نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بازی با پدیده آخرین فرصت استقلال است/ کاش دربی حذفی در فینال برگزار می‌شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مومنی مهاجم پیشین تیم ملی و استقلال گفت: بازی با پدیده در لیگ برتر آخرین فرصت استقلال برای بالا بردن شانس قهرمانی است.

خبرورزشی - محمد مومنی آقای گل اسبق فوتبال ایران درباره بازی استقلال مقابل پدیده به خبر ورزشی گفت: من معتقدم استقلال از کورس قهرمانی در لیگ برتر عقب افتاده و بازی با پدیده می تواند شانس های این تیم را برای بازگشت دوباره به کورس بالاتر ببرد.

وی همچنین گفت: به نظر من پدیده تیم خوبی دارد و بازیکنان باتجربه ای دارد اما استقلال با انگیزه تر است و برای جبران امتیازات از دست رفته روی سه امتیاز این بازی حساب ویژه ای باز کرده است همانطور که می دانید مجیدی با مشکلات بسیاری مواجه بود و از لحاظ مدیریتی نیز باشگاه دچار حاشیه شد لذا شکست دادن پدیده می‌تواند آرامش را دوباره به تیم برگرداند.

مومنی درباره رویارویی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی نیز گفت: قشنگی دربی بیشتر می شد اگر دو تیم استقلال و پرسپولیس در بازی فینال جام حذفی به مصاف هم می‌رفتند اما به هر حال ما می‌خواهیم اگر در لیگ برتر نتوانستیم قهرمان شویم حداقل در جام حذفی جام را بالای سر ببریم و من امیدوارم استقلال با غلبه بر پرسپولیس بتواند فینال جام حذفی بالا برود و در نهایت نیز قهرمان شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی