اتفاق تلخ برای ستاره آبی‌ها/ می‌خواهند شب بازی استقلال من را بازداشت کنند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمدحسین مرادمند اعلام کرد چک‌هایی که برای صدور رضایتنامه‌اش از باشگاه مشهدی صادر کرده، برایش دردسرساز شده است.

خبرورزشی - مشکلات مالی باشگاه استقلال هرروز ابعاد جدیدی پیدا می کند و دردسرهای تازه‌ای را برای اعضای این تیم ایجاد می کند. حالا نوبت به محمدحسین مرادمند مدافع آبی‌ها رسیده تا یک اتفاق عجیب را تجربه کند. مرادمند که در ابتدای فصل جاری لیگ برتر از باشگاه شهرخودرو (پدیده) راهی استقلال شد، به خاطر آنکه رضایتنامه اش را دریافت کند، باید مبلغی را به باشگاه مشهدی پرداخت می کند. در آن زمان توافق شد که باشگاه استقلال مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بابت این رضایتنامه پرداخت کند. البته چون باشگاه آن زمان پولی در بساط نداشت، قرار شد که این مبلغ را مرادمند طی ۳ فقره چک از حساب شخصی اش به باشگاه مشهدی بدهد و باشگاه استقلال در ۳ قسط مبلغ مذکور را طی پاییز و زمستان ۹۹ به حسابش واریز کند.

این اتفاق رخ داد و مرادمند چک‌های شخصی اش را به باشگاه پدیده داد. این در شرایطی است که بدقولی باشگاه استقلال باعث شده با گذشت حدود ۶ ماه از زمان توافق مرادمند و باشگاه هیچ پولی به حسابش نرود. از سوی دیگر حمیداوی مالک سابق شهرخودرو(پدیده) نیز چک‌های مرادمند را خرج کرده و حالا یک دردسر جدید برای این ستاره آبی ها ایجاد شده است. حالا افرادی که چک‌های مرادمند را در دست دارند از این بازیکن به خاطر وصول نشدن مبلغ شکایت کرده‌اند و قصد دارند حکم جلب این بازیکن را بگیرد.

مرادمند نیز از این موضوع بسیار دلخور است و گلایه اش را به گوش مسئولان استقلال رسانده اما تاکنون به نتیجه ای نرسیده است. حرف های مرادمند را در این زمینه بخوانید:

*به خاطر پاس نشدن چک‌های رضایتنامه‌ انتقالم به استقلال گفتند با حکم جلب شب قبل بازی با استقلال به هتل می‌آییم!

*به دنبال پرداخت بخشی از رقم قرارداد رضایتنامه‌ام به باشگاه شهرخودرو، دو چک ۵۰۰میلیونی و یک چک ۲۵۰میلیونی من به تاریخ‌های ۹، ۱۰ و ۱۱ هم از سوی شهرخودرو از من گرفته شد که متاسفانه با مشکل در پرداختی‌های استقلال تهران برگشت خورد.

*این چک‌ها از جانب آقای حمیداوی به دست این و آن سپرده شده که ابتدا با تهدید به دنبال وصول بودند و اکنون نیز با حکم جلب به دنبال جلب من هستند. این موضوع از همان موقع که در عربستان درگیری بازی‌های آسیایی بودیم شروع شد که تمام این موارد را به آقای مددی مدیرعامل باشگاه منعکس کردم و هر بار قرار شد که حل کنند اما اکنون نه تنها حل نشده که حکم جلب برای من صادر شده و ایشان هم اصلا تلفن مرا جواب نمی‌دهند.

*متاسفانه ارقام پرداختی و درصدی که استقلال در این چند وقت به من داده است همواره پایین‌تر از ارقام چک‌ها پایین‌تر بوده و هر بار هم قول حل شدن این مشکل به من داده شده است.

*به من گفته‌اند که شب بازی با پدیده با حکم جلب جلوی در هتل خواهند؛ آمد واقعا نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی برای من رخ بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    به هر حال باشگاهی که بدهکار است باید بدهی اش را پرداخت کند. این باشگاه ها نباید از اول در جذب بازیکن جوگیر می شدند.
    • مانی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      دقت کردید همه این ماجراهای متلی استقلال درست در روزهای پایانی دولت فعلی داره رو میشه . بنظرتون چرا در ۸ سال قبل گفته نمیشد؟ جوابش ساده س در تمام ۸ سال گذشته دولت و وزیر همیشه پدهیهای استقلال رو پرداخت میکردن و اینکار رو با برداشتن از درامد های پرسپولیس انجام میدادن اما چون الان شکوری در پرسپولیس هست دیگه نمیشه اینکار رو به راحتی انجام داد و از طرفی روزای اخر دولت هم هست و وزیر دیگه دل و دماغ حمایت تز تیم حکومتی استقلال رو نداره . لذا پرونده ها داره یکی یکی رو میشه . دقت کنید اینا فقط مال امسال هستن و قطعا سالهای پیش هم بوده
  • مهدی IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    کار کیسه همینه اول فصل بازیکن.بخاطراینکه جذب سرورش پرسپولیس نشه باپیشنهادهای بالا اغوامیکنن بعد یه فصل بازیکن میفهمه تو چه دامی افتاده بخاطرهمین هرسال باوعده وعید یاتهدید بازیکن مجبور به تمدیدمیشه ولی چون نمیشه یه نفر زوری جایی نگه داشت کارکیسه بااینجور بازیکنا همیشه لنگ میزنه
  • شاهین IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    از پرداخت صدور رضایت نامه گل محمدی توسط باشگاه درپیتتون چه خبر؟؟چرا سراغ چک های پاس نشده اونو نمکیگیری؟؟؟شکوری خودشپاش توپرونده ویلموتس گیر نیست؟؟؟درامد پرسپولیس؟//کلا لنگ یه پاداش اسیایی نسیه و..نگرفته داره سه برابرش به بودیمیر وبرانکو وکالدرون واستوکس و..... بدهکاره ..نصفیشو دادن نصفیشم مونده البته خورده حسابا رو نمیدونم.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی