاهان مبارکتون. مجیذی بدبخت شده؟! بود مگه کیه که درموردش حرف مزنن. خب همینا شخصیت و ستارتونن که انذازه سهراب انتظاری ما بزرگ نیستند.ادعا هوچی گری غیر منطقی کار کیسه کشاست. چرا جام تهران؟! چرا نمیگی جان سه روز بعد ازهفتاد درصد تیم خسته بازیکنان ملیته ولی تراکتور امادست؟! چقد می سوزید. بسوزید و حسرت یه شادی توی دلتون وقتی بززگتون فرهاده چی باید بهتون گفت؟! فقط ادعایید توی زمین هیچی ندارید بگید جام حذفی هم باز باید برید زیر.
  • لنگ IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    به امید باخت تیم دولت
  • حق گو IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    شما کیسه کشا بجای اینکه هواستون به تیم ما باشه و آنقدر برده‌ای مارو زیر سوال ببرید یقه کسایی رو بگیرید که دارن گمراهتون میکنن مدیران باشگاه استقلال بجای اینکه بگن ما باختیم میگم ما بخاطر فلان و بمان هی دلیل میارن نمیگن کم کاری از خودمان بوده بقیه رو خراب میکنن
  • دخی پرسپولیسی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    بازاستقلالی ها شروع کردن تو ایران هرتیمی موفق هس ی ننگ حکومتی بودن بهش میزنن انقدر ک حواستان ب.پرسپولیس هس اگه حوستون ب استقلال بود شاید الان جایگاه ش بهتر. بود هرچی.میشه میگن حکومت.
  • علی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    فرهناز مجیدی چه افتخاراتی داره،که میگی فرهناز چقدر بد بخت شده همه کس در موردش حرف میزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی