امیدواری سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی برای موفقیت در انتخابی المپیک/ آق سلاق: تیم ما شانس سهمیه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد آق سلاق، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ساحلی، با اینکه تیمش را مظلوم می داند، اما شانس زیادی برای موفقیت تیمش در انتخابی المپیک، قائل است.

خبرورزشی - آق محمد سلاق، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ساحلی، کارتیمش در دور نهایی انتخابی المپیک برای سهمیه را سخت می داند، اما، غیر ممکن نه. مسابقه ای که ۴ تیرماه در تایلند شروع می شود و ایران در سید دوم رقابت می کند. سرمربی ساحلی بازان، تیمش را تنها با یک اردو در کیاشهر آماده کرده و فردا با ۷۰،۸۰ درصد آمادگی برای انتخابی المپیک به تایلند پرواز می کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی درباره شانس سهمیه ایران می گوید:« قرعه ما با آمدن به جمع چهار تیم اول خیلی سخت نیست. ایران، چین و استرالیا بیشتر از بقیه تیم ها شانس دارند، ولی کار خیلی سختی داریم. ما به رغم شرایط سخت، می خواهیم دست به دست هم دهیم تا با نتیجه خوب، این بی تفاوتی ها به والیبال ساحلی تمام شود. من خیلی به بچه ها امیدوارم، چرا که بچه های ما توانایی اش را دارند. من قبلا فکر می کردم، بچه ها شانس ۵۰-۵۰ دارند اما حالا شانس بیشتری از این قائل هستم. ما برای تغییر شرایط باید خودمان استارت بزنیم.»

او حالا صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی انتخابی المپیک را پیشرفت می داند و می گوید:« تا به حال، هیچ تیم والیبال ساحلی ایران، به جمع ۴ تیم اول انتخابی المپیک نرسیده بود و ما یک مرحله بالاتر برویم هم باز پیشرفت محسوب می شود. البته که رقبا، مظلومیت بچه های ما را ندارند و شرایط و امکانات بهتری دارند.»

با این حال سرمربی تیم ملی می گوید:«تیمم، اردوی ۶ روزه ای در کیاشهر داشت، ما با پایان اردو، امروز به تهران آمدیم و فردا هم پرواز داریم. ساحلی بازان ما بعداز حضور در تور بلغارستان و لیگ و اردوی کیاشهر با ۷۰،۸۰ درصد آمادگی در انتخابی المپیک حاضر می شوند. البته می توانست با شرایط بهتری روانه مسابقات شود.»

تور بلغارستان، در حالی تنها بازی تدارکاتی ساحلی بازان محسوب می شود که سرمربی کنارشان نبود، آق محمد سلاق می گوید:« تیم به جز تور بلغارستان، بازی تدارکاتی نداشت. مسابقه ای که من مربی با تیم نبودم . البته ما مشکل زیاد داشتیم و حتی تا دقیقه ۹۰ هم معلوم نبود یکی از تیم ها می رود یا نه. البته که تیم با برنامه من خیلی بهتر از این می توانست برای انتخابی المپیک، آماده شود، اما با اینکه انتخابی المپیک اولویت داشت، نشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی