نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
حمله شدید مدیرعامل استقلال به فرهاد مجیدی/ مراقب رفتارت باش؛ حق نداری توهین کنی!
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که رفتارهای فرهاد مجیدی، ناپایدار و بی‌ثبات است.

خبرورزشی - احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات روز گذشته فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال صحبت‌هایی را انجام داد که به شرح زیر است:

*در ابتدا باید بگویم که متاسفانه از سکوت و صبوری من سواستفاده شده و به همین دلیل مجبورم به بیان این مطالب بپردازم. از بی انصافی آقای مجیدی تعجب می‌کنم. همه ما عضو خانواده بزرگ استقلال هستیم و برای اعتلای آن تلاش می‌کنیم. مجیدی بداند هیچ کس بزرگتر از استقلال نیست.

*با وجود اینکه آمدن گابریل پین به ایران در تضاد با قوانین داخلی است، اما با تمهیداتی تلاش کردم تا قرارداد سال بعد را برای ایشان تنظیم کنیم. از سوی امور بین الملل باشگاه قرارداد پین را برای مجیدی ارسال کردیم تا برای پین ارسال کنند. بنده از بهترین وکلا جهت ویرایش و اصلاح این قرارداد استفاده کردم تا ماجرای ویلموتس‌ها تکرار نشود. در بحث قرارداد خارجی، منافع ملی و باشگاه استقلال برای من از همه چیز مهم‌تر است و من زیر بار مسائل خلاف قانون مثل پرداخت مالیات از سوی باشگاه، حق ایجنت و ... نمی‌روم.

* اگر درباره شکایت نکردن پین به CAS هم ما پیشنهادمان را دادیم و این بند را در قرارداد گذاشتیم منتظر هستیم اگر آقای پین نظری دارند به ما بگویند و نسخه نهایی را ویرایش کنیم. اصلا مذاکره یعنی همین که روی بندهای مختلف بحث کنیم و به اجماع برسیم.

* هیچ کس حق ندارد دیگری را ناعادلانه قضاوت کند. رفتارهای آقای مجیدی ناپایدار و بی ثبات است و باید این رویه اصلاح شود. مجیدی همه را مورد عتاب و توهین قرار می‌دهد، در حالی که ایشان در جایگاهی که قرار دارد، باید مراقب رفتارهایش باشد. آقای مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد و فکر تیم باشد. با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی دهند و ایشان برای توجیه نتایج تیم راه دیگری غیر از توهین و تهمت را برگزیند.

*کارگزار باشگاه استقلال به همه تعهداتش عمل کرده و من از آقای میری بی‌نهایت تشکر می‌کنم اما مردم بدانند مشکلات و چالش های باشگاه، ریشه ای ۱۰ ساله دارد. برای مجوز حرفه‌ای سازی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا مجبور شدم بدهی‌های ۱۰ ساله را پرداخت کنم. باورتان می‌شود طلب بازیکنانی چون پژمان منتظری، مجتبی جباری و خیلی‌های دیگر که بالغ بر ٦ نفر بوده‌اند، تا دوره من باقی مانده بود و ما آن را پرداخت کردیم؟ همچنین بدهی‌های سنگین دلاری به مربی و بازیکن خارجی مربوط به سال‌های گذشته و پرونده‌های قطعی شده فیفا را پرداخت کردم. پرونده‌هایی مثل شفر، جپارف، پاختاکور، بودورف، بوایشتا، کولی و ... که پنجره استقلال را باز نگه دارم. هرچند هم اکنون به خاطر بدهی به میلیچیچ پنجره ما بسته است، ولی قطعا تا زمان نقل و انتقالات مطالبات او را هم پرداخت خواهم کرد. پرداخت بدهی ها واجب و ضروری بود، اگر بدهی ها را نمی‌دادیم، هم پنجره‌مان بسته می‌ماند و هم مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نمی‌کردیم.

* در یک و نیم سال گذشته جملگی کارگزاران باشگاه، استقلال را بدهکار و مقروض کرده‌اند و سهم استقلال از درآمدسازی صفر بوده است، اما الان کارگزاری داریم که برای باشگاه درآمدزایی کرده است. ما در حال ایجاد زیرساختی قوی برای استقلال و درآمدهای پایدار هستیم و به دنبال شوآف و ظاهرسازی و فریب هواداران نیستیم.

* وارث ناکارآمدی‌ها و بدهی‌های گذشته بوده‌ام. چاه بدهی‌های استقلال ویل و عمیق بوده و تنها حاصل بمب‌های مدیران گذشته، خرابی و ویرانی برای استقلال بوده است. برخی مدیران گذشته به خود زحمت پرداخت جزئی‌ترین هزینه‌ها را هم نداده‌اند و این هزینه‌ها با شکایت طرف مقابل، الان چندین ۱۰ برابر شده است.

* برخی از افراد دوست دارند به جای حل مشکلات به صورت ریشه‌ای، شو بازی کرده و پول پاشی کنند، درحالی که قطعا این رفتارهای سطحی دردی از دردها را دوا نمی‌کند. اشکال من این است که بدون هیاهو کارم را می‌کنم و حاشیه ندارم.

- بخش اعظم طلب بازیکنان فصل قبل که به یک مطالبه و چالش جدی برای بازیکنان تبدیل شده بود، پرداخت شد و میانگین پرداختی قراردادهای امسال نیز ۵۰ درصد است. اگر رفتارها تغییر کند و همه به فکر کار حرفه‌ای خویش و موفقیت تیم باشند، بی تردید مشکلات حل خواهد شد، اما تحریک کنندگان بدانند روسیاهی در انتظارشان خواهد بود.

* درباره مرادمند باید بگویم که ایشان چک رضایت نامه‌شان که مشاور محترم هیات مدیره دادند را نقد کرده‌اند و چک شخصی‌شان را به باشگاه پدیده داده‌اند. به عبارت دیگر چک برگشتی آقای مرادمند شخصی است و ربطی به باشگاه ندارد. ایشان علاوه بر چک رضایت‌نامه که باید به پدیده می‌داد، ۵۷ درصد از قراردادش را هم دریافت کرده است.

* رشید مظاهری بدون احتساب رای کمیته انضباطی باشگاه، بیش از ۵۵ درصد دریافتی از قرارداد قابل توجهش داشته است.

* فرشید اسماعیلی فارغ از پولی که از مشاور محترم هیات مدیره پیش از فصل گرفته‌اند، ۳۷ درصد قراردادش را هم گرفته است.

* در صورت لزوم، لیست کامل رقم قرارداد و پرداختی به بازیکنان منتشر خواهد شد تا مردم و هواداران قضاوت کنند.

* میلیچ به همراه وکیل اش قرارداد ترکمانچای را به استقلال پیشنهاد داده و قرارداد قبلی را به قرارداد پیشنهادیش ربط داده و شک ندارم چون دست به نوتیسش عالی است، اگر قراردادش امضا شود، خسارت میلیون دلاری برای استقلال رقم می‌خورد. من زیر بار چنین چیزی نمی‌روم. حتی یکی از اعضای هیات مدیره هم بر ترکمانچای بودن قرارداد پیشنهادی میلیچ صحه گذاشت. دلیل اصرار عده‌ای به تمدید قرارداد میلیچ، نا آگاه بودنشان از قرارداد است. اخیرا هم گفته‌اند که پول MRI میلیچ را نداده‌ایم. خوب مگر شما فاکتوری ارائه دادید و ما پرداخت نکردیم؟ در ضمن همه اطلاع دارند که در بیش از یک ماه اخیر و به دلیل اتفاقی که برای رئیس هیئت مدیره افتاد، کلیه حساب‌های باشگاه به دلیل نبود امضای دوم با مشکل مواجه شد که به تازگی این موضوع مرتفع شده است.

* همه آقایان دوستدار استقلال باید سهم خویش در حل مشکلات را ادا کنند و کمک حال این تیم مردمی باشند. کمترین انتظار و توقع این است که اگر کمک نمی کنید، نمک بر زخم های استقلال هم نپاشید.

* من با کارگزار محترم قرار بود جلسه‌ای داشته باشم تا پول جدیدی خارج از تعهد کارگزار به تیم تزریق شود ولی پست اینستاگرامی مجیدی، همه برنامه ریزی ها را به هم زد. سرمایه گذار از فضای پرحاشیه و تهمت گریزان است و آقای مجیدی باید بین کارفنی و پرداختن به حواشی یکی را انتخاب کند.این رفتارها قطعا به استقلال ضربه می زند.

* در این مدت صبوری کردم و در صورت ادامه این فضا، از طریق ابزارهای انضباطی باشگاه برخورد قانونی می‌کنم. نه من، بلکه هیچ مدیرعاملی تحمل سیاه نمایی شرایط از سوی مجموعه خودش را ندارد.

* در عربستان به موقع پاداش هر برد را دادیم. هم دلاری پاداش دادیم و هم ریالی. پاداش صعود را هم به مجموعه تیم دادیم ولی حتی این کار را هم عده‌ای می‌خواهند نادیده بگیرند و اخیرا دیده‌ام که نوشته‌اند تیم ما پاداش آسیایی نگرفته است. تیم ما هم بابت هر پیروزی پاداش گرفت و هم بابت صعود. نقش کارگزار محترم در پرداخت پاداش ها غیر قابل انکار است.

* روزی که فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی استقلال با وجود مخالفت برخی‌ها انتخاب کردم، گفتم تا آخر حمایتش می‌کنم و در اتاق من همیشه به روی او باز است. آقای مجیدی هروقت بخواهند می‌توانیم باهم بنشینیم و با صحبت، سوتفاهمات و مشکلات را برطرف کنیم. مطمئنا فضای اینستاگرام جای خوبی برای حل مشکلات نیست و اگر به حرف زدن باشد، من هم حرف برای گفتن زیاد دارم.

* شکایت از برخی افراد و کانال های حاشیه ساز در حال حاضر در دادسرای فرهنگ و رسانه تعیین شعبه شده و به زودی با عوامل هتاک، حاشیه ساز و دروغ پردازی که اذهان هواداران را به بازی می گیرند و آنان را نگران و سرخورده می کنند، برخورد قضایی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    آقای مددی ما می دونیم پاک دستی اما فرناز و کانال هاش فقط دنبال شو و پوشاندن ضعفهاشون
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      این همه پول وارد کیسه شد کی بردشون؟بازیکنا که میگن دریافتی نداشتن ؟؟خیلی عجیبه هااااا میگم نکنه فرزارت فاکتوری فاکتور کشیده باشه
    • مجید IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      .............پاداش آسیایی بازی به بازی پرداخت شده..............
    • مولر از برلین DE ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      گفتند پرسپولیس بخاطر این که ثبات حفظ بازیکن داشته هر سال قهرمان می شود. برای همین فشار اوردند باشگاه استقلال همه بازیکنان امسال را به هر نحوی نگه داشت تا ثبات باشد . ولی بازیکن 1میلیاردی سواستفاده کرده. 10میلیارد قرارداد بسته!!!!!!!!!!!!استقلال اگه فکری را نگه می داشت چند سال اینده بدهی اش کاسته می شد!!!!! ولی مجیدی با شلوغ کاری بدهی برای استقلال به میراث می گذارد . تا برشکست شود!!!!!!!!بهترین کار برای سرخ ابی همین هست بیست درصد سهام ان فروخته شود.. برای مردم. و پول چند صد میلیاردی به این تیم ها تزریق شود!!!!!!!!! یا سرخ ابی به افراد پولدار و صاحب شرکتهای بزرگ واگذار شود!!!! و یا مثل سپاهان دستشان به پول کارخانه ها وزارتی وصل باشد!!!!!!!!!!
    • حمید علوی CA ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      بنظر میاد این حرفهای آقای مددی صادقانه ست. درست هم‌ هست. تمام ارکان تیم بایست دست به دست هم بدن تا کمبودها خنثی بشن. ثبات گفتاری و رفتاری اگر در فردی نباشه اون شخص نمیتونه یه نونوایی رو اداره کنه، چه برسه به تیم فوتبال
    • یاشار ۲۴ ابدی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      آقای مددی ، همونطور که خودتون اشاره کردید اصلی ترین مشکل استقلال اینه که پیشکسوت ها ، مربی ها بازیکن ها و حتی هواداران این تیم ، همه چیز و همه کس رو بالاتر از استقلال میدونن !!! دوم اینکه همه میدونن فرهاد مجیدی عادت داره همیشه دست پیش رو بگیره که پس نیوفته و هوچی گری هاش بخاطر پوشش نتایج ضعیفش هست و حتی هوچیگری میکنه برای نتایج ضعیف در آینده !!!! انصافا کیه که ندونه تمام پرونده های سنگین این باشگاه مربوط به گذشته بوده ؟ کیه که ندونه باز شدن پنجره بخاطر پرداخت ها بوده و وقتی پرداخت های گذشته در فصل جاری انجام میشه یعنی پول فصل جاری به یغمای قرارداد گذشته ها رفته !!! فرهاد مجیدی هم از مریخ نیامده که بگیم نمیدونسته این مشکلات در استقلال هست و الان یهویی باهاشون مواجه شده ، کاملا میدونست این مشکلات هست و با وجود این مشکلات قبول کرد سرمربی بشه پس دیگه جای قر زدن نداره و هوچیگری هاش فقط بخاطر پوشش نتایجش هست و هواداران ساده لوح استقلال هم باورش دارن و خودشون رو در توهین ها و توهم های این آقا غرق کردن ! آقای مددی من توصیه میکنم شما هم قراردادهای ویلموتسی برای تیم ببند و استقلال بدهکارتر بکن
    • اسمال IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      لنگیا همش تو خبرای سرورشون فض... میکنن
    • فرشاد IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      آقای ناشناس احیانا نظرت درباره پاکدستی آقای رسول پناه چیه؟خبر درمورد استقلاله ولی هرچی لنگیه اینجا داره نظر میده و درافشانی میکنه! چرا اونموقع رسول پناه گفت گل محمدی بیاد مناظره چیزی نگفتین؟بنده خدا رسول پناه گفت تنهایی بدون درصدمحمدی خودم بیام حرف بزنم ولی الان شما لنگیا کاسه داغتر از آش شدین،یه سری خبرنگار و هوادار هم که از قبل با مجیدی و قلعه نویی مشکل داشتن بجای حمایت از تیم نه فرد سرمربی یا مدیرعامل الان اومدن حرفای مددی رو تایید میکنن و خودشون را خالی میکنن
    • اس اسی دستا بالا IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      اگه نوچه های لنگی وزارت ناراحت نمیشن ایشون به همراه سایر عوامل رفتنی هستن علینژاد و ............ هم بای بای عذر میخوام عذرمیخوام که اومدن وسط لجن پراکنی هاتون
    • خطاب به اسمال: IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      خب تو اگه میتونی و سواد داری تا ۵۰ میلیون شمردنو داری بشمرشون. جهت اطلاعت بگم بعضی از پرسپولیسیا از هوادارای احمق و بی‌عقل شما بیشتر برا استقلال دلسوزی میکنن. حالا تو ناراحتی یه قدم برو جلو تا راحت شی!!
    • شاهرخ خان: IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      خطاب به فرشاد: چرا فکر میکنی گل‌محمدی باید جواب بی‌سروپایی مثل رسول‌پناهو میداد و باهاش مناظره تلویزیونی برگزار میکرد؟ پرسپولیسیا به اندازه کافی این دندونپزشک قلابی رو شناختن و عملکرد ضعیفشو سر از دست دادن ترابی و خلیل‌زاده و علیپور و رسن دیدن که بدون یه قرون عایدی از پرسپولیس رفتن. شما که رسول‌پناهو تایید میکنی چهار تا کار درستشو با رسم شکل نام ببر تا من چهل تا از گندکاریهاشو برات نقاشی کنم!! او نه تنها درستکار نبود بلکه خرابکاری بود که فقط بمب‌گذاری ازش ندیدیم. او گرگی بود در لباس میش که دندوناش توسط یحیی گل‌محمدی کشیده شد طوری که الان داره به سیب زمینی میگه دیب دمینی و قراره ببرنش آسایشگاه سالمندان از نوع خرابکارش!!
  • شمسعلی AE ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    آفرین آقای مدنی جواب هوچیگریها و دروغهای مجیدی و مجیدی ها را خوب دادی ، من نه شما را دیده ام و نه میشناسم ولی متوجه شده ام که شما هم مانند آقای سمیعی بی سر و صدا و های و هوی الکی کارتان را می کنید با این تفاوت که در پرسپولیس مجموعه با هم هماهنگ است ولی در استقلال فرد پرستی و شاه فرهاد بازی که البته همیشه در این باشگاه پررنگ بوده اجازه انجام کار درست و اصولی را نه فقط به شما که به هیچ مدیر عاملی نمی دهد ، بله جناب ،استقلال به فتح الله زاده و سعادتمند نیاز دارد که با قراردادهای خارج از عرف و توان باشگاه و فقط به خاطر راضی نگه داشتن هوادار اینگونه فاجعه به بار بیاورند و با مظلوم نمایی و هوچیگری همه ی تقصیرات را گردن وزیر ورزش و وزیر ارتباطاتو و در آخر هم پرسپولیس بیندازند
    • مردم طاغوت سرنگون کردن IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      مردمی که طاغوت بزرگ رو سرنگون کردن این کوتوله های طاغوت سان سرخ رو مثل آب خوردن از روشون رد میشن بزودی شاهد دادگاه نامدیران ورزش خواهیم بود همه کسانی که در ماجرای قرارداد ویلموتس ماجرای کودتا علیه استراماچونی و ماجراهایی که برای استقلال درست کردند و آنهایی که کرور کرور پول و دلار به پای برانکو و همکاران خارجی و ایرانیی اش ریختند خواهیم بود
    • کوهیار IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      این بشر(فراد)چون 1_خودش هیچی از سر مربیگری حالیش نیست2_با زد وبند وزیر آب زنی مربی شده3_هواداران اسدقلال از قافله بی خبرن وبا جیغ وداد افتادن دنبال دروغ ها و نه نه من غریبم های کادر فنی وبازیگرهای تیم4_و در آخر وجود یک( ام الفتنه) بنام فتح الله زاده. ریشه این تیم مفت خور رو خواهند خوشکاند
  • SAM CA ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    خوب معلومه که بشدت ترسیده !!دیشب با اون علی نژاد نشسته دفاعییه برای خودشون تهیه کردند. فشار رو حداکثری کنید. روز پیروزی نزدیکه
  • امیر IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    اصولا این جک تری دی از سرمربیگری هیچی نمی داند. تنها هنرش هوچی گری و جو سازی و تهمت زدن به دیگران و زمین و زمان است.
  • حامد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    خود مدیرعاملشون میگه آقای مجیدی آدرس ناکامیتو جای دیگه ای غیر از تیمت نده!
  • شمسعلی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    گم شید برید بییرون از استقلال نابود کردید این تیم رو با دسیسه هاتون و نیرنگ های وزیر لنگییییییییییییییییییییییییییییییییی گم شید برید بیرون فقط همین
  • Retired IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    اين نشون ميده كه مجموعه ششتائى ها به گريه و زارى توهين و تهمت به وكيل و وزير و زمين و زمان عادت كرده اند و بقول مددى براى توجيه شكست هاشون ديگران رو مقصر ميدونند ، تو ايران بجز تيمهاى اصفهانى و كرمانى تقريبآ همه باشگاه ها مشكل مالى دارند ولى اينقدر سرو صدا و حواشى درست نميكنند .
  • دامون IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    آقاي مددي شما بهترين مديرعامل تاريخ باشگاه هستي ولي منت روي سر ما هوادارا بگذارين و خودتون بي سر و صدا تشريفتونو ببرين! نزارين طوفان تجمعات هوادارا شمارو مثل طوفان از روي زمين بلندتون كنه و خودتونم متوجه نشين كجا ميفتين....!!! شما اينقدر كاربلد هستين كه توي قرارداد يه مربي خارجي بندي رو بگذارين با اين عنوان كه بايد قبول كنه اگر ما بهش پول نداديم نميتونه شكايت كنه از ما و دنبال احقاق حقش باشه!! به نظرتون پين چرا بايد اين بند رو قبول كنه و اصولا اين مدل كد دادن كه از روز اول دارين بهش ميدين كه پولشو نميدين اصولا چيزي بجز خرابكاري چيز ديگه اي ميتونه باشه؟؟ يعني قرارداد 900 ميليوني يه مربي خارجي اينقدر براي شما سخته يا چون ميدونين استقلال ميتونه با كمك پين جايگاهشو بهتر كنه! نوع ماموريتتون كه تخريب استقلال هست اين اجازه رو بهتون نميده؟؟ آقاي مددي شما بهترين مدير عامل تاريخ باشگاه ولي لطفاً خودت به خودت رحم كن و بي سر و صدا برو...
    • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      دقیقا آقای دامون درست گفتی، مددی بی لیاقت ترین مدیر تاریخ استقلاله. حتی بدتر از سعادتمند و فتحیه
    • سام IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      خدمت هر دو بالا، اگه بنظرتون ۹۰۰ میلیون پولی نیست محبت کنید فردا به حساب باشگاه بریزید .
  • حقگو IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    مجیدی با استفاده از شبکه اجتماعی و مصاحبه های مختلف و لفاظی های عجیب دوست داره خودش رو مقتدر نشون بده که ضعفش رو در مربیگری پوشش بده. کاش بذارنش مدیرعامل یه مربی عاقل بیاد جاش
  • امیر IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    انصافا تمام حرفاش منطقی و درسته. کاش ارتباط بیشتری با طرفداران داشته باشی که مربی بی دانش و بی تجربه به همراه کمک مربی فاجعه بارمون اینقدر دروغ تحویل ندن
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    ببخشید اینو قبلا گفتم بازهم میگم.. شیوه انتخاب مدیرعامل تو استقلال اینطوریه که هر پیرمرد شیرین عقلی که رو دست دولت باد کرده و نزدیک دوران بازنشستگیه رو میگن بیا بشو مدیرعامل استقلال! وگرنه کدوم آدم عاقلی باشگاهی با میلیون ها هوادار رو میده دست امثال افتخاری افشارزاده و فتحی و مددی و خلیل زاده که بدترین دوران تاریخ باشگاه استقلال رو رقم بزنن؟! شاهکار این آدما بعلاوه سعادتمند باعث شده استقلال ۸ ساله قهرمان لیگ نشه!!! استقلال قهرمان نمیشه چون مدیر نداره.مدیرای الان تو عمرشون یه فوتبال 90 دقیقه ای کامل ندیدن اگه دیده بودن وضع باشگاه این نبود..اینا دماغ خودشون رو نمیتونن جمع کنن چه برسه به استقلال رو...
  • #بابا مسعود IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    حرف تکراری مدیران قبلی تو دست نشانده وزیر اقای محترم برو
    • مردم تاج سرنگون کردند IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      چون مردم باید دوستون داشته باشن و اکثریت مردم عاشق پرسپولیسن زیاد امیدوار نباش دیگه معجزه احمدی نژاد براتون رخ نمی ده بابا مسعودم داره می ره خرج نمی کنه
  • #بابا مسعود IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    بدترین روز استقلال درا سپری میشه بعد دوستان لنگگی میگن وزیر طرفدار ماست
  • محسن IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    چه دستاوردی داشتن بازیکنای استقلال که اینقد سر هوادار منت میزارن ، بخاطر هوادار بازی میکنیم ، ولی متاسفانه تو ایران بازیکنا از تیم ها بزرگترن
  • گرگانی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    راست و حسینی همه چی و گفت در مورد این مربی .من دیگه حرفی ندارم
  • ابی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    اقای مجیدی دستت برای همه رو شده بهتره برای ناکامیتان فکر دیگری بکنید دیگه حنایتان پیش ما رنگ نداره
  • سیا US ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    مجیدی واقعا ادم دو روییه تو همونی نبودی که اردیبهشت ۹۸ میگفت اوضاع کل و بلبلهو وزیر پیگیر کارامونه داره تمان تلاشش رو میکنه تا مشکلات حل شه ؟ الان چیشد یکی باب میلت عمل نکرده داری این کارا رو
    • لنگ خاص IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      گلممد اگه ریگی به کفشش نبود چرا دعوت به مناظره درتلویزیون آقای داورپناه رانپذیرفت
  • كيسه دوز IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    تا چند روز ديگه پودر مرغوب ميرسه و همه چيز بخوبي و خوشي تموم ميشه
  • رضا IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    فقط شما همین یه کلمه اینهمه مرادمند میخواد دستگیر بشه ووو رو قضاوت کنید که اومده چکی که نقد بوده رو خودش برداشته وریخته تو حسابش و اومده چک مدت دار شخصی خودش رو داده پدیده ...و نزدیک شصد درصد هم گرفته حداقل با پول رضایت نامه هفت هشت میلیارد میشه مظاهری نصفش رو گرفته حداقل میشه پنج شش میلیارد بعد شاه فرهاد رای توجیح شکست میاد داد وبیداد میکنه برید از سید جلال با چهل سال سن و سه میلیارد پول سرشو جلو توپ میزاره
  • as IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    مجیدی خط قرمز هواداران پرسپولیس هست هر کی بخواد مجیدی رو از استقلال اخراج کنه با هواداران پرسپولیس طرفه.
  • خلیل زاده IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    از پول استقلال بدهکاری یه همسر اولت رو دادی. برو
  • لنگ محمدی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    خخخخخ اوضاعی درست کرده جناب سلطانی فر برای استقلال که فقط بیا و ببین! آقای مددی فرمایش کرده اند که :«مردم بدانند مشکلات و چالش های باشگاه، ریشه ای ۱۰ ساله دارد» ! بله آقای مددی خودمون خوب می دونیم ولی مشکل اینه تو این ده سال هم هر کسی مثل شما اومده همین حرف رو زده بعد یه بدهی سنگین تر گذاشته رو دست باشگاه و رفته!!! تازه همشون هم گنده تر از شما بودند! شما که انصافا در حد کارمند یا نهایتا حساب دار و مدیر مالی باشگاهی!!!!!!! فرق استقلال و پرسپولیس در نظر عمو مسعود دقیقا همینه! وقتی پرسپولیس به چالش کشیده می شه عمو مسعود رئیس حراست وزارت ورزش رو که یک نیروی امنیتیه می فرسته پرسپولیس تا مو رو از ماست بکشه و یه شخصیت گردن کلفت اقتصادی که وصل به وزارت ارتباطات آذری جهرمی است و خودش از مدیران اوپراتورهای همراه اوله رو می ذاره رئیس هیأت مدیره!! باشگاهی که ته حسابش 30 میلیون هم نیست! ظرف چند هفته بیش از 30 میلیارد تأمین مالی میشه!!! ولی تو استقلال کارمند باشگاه رو می ذارن مدیرعامل!! بچه سی ساله رو می ذارن عضو هیأت مدیره! سالی چندتا سرمربی و مدیر عامل عوض می کنند!!!
  • مشیز IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    متاسفم برای هواداران استقلال که وقتی یه مدیر عامل میاد دقیقا مشکلات و حقایق باشگاه رو تبیین میکنه باز هم به جای تشکر و قبول کردن واقعیت ها بر علیه او موضع گیری و او را به دروغ پردازی متهم میکنند. والله کی میخواهید قبول کنید که این فریب و شانتازبازیهای فرهاد مجیدی فقط سرپوش گذاشتن بر ضعف ها و عدم نتیجه گیری های خود و تیمش میباشد.یه مقدار به خود بیایید و حقیقت رو قبول کنید. گرچه از شماها بعیده .و این ره که میروید به ترکستان است.
  • محسن IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    مرادمند چقدر کلکه پول نقد گرفته چک داده
    • حسین IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      کلک طارمی وهدایتی بودندکه بادستکاری قرادادش ۱/۵میلیون به جیب زدند ازتیم مافیای لنگ
  • شبدر IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    من بعنوان یک استقلالی با اینکه خود مددی رو قبول ندارم ولی حرف های مددی رو کاملا قبول دارم. فرهاد مجیدی همیشه عادت داره فرار رو به جلو کنه. چه اون موقع که بازیکن بود و تیم بهش نیاز داشت و یهو رفت قطر! چه اونموقع که وسط لیگ بدون هیچ حرف و دلیلی یهو تصمیم به خداحافظی گرفت. چه پارسال قبل از فینال که استعفا کرد و تیم رو برد به حاشیه و یه جام از دست رفت چه دفعه های قبل که با بی تجربگی و حاشیه ایجاد کردن کنار زمین به بازیکنان استرس وارد کرد و تیم نتونست نتیجه بگیره. خوبی کمالوند این بود که جلو فرهاد رو میگرفت و آرامش به تیم تزریق میشد. ولی از وقتی که رفته فرهاد باز افسار پاره کرده و این بیشتر از همه به تیم ضربه میزنه. کاش تو این 20 25 روز بجای بهونه آوردن و مصاحبه ها و پست های حاشیه دار و گیر دادن به رقبا، کارش رو میکرد و تیم و بازیکنان به حاشیه نمیرفت. بابا دیگه خودمون رو که نمیتونیم گول بزنیم! فرهاد هنوز اندازه سرمربی بودن نیست. وگرنه مگه همین رقیب با 11 تا بازیکن نرفتن فینال؟ ما فقط باید یکی مپ کمالوند رو پیدا کنیم حواسش به مربی مون باشه، 10 نفر دیگه م پیدا کنیم حواسش به داداش مربی مون!
    • هوادار تاج IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      معلومه اصلا که هوادار استقلالی ... شما لنگیا فقط میخواین فرهاد بره و امسال هم تیم بد بسته بشه ..از یحیی داغونتون که سرتره
    • شبدر IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      داداش چرا کورکورانه قضاوت میکنی؟ حالا چون از رفتار بچگانه فرهاد انتقاد میکنم شدم لنگی و اینا! داداش که نه، بچه جون! اونموقع که من ساعت 5 ونیم صبح دم استادیوم بودم تا تو فینال کذایی با جوبیلو تو استادیوم باشم شما هنوز کود بودی و تو موز هم نرفته بودی! امثال شما بچه ها آبروی تیم رو بردین! فرهاد مجیدی اگه مربی بود سرش رو مینداخت پایین کار میکرد! ولی ماشالا انقدر عشق قدرت داره کور شده و نمیفهمه با هر جمله ش تیم یه هفته میره تو کما! شماها بچه این و نمیفهمین و به زمین و زمان و فدراسیون و وزیر حمله میکنین. چون اینجوری بارتون آوردن!‌ شماها هوچی گرین، طرفدار نیستین! کل تیم داره نابود میشه شما دنبال فیسان کردن شاه فرهادتونین! یه جوری میگی فرهاد بره انگار پپ گواردیولاست!!! چی به تیم اضافه کرده جز حاشیه! بهترین تیم و نفرات 10 سال اخیر رو داریم! باز جلو همه تیمها گند میزنه. آقا ما شما رو بعنوان هوادار نخوایم چیکار باید کنیم!؟ خدابیامرزه ناصر خان و منصور خان رو.. استقلال رو یتیم کردن با رفتنشون....
  • اکبرمعراجی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    آقای مددی مظلوم نمایی نکنید اگرشما کارتونو درست وبموقع انجام دهید قطعاً اعتراضی متوجه شما نخواهد بود من ازمجیدی حمایت میکنم چون باید الزامات اولیه برای مجیدی را شما فراهم آورید...درمورد میلیچ با مددی موافقم من باشم کلاً با میلیچ تمدید نمیکنم چون درحد استقلال نیست..اما جناب مددی مجیدی سرمایه ودلسوز استقلال هست وبزرگ این روزهای استقلال...یادتون باشه.
  • پسر آبی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    ایشون زیاد حرف میزنن همیشه هم دروغ میگن اینم مثل بقیه اون مدیرای قبله که میخاست تیمو تخریب کنه خدا کنه با یه خداحافظی خوشحالمون کنه
    • اشکان IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      اتفاقا ایشون حرف زیاد نمیزنن دارن جواب حرفهای زیاد مجیدی رو میدن
  • هادی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    مجیدی زمانی که بازیچه دست سلطانی فر شده بود و با همین مدیرعاملان و هیئت مدیرها باعث نابودی تیم منصوریان، شفر، استراماچونی و فکری میشد باید فکرش رو میکرد که نوبت بخودش میرسه و سلطانی فر نمیزاره مجیدی هم نتیجه بگیره، درسته این مدیران و هیئت مدیرها خائن هستند ولی مجیدی باید جوابگو کارها و خیانت‌های که تو این۵ سال در حق استقلال کرده باشه ، تیم‌های شفر و استراماچونی توان قهرمانی در آسیا رو داشتند که مجیدی ، فتحی، خلیل زاده ، فتح الله زاده و موسوی به دستور وزیر تیم رو نابود کردن
  • سیروس IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    تاوقتی مربیای استقلال دنبال بهانه باشند واز وظیفه اصلیشون فاصله بگیرن بهترنمیشیمو بدتر میشیم مجیدی روزی که بجای فکری اومد اینهارونمیدونست یا الان چون نتیجه نمیگیره دنبال بهانه تراشی. متاسفانه هواداران هم بجای کارخواستن باهر محدودیتی دنباله رو مجیدی شدن.
  • آنتی دروغگو! IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    مددی چی میگی تو؟ لنگ بدهی هاش دوبرابر استقلال بود ولی توسط مدیرعامل و هیات مدیره نه تنها بدهی های گذشته رو داد بلکه درصد پرداخت سال جاریش رو به 80 درصد رسوند و برای بازیکنای جدیدش هم پول جور کرده. اونوقت تو حرف از بدهی گذشته میزنی؟؟؟؟ یه بازیکن تو نیم فصل نتونستی بگیری اونوقت طلبکاری؟؟؟؟ خجالت بکش
  • لنگ ورزشی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    مرد حسابی به جای معذرت خواهی از مجیدی و هواداران داری ادای طلبکارها رو درمیاری؟؟ میگی بدهی دادی، خب وظیفه ات بوده. مگه بقیه مدیرعامل ها چیکار میکنن؟ نمیتونی برو
  • بی افتخار مثل لنگ IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    تیم رو نابود کردی اونوقت خودت رو قهرمان جا میزنی؟؟ خجالت هم نمیکشی. میگی کارگزار از حاشیه بیزاره؟ کارگزار و خودت و علی نژاد دستتون تو یه کاسه است.
  • بنده خدا IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    تو اگه عرضه داشتی که کارگزار برات خط و نشون نمیکشید. واقعا جای تاسف داره که بگم تو مدیرعامل تیم استقلالی. از مدیرعامل للنگ هم منفورتری
  • فوتبال پاک IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    علینژاد گوشت رو پر کرده که امروز زبون درآوردی؟ حرف مفت زدن که کنتور نمیندازه، تو هم که استادشی آقای مددی. تو اگه مدیر بودی میتونستی با 4 تا هیات مدیره کنار بیای ولی همه فهمیدن که عامل وزارت لنگی هستی
  • نمیذارن ما قهرمان بشیم! IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    اگه ریگی به کفشت نبود از ترسش هفته پیش یگان ویژه برای هواداران نمی آوردی. با کمک هم دستانت تو وزارت گارد ضد شورش جلو باشگاه آوردی که هیچکس نتونه بهت بگه بالای چشمت ابرو
  • تیم حکومتی قرمز IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    یه مشت لنگی اومدن اینجا لجن پراکنی میکنن و بعضی هاشون هم ادای استقلالی ها رو درمیارن و از طرف هوارداران حرف میزنن. عین فرشچی و سفارشی چندش هستین.
  • ن IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    فکر کردی که هواداران حالیشون نیست که داری نامحسوس چوب لای چرخ باشگاه میذاری تا با بردن تیم به حاشیه همه نتایج ضعیف احتمالی رو گردن مجیدی بندازی؟؟؟
  • جام اسنپی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    یه مشت چرندیات تحویل دادی فکر میکنی بقیه باور میکنن؟ تو که حتی نمیدونی تیم زمین تمرین داره یا نه چه جوری روت میشه اصلا بیای حرف بزنی؟ برو از تیم بیرون آدم نالایق
  • لنگ مافیایی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    این تیم استقلاله و یه دنیا بهش احترام میذارن. تیم رو بدبخت کردی و هواردرارن رو خون جگر. به خدا اگه خودت از استقلال نری با خفت پرتت میکنیم بیرون.
  • ل مثل لنگ IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    هر کی جای تو بود تا یه ماه اصلا تو رسانه ها آفتابی نمیشد ولی آدمی مثل تو که عروسک و آلت دست مدیران لنگی وزارت هست با پررویی تمام میای و قیافه حق به جانب ه میگیری
  • محسن IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    ماشالله لنگیا اینجا چ رفت و آمدی دارن..تاجی ها میگن باید بره ولی لنگیا میگن باید بمونه...اینقدر پر رو شدین در مورد باشگاه هم تصمیم میگیرین..تقصیرتون نیست بد عادت شدین
  • فرهاد IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    این روش همیشگی فرهاد مجیدی است. یعنی فرافکنی و مظلوم نمایی تا بهانه هایی برای شکستهای آینده جور کند. متاسفانه برخی از ستاره های فوتبال از محبوبیت خود سواستفاده میکنند.بهتر است فرهاد به جای فرافکنی و طرح مسائل حاشیه ای و غیر واقعی به دنبال مسائل فنی باشد . عدم موفقیت استقلال فقط به مسائل فنی و روحی روانی برمیگردد. استقلال یک مربی بزرگ میخواهد. همین
  • شاهرخ خان: IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    کامنت اول: دوستان استقلالی به خدا مدیرعامل پاکدست و درستکاری دارید که متاسفانه قدرشو نمیدونید. مدیری که منافع بلندمدت باشگاه رو در نظر میگیره و دنبال بمب ترکوندن و قرارداد بستن با هر قیمتی نیست به خدا ستودنیه. واقعیت اینه که استقلال توسط یک مشت طرفدار افراطی و بی‌عقل به این روز افتاده؛ طرفدارایی که چشمشونو رو بی‌پولی باشگاه بستن و فقط بلدن فشار بیارن که اینو بیار، اونو نیار. اشتباه مدیریتی مددی اینه که اولا ریز قراردادهای مربیا و بازیکنای استقلالو منتشر نمیکنه تا اون عده طرفدار افراطی بدونن حق با کیه. وقتی ریز قراردادها منتشر بشه خود به خود دهن مجیدی و بقیه پیشکسوتا بسته میشه که مدعی‌اند بعضی بازیکنا ۲۵ درصد گرفتن و چک مرادمند پاس نشده در صورتی که طبق گفته مددی چک شخصی مرادمند افتاده دست شرخر نه چک باشگاه. کار دوم مددی حذف پست من درآوردی کمک‌سرپرست تیمه. دوستان، مدیرعاملی که زیر بار پرداخت مالیات بازیکن و حق دلالی ایجنت نمیره قطعا آدم درستیه. کاش طاهری و گرشاسبی و عرب و انصاریفر و رسول‌پناه هم مثل مددی رفتار میکردن.
  • شاهرخ خان: IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    کامنت دوم: من پرسپولیسی‌ام اما وظیفه دارم بگم مددی داره درست‌ترین کار ممکنو میکنه. ایراد کار استقلال جای دیگه است. مجیدی و کادر فنیش اگه چیزی حالیشون بود سراغ یه اجنبی نمیرفتن. به قول معروف آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار پس‌فردا!! مجیدی فقط تو استقلال میتونه اینطوری جولان بده. واقعا اگه با یه مشت بازیکن آماتور کار میکرد هم باز همینطور رفتار میکرد؟ قطعا هیچ تیمی طرف مجیدی که تنها تاکتیکش شده حرف زدن درباره پرسپولیس نمیره. به قول قدیمیا چاه باید از خودش آب داشته باشه نه اینکه با دست توش آب بریزی. مجیدی علم مربیگری و بازی گرفتن از بازیکنای جوون و تازه‌کار رو نداره و فکر میکنه باید دورش پر باشه از ستاره‌های آسمونی. مربی کاردرست یعنی مهدی تارتار که هر جا رفته تونسته از یه مشت جوون جویای نام تیمی قدرتمند بسازه که اکثر وقتا یقه استقلال و پرسپولیس و سپاهانو گرفته.
  • طرفدار حقیقت PL ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    مددی دست نشانده سلطانیفر لنگیه و ماموریتش تضعیف و نابودی استقلال و از هم پاشیدن این تیمه.این شخص میخواد با گند کاریاش.عدم پرداخت به موقع پول و دستمزد بازیکنان و تاخیر و تعلل در تمدید قرارداد میلیچ باعث فراری دادن بیشتر بازیکنان کلیدی تیم بشه.مثل مدیرای دست نشانده پیشین(فتحی.سعادتمند و غیره).به قول مجیدی قرار داد گابریل پین برای یک فصل و نیم دویست هزار دلاره و نامداری از اعضای هیئت مدیره هزینش رو تقبل کرده ولی بازم این اقا سنگ اندازی میکنه! و میگه میخوایم کاری کنیم اصلا شکایت نکنه!یعنی اگه طبق قرارداد پولشم ندادیم نتونه شکایت کنه !!!داره سفسطه میکنه تو اگه مدیریتت خوب بود این همه بازیکن و مربی از دستت ناراضی نبود! تو جریان قاسمی نژاد با اینکه خود قاسمی نژاد به صورت قانونی‌ رضایت نامش رو از حمیداوی مدیر عامل پدیده گرفته بود.بازم مددی خواستار یه رضایتنامه دیگه شد! تا این بار پدیده قبول نکنه.و سنک اندازی کرد.باشگاه هنوز یه زمین تمرین مناسب نداره!وضعیت مالی باشگاه اسف باره.مرد حسابی تو اگه عاشق استقلال بودی نمی امدی قرارداد مرادمند و بقیه بازیکنا را افشا کنی!طرفدارت فقط لنگیا هستند
  • Farid US ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    Kamelan hagh ba in agha hast, Majidi harfe ziady mizanad, in agha beravad va begozarad hamon Fatolahdozdeh ra biyavarand liyaghateshan hamin hast
  • فرشاد IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    دیدار به قیامت...
  • ناشناس IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    آقای حمید علوی اتفاقا فرهاد مجیدی آدم کار بلد و شفافی است نا کار آمدی وبی لیاقتی مددی را همگان میدانند پس لطفا توجیه نکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی