ربیعی: پرسپولیس بهترین تیم آسیا است/ هدف ما بقا در لیگ برتر است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: هدفگذاری تیم ملی پیروزی در هر 4 بازی بود و اسکوچیچ ماموریتش را به درستی انجام داد.

خبرورزشی - محمد ربیعی در خصوص شرایط تیم مس رفسنجان در آخرین روزهای تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: ما تا پیش از تعطیلات نوروز شرایط مطلوبی داشتیم. بعد از عید هم وقفه‌هایی در مسابقات لیگ برتر به وجود آمد تا اینکه به بازی‌های مقدماتی جام جهانی رسیدیم. در همین ابتدا، جا دارد صعود تیم ملی به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی را به ملت عزیز ایران، اعضا و عوامل تیم ملی و تمام افرادی که در موفقیت آن نقش داشتند، تبریک بگویم. با این اتفاق دل همه شاد شد.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: متأسفانه در آخرین بازی پیش از تعطیلات مقابل سپاهان از لحاظ کیفی شرایط بدی داشتیم. به همین خاطر سعی کردیم در این مدت از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم. با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم، سعی کردیم آن باخت را به فراموشی بسپاریم. امسال هدف ما بقا در لیگ برتر است. سعی کردیم در این فصل روند خوبی داشته باشیم که به جز دو سه بازی در این مسأله موفق بودیم.

ربیعی در مورد اینکه در شروع مجدد لیگ برتر باید از پرسپولیس میزبانی کنند، گفت: بی‌تردید پرسپولیس بهترین تیم آسیا است، درست است که در فینال لیگ قهرمانان شکست خورد ولی تیمی با کیفیت و با توانایی بالا است. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارند. مسابقه بسیار سختی پیش رو داریم اما با تمام تلاش و توان برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم.

وی در خصوص وضعیت مجتبی سرآسیایی عنوان کرد: چون مسابقات تعطیل بود و ما بازی رسمی نداشتیم او با درخواست اردشیر سعدمحمدی(مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران)، برای کمک به مس کرمان در بازی حیاتی مقابل بادران به این تیم پیوست. سعد محمدی با من و مدیریت باشگاه و همچنین با خود سرآسیایی هم صحبت کرد تا او چند روزی به کمک مس کرمان برود.

سرمربی مس رفسنجان افزود: در لحظه رفتن سرآسیایی سوتفاهمی بین او و مدیران باشگاه (مس رفسنجان) به وجود آمد. من به این مسأله ورود کردم و این سوتفاهم برطرف می‌شود. همه ما کار را با هم شروع کرده‌ایم و با هم تمام می‌کنیم. سرآسیایی یکی از دستیاران خوب من است و قطعا به تمرینات برمی‌گردد. او مانند بقیه اعضای کادر فنی محترم و کاربلد است و کمک‌های زیادی به ما کرده، به عنوان سرمربی اجازه نمی‌دهم اختلافی در تیم به وجود بیاید و همه ما برای هدفی که داریم تلاش می‌کنیم.

ربیعی در خصوص اینکه با اتمام قرارداد اسکوچیچ صحبت‌هایی مبنی بر قطع همکاری فدراسیون با او مطرح شده گفت: این نوع تصمیم‌گیری‌ها کلان است و باید ببینیم در سر مدیران چه می‌گذرد. زمانی تیم ملی با ویرا به جام جهانی رسید و بعد از آن هدایت تیم را به ایویچ سپردند. به نظر خودم اسکوچیچ عملکرد موفقی داشته، باید تمام جوانب بررسی شوند و بهترین تصمیم برای تیم ملی کشورمان گرفته شود.

وی با اشاره به موفقیت اسکوچیچ در نتیجه گیری افزود: فوتبال ایران نباید در این دست‌ انداز قرار بگیرد که ترس از بحرین داشته باشد. فوتبال ما و کیفیت بازیکنان ما حداقل یک لِوِل بالاتر است اما این ترس در وجود همه ما ایجاد شده بود. تمام هدفگذاری تیم ملی این بود که در هر 4 بازی به پیروزی رسد و به همین خاطر معتقدم اسکوچیچ مأموریتش را به درستی انجام داد.

ربیعی تصریح کرد: پاسخ به این سؤال را در صلاحیت خودم نمی‌دانم. من نمی‌دانم فدراسیون چه خط مشی‌ای دارد. تیم ملی با سرمربی فعلی عملکرد موفقی داشته پس اگر مدیران بخواهند تغییراتی ایجاد کنند باید به دنبال فردی بالاتر از اسکوچیچ باشند. الان تیم ملی آلمان سرمربی بعدی خودش را انتخاب کرده، با این حال در مسابقات یورو با یوآخیم‌لو کارش را ادامه می‌دهد. قطعا آن‌ها برنامه‌هایی دارند که هانسی فلیک را برای ساختار و ابعادی دیگر مورد استفاده قرار بدهند. این‌ مسائل در بحث مدیریت کلان مورد بررسی قرار می‌گیرد. من یک مربی هستم اما پاسخ این سؤال یک نگاه مدیریتی می‌خواهد. به همین خاطر باید ببینیم مدیران فوتبال ما چه برنامه و هدف‌گذاری دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    جناب اقای ربیعی احتمالا گلاب ربیع زیادی استفاده کرده بهترین تیم اسیا که جام اسیا را فقط از فاصله 2متری دیده .
  • لنگ خاص IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    بهترین تیم آسیا آرزوی کاپ آسیا رابه گور خواهد برد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی