شورش کاپیتان سابق علیه استقلال/ رحمتی به دنبال تکرار تاریخ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی رحمتی تحت عنوان سنگربان با چند تیم مختلف به مصاف استقلال رفته است. فجر سپاسی شیراز، مس کرمان، سپاهان اصفهان، پیکان تهران و پدیده از جمله تیم‌هایی هستند که رحمتی حراست از دروازه آنها را مقابل استقلال برعهده داشته است.

خبرورزشی - بازی با استقلال به دلایل مختلف برای مهدی رحمتی فوق‌العاده مهم و حساس است. پدیده هنوز روی کاغذ برای سوم شدن در رقابت‌های لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی شانس دارد؛ به همین خاطر سرمربی این تیم نمی‌خواهد کوچک‌ترین مجالی را از دست بدهد. از طرف دیگر، با توجه به حضور انبوه سرمربیان استقلالی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر ناگفته پیداست که جدا از تقابل جدولی، یک رقابت نامریی هم میان خود آنها وجود دارد و بدون شک همه این نفرات برای آینده کاری خود به نیمکت آبی‌پوشان پایتخت هم نیم نگاهی دارند. مهدی رحمتی که به تازگی کفش‌های خود را آویزان کرده و به جرگه مربیان پیوسته است، بخش اعظمی از دوران فوتبالش را در استقلال سپری کرد ولی با تیم‌های دیگر هم به میدان آمد و اتفاقاً مقابل همین استقلال نیز قرار گرفت. حالا پدیده اولین تیمی تلقی می‌شود که رحمتی تحت عنوان سرمربی به مصاف آبی‌پوشان تهرانی فرستاده است.

از شیراز و اصفهان تا مشهد و تهران

مهدی رحمتی تحت عنوان سنگربان با چند تیم مختلف به مصاف استقلال رفته است. فجر سپاسی شیراز، مس کرمان، سپاهان اصفهان، پیکان تهران و پدیده خراسان (که البته در مقطعی شهر خودرو نام داشت) از جمله تیم‌هایی هستند که رحمتی حراست از دروازه آنها مقابل استقلال را برعهده داشته است. انصافاً کاپیتان اسبق آبی‌پوشان معمولاً مقابل این تیم نمایش خوبی هم ارائه کرده است اما آنقدر زرنگ است که بداند دنیای بازیگری با عرصه مربیگری تفاوت‌ فراوانی دارد.

طلسم ۱۲ ساله

پدیده اولین تیمی است که مهدی رحمتی تحت عنوان سرمربی هدایت آن را در لیگ برتر بر عهده دارد ولی همان طور که اشاره کردیم، به عنوان بازیکن با چند تیم مختلف به مصاف استقلال رفته است. دروازه‌بان اسبق تیم ملی جدال رفت این فصل را به استقلال باخت و فصل گذشته هم تحت عنوان بازیکن از رویارویی با آبی‌ها فقط یک مساوی و یک شکست نصیبش شد. در واقع آخرین پیروزی رحمتی مقابل استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به اواخر پاییز سال ۸۸ بازمی‌گردد. زمانی که این بازیکن سنگربان سپاهان بود و توانست مقابل استقلال در اصفهان پیروز شود. حالا مهدی به تهران می‌آید تا ببیند که آیا می‌تواند طلسم ۱۲ ساله پیروز نشدن مقابل آبی‌پوشان را بشکند یا خیر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی