مردی که از اروپا بازی‌های استقلال را تماشا می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگرچه هنوز زمینه برای حضور گابریل پین در تهران و قرار گرفتن او کنار سایر اعضای کادر فنی استقلال فراهم نشده ولی در عین حال، قضیه این مربی ایتالیایی هنوز منتفی نیست.

خبرورزشی - اگرچه هنوز زمینه برای حضور گابریل پین در تهران و قرار گرفتن او کنار سایر اعضای کادر فنی استقلال فراهم نشده ولی در عین حال، قضیه این مربی ایتالیایی هنوز منتفی نیست و سرمربی آبی‌پوشان اعتقاد فراوانی به عملکرد او دارد.

مشکلات مالی باشگاه و قانون عدم اجازه به تیم‌های ایرانی برای جذب بازیکن و مربی جدید خارجی تا پایان فصل جاری موانع بزرگی است که سر راه جذب گابریل افتاده و باید مرتفع شود. البته همان طور که طی روزهای گذشته نوشته بودیم، مرد ایتالیایی در جریان شرایط بدنی بازیکنان قرار دارد و اطلاعات خوبی از اوضاع جسمانی آبی‌پوشان برایش ارسال شده است. همچنین فیلم مسابقات قبلی استقلال هم در اختیار او گذاشته شده تا اشراف کاملی از وضعیت تاکتیکی این تیم پیدا کند.

حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که با استارت مجدد رقابت‌های لیگ برتر، گابریل بازی‌های استقلال را در اروپا هم از تلویزیون تماشا می‌کند تا اگر شرایط برای حضورش در این تیم فراهم شد، کاملاً بداند وضعیت آبی‌پوشان ایرانی چگونه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی