نبرد سرخ در آزادی/ انگیزه‌های شخصی یحیی و رسول برای جام گرفتن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فاتح اولین جام فوتبال ایران در سال ۱۴۰۰ یا پرسپولیس است یا تراکتور.

خبرورزشی - پرسپولیس تمام سوپر جام‌های سال‌های اخیر را برده و حالا می‌خواهد با غلبه بر تراکتور بار دیگر این جام را فتح کند و در واقع اولین جام سال ۱۴۰۰ را به هوادارانش هدیه بدهد. پرسپولیسی‌ها که بیشترین سهمیه را در تیم ملی داشتند، برای کسب این افتخار انگیزه‌های زیادی دارند و می‌خواهند تراکتور را که در فینال جام حذفی از سد استقلال گذشته بود با شکست بدرقه کنند. یحیی هم که پارسال جام حذفی را از دست داد اما لیگ برتر را فتح کرد، برای این بازی و این جام انگیزه‌های زیادی دارد.

البته مشکل مشترک دو تیم این است که مسابقات داخلی مدتی تعطیل بوده و شور و هیجان چندانی برای این مسابقه وجود ندارد. باید گفت مسئولان سازمان لیگ بدسلیقگی را در این ماجرای سوپر جام معنا کردند تا پرسپولیس و تراکتور در بدترین روزها به مصاف یکدیگر بروند.

در این دیدار تراکتور و رسول خطیبی هم انگیزه‌های زیادی دارند. حتما می‌دانید که خطیبی با آلومینیوم اراک پرسپولیس را برده بود و حالا می‌خواهد با تکرار آن پیروزی یک جام مهم را به هواداران تراکتور هدیه کند. جامی که برای آنها اهمیت زیادی دارد به خصوص اگر بدانیم تراکتور از جام حذفی حذف شده و در لیگ برتر هم شانس زیادی ندارد و حتی برای کسب سهمیه آسیا هم کارش خیلی سخت است.

در سوپر جام ایران جنگ هافبک‌ها دیدنی و تعیین کننده است. امثال نورالهی و عالیشاه سابقه بازی در تراکتور را دارند و در آن سو خانزاده و عباس زاده هم پرسپولیسی بودند و حالا باید مقابل تیم سابق خود بازی کنند. جنگ از راه دور حامد لک و محمد رضا اخباری هم در این دیدار دیدنی است و البته حامد لک نیز سابقه حضور در تراکتور را دارد. این احتمال وجود دارد که حتی بازی به ضربات پنالتی کشیده شود که در آن صورت کار لک و اخباری مهمتر هم می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی