دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
۰ |
۰
فنلاند – بلژیک؛ آخرین شکار شیاطین
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فنلاند به اولین صعودش فکر می‌کند، در حالی که بلژیک می‌خواهد صعودی با امتیازات کامل از گروه B داشته باشد.

خبرورزشی - از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه کرستوفسکی شهر سن‌پترزبورگ روسیه، فنلاند و بلژیک در دیداری از گروه B یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم خواهند رفت. بلژیک که صعودش را حتمی کرده، ولی این دیدار برای فنلاند سرنوشت‌ساز خواهد بود.

فنلاند؛ بیدار شو شاه‌بوف

۳ امتیاز برای فنلاند شاید بیش از چیزی بوده که از این تیم در ۲ بازی گذشته دیدیم. مقابل دانمارک با یک بازی دفاعی در نهایت پیروزی ارزشمندی کسب کردند و مقابل روسیه عملکردشان در حدی نبود که امتیاز بگیرند. حالا شانس صعود دارند، ولی با توجه به آمادگی بلژیک این شانس شاید کمتر باشد. شاه‌بوف برای صعود باید به مراتب بهتر از ۲ بازی گذشته باشد.

بلژیک؛ صعود ۹ امتیازی

کامبک مقابل دانمارکی که انگیزه داشت امتیاز بگیرد، نشان از قدرت ذهنی بلژیکی‌ها داشت. شیاطین‌سرخ اروپا با تکیه بر ستاره‌های خط حمله می‌تواند هر حریفی را به زانو دربیاورد. اگرچه برای قضاوت در مورد این تیم در یورو ۲۰۲۰ زود است، ولی به نظر می‌رسد آن‌ها عزم‌شان را برای رسیدن به مراحل بالا و حتی فینال جزم کرده‌اند. بلژیکی که دیدیم اگر دفاعش را سر و سامان بدهد، به خواسته‌اش می‌رسد.

آخرین جدال
ژوئن سال ۲۰۱۶ قبل از دوره قبلی جام ملت‌های اروپا، بلژیک مقابل فنلاند با تساوی یک - یک متوقف شد. هامالاینن برای فنلاند و لوکاکو برای بلژیک گل زدند.

آمار بازی
۱۱) فنلاند و بلژیک تابه‌حال ۱۱ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که جالب است بدانید بردهای فنلاند بیشتر بوده. این تیم ۴ مرتبه پیروز شده، بلژیک ۳ برد داشته و ۴ بازی هم مساوی شده است.
۵۳) بلژیک با وجود این که آوازه بیشتری در اروپا دارد، ولی مقابل فنلاند سال‌ها ناکام بوده. آخرین بردشان مقابل شاه‌بوف به ژوئن ۱۹۶۸ یعنی ۵۳ سال پیش برمی‌گردد.
۳۶) شیاطین‌سرخ اروپا بعد از سومی و نایب‌قهرمانی در یورو، تا دوره قبل ۳۶ سال از مرحله گروهی صعود نکردند. در مجموع ۳ مرتبه در ۵ حضورشان در مراحل حذفی بوده‌اند.
۱) فنلاند در سال ۲۰۲۱ فقط یک برد داشته که مقابل دانمارک بوده و شاید با همان یک برد هم اولین صعودش به مرحله حذفی یورو را تجربه کند.

مصدومان و محرومان
فنلاند هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی ندارد، اما بلژیک در این دیدار از تیموتی کاستانیه مصدوم نمی‌تواند استفاده کند.

ترکیب احتمالی دو تیم
فنلاند:
هرادتسکی، تویویو، آرایوری، اوشاگنسی، رایتالا، اورونن، کامارا، اسپارو، لود، پوکی و پوهیانپالو
بلژیک: کورتوا، آلدروایرلد، بویاتا، ورمائلن، شاذلی، تیلمانس، ویتسل، کاراسکو، ادن آزار، دبروینه و باشتوایی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی