روسیه – دانمارک؛ جنگ تزارها و وایکینگ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانمارک نمی‌خواهد آخرین شانس صعودش را از دست بدهد، در حالی که روسیه به کسب امتیاز و دوم شدن در گروه B می‌اندیشد.

خبرورزشی - امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه پارکن شهر کپنهاگ، نبرد حساس روسیه و دانمارک در گروه B یورو ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد. دانمارک هنوز صعود دارد، در حالی که روسیه با یک تساوی هم احتمالاً به مرحله بعد خواهد رفت.

روسیه؛ تاکتیک دفاعی

اگرچه روس‌ها چندان تیم قدرتمندی در این دوره نبوده‌اند، اما به لطف شکست‌های دانمارک و بردشان مقابل فنلاند، تیم دوم گروه هستند و با یک تساوی هم می‌توانند در رده دوم قرار بگیرند و صعود کنند، به شرطی که فنلاندی‌ها مقابل بلژیک شگفتی رقم نزنند. روسیه شاید با تاکتیکی دفاعی مقابل دانمارکی که خطرناک نشان داده، شاید موفق شود. البته از دفاع کردن مقابل بلژیک خاطره خوبی ندارند.

دانمارک؛ آخرین حمله

بیش از همیشه دانمارک زیر ذره‌بین است، چرا که همه می‌خواهند ببینند بعد از تراژدی کریستین اریکسن چه اتفاقی برای آن‌ها رخ خواهد داد. دینامیت‌ها مقابل بلژیک عملکرد خوبی داشتند و بدشانس بودند که امتیاز نگرفتند. در دیدار نخست مقابل فنلاند هم قبل از آن اتفاق تلخ برای اریکسن، تیم شایسته و برتر میدان بودند. حالا با وجود این که امتیازی ندارند، ولی می‌توانند امیدوار باشند پس از پیروزی‌شان و امتیاز نگرفتن فنلاند، جایگاهی برای صعود پیدا کنند. این آخرین حمله وایکینگ‌ها خواهد بود.

آخرین جدال
فوریه سال ۲۰۱۲ در دیداری دوستانه دانمارک با ۲ گل از روسیه شکست خورد. شیرکوف و آرشاوین گل‌های روسیه را به ثمر رساندند.

آمار بازی
۱) فقط یک مرتبه روسیه و دانمارک به مصاف هم رفته‌اند که آن بازی را هم روسیه برده است.
۱) روسیه از زمان فروپاشی شوروی به بعد فقط یک مرتبه از مرحله گروهی صعود کرده و سال ۲۰۰۸ در نهایت تا نیمه‌نهایی پیش رفت.
۱۷) دانمارک که بعد از قهرمانی سال ۱۹۹۲ تنها یک مرتبه به مرحله حذفی رسیده، از سال ۲۰۰۴ به بعد ۱۷ سال است که حضور در این مرحله را تجربه نکرده.
۲) دینامیت‌ها در حالی ۲ شکست در یورو ۲۰۲۰ داشته‌اند که پیش از آن از ابتدای سال ۲۰۲۰ در ۱۳ بازی این تعداد شکست برای‌شان ثبت شده بود.

مصدومان و محرومان
یوری ژیرکوف، آندری موستووی و ماریو فرناندس مصدومان روسیه هستند که به این بازی نخواهد رسید. کریستین اریکسن هم ستاره دور مانده از فوتبال دانمارک به‌دلیل شرایط خاص جسمانی‌اش است.

ترکیب احتمالی دو تیم
روسیه:
شونین، دیویف، سمنوف، ژیکیا، کاراوائف، زوبنین، کوزیائف، گولووین، اوزدوئف، میرانچوک و زوبا
دانمارک: اشمایکل، کریستنسن، کیائر، وسترگارد، واس، هویبیرگ، دلینی، مِیله، بریت‌ویت، دامسگارد و پولسن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی