رونمایی از برنامه پیشنهادی تربیت بدنی و ورزش آیت الله رئیسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی که مسئولیت کمیته ورزش ستاد مرکزی آقای رئیسی را برعهده داشتند با دعوت از جمعی از کارشناسان و پژوهشگران و مدیران ورزشی کشور و تشکیل شورای مرکزی پس از ساعتها کار کارشناسی از تدوین برنامه پیشنهادی این حوزه خبردادند.

خبرورزشی - باتوجه به اینکه دولت آتی رسماً اولین دولت گام دوم انقلاب و آخرین دولت سند چشم انداز ۱۴۰۴ است، برنامه ریزی جهت رفع کاستی ها و ضعف¬های پیشین و بسترسازی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و سند چشم انداز توسعه ۱۴۰۴ ضرورت و اهمیت دو چندان دارد.

در تدوین برنامه پیشنهادی حوزه ورزش و تربیت¬بدنی به عنوان یکی از مظاهر "مردمی" و "ایران قوی" تلاش شد تا مسائل و نیازهای مربوطه احصاء گردد تا از جامعیت لازم برخوردار باشد. طبق آنچه که در این برنامه آمده است برای مسائلی از جمله ورزش مدارس، همگانی شدن ورزش، نحوه واگذاری باشگاهها و مردمی سازی ورزش حرفه ای، استقرار نظام جامع باشگاهداری، حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و ارتقای جایگاه ورزش قهرمانی و ملی، توزیع عادلانه امکانات و منابع مالی، ساماندهی نظام استعدادیابی و مربیگری در ورزش و رونق اقتصاد ورزش و تولیدات و ارائه خدمات ورزشی بهینه به جامعه، برنامه های عملیاتی پیشنهاد شده است.

دریافت برنامه پیشنهادی آیت الله رئیسی در حوزه ورزش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی