نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
۹ |
۵
فرق مهم دعوای مجیدی - سعادتمند با دعوای مجیدی - مددی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی قبل از فینال جام حذفی پارسال وقتی با احمد سعادتمند درگیر شد، در اینستاگرام استعفا داد.

خبرورزشی - وقتی سعادتمند برای مذاکره با استراماچونی به خارج از کشور رفت، مجیدی ناراحت شد و در اینستاگرام استعفا داد!این در حالی بود که استقلال چند روز بعد بازی بسیار حساسی با تراکتور در فینال جام حذفی داشت. درنهایت مجیدی موقتاً به استقلال برگشت و البته بازی فینال را تراکتور باخت.

در آن ماجرا تقریباً مشخص بود که نه مجیدی قصد ماندن دارد و نه سعادتمند می‌خواهد و یا می‌تواند بماند. در واقع بعد از آن دعواها که دودش به چشم استقلال رفت، هم فرهاد رفتنی شد و هم مدیرعامل باشگاه اما حالا شرایط به کلی فرق می‌کند.در دعوای اخیرهر دو نفر با قدرت قصد ماندن دارند. مجیدی صراحتاً در مصاحبه خود گفته بود می‌خواهم بمانم و استقلال را درست کنم. او گفته بود همیشه در دلال‌ها استقلال را می‌بستند و حالا من خودم می‌خواهم این کار را انجام بدهم. از طرفی احمد مددی هم با حرفهایی که زده مشخص است که قصد ماندن داردو قرار نیست کناره گیری کند.

در این ماجراها هیئت مدیره استقلال کوچکترین نقشی نخواهد داشت آنها حتی نتوانستند قرارداد میلیچ را که یک بازیکن کاملا معمولی است، تمدید کنند وای به حال اینکه بخواهند جلوی دعوای مجیدی و مددی را بگیرند.

از داخل هیئت مدیره استقلال هم خبرهای خوشی به گوش نمی‌رسد اعضای هیئت مدیره حتی اگر ماندنی شوند، اختیار زیادی ندارند و قدرت آوردن پول را هم که اصلا نخواهند داشت .در این میان باید دید تکلیف کارگزار مالی باشگاه به کجا کشیده می‌شود اما هرچه هست پیش‌بینی می‌شود جنگ قدرت در استقلال ادامه پیدا کند. مجیدی این بار قصد استعفای اینستاگرامی‌ندارد و مددی هم نمی‌خواهد برود. حتی اگر دولت جدید سر کار بیاید و وزیر ورزش جدید کارش را بجای مسعود سلطانی‌فر آغاز کند.

تمام این مسائل در حالی است که استقلال بازی‌های مهمی‌در لیگ برتر جام حذفی و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد. هواداران استقلال هم به همین دلیل نگران این دعواهاهستند دعواهایی که بعیدبه نظر می‌رسد حل و فصل شود چرا که طرفین مشکلات را رسانه‌ای کردند و به قول معروف هیچ پشت پرده‌ای باقی نمانده که بازگو نشده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رحمت IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    اینا چندسال دیگ میشن ارش برهانی امیرحسین صادقی های باشگاه کیسه بدون هیچ رزومه و افتخاری بزرگ باشگاهشونن حساب میشنو شاخ های اینستاگرام و ناله های وزیر و وزور
    • #دادگاه مدیران وزارت ورزش IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      عملیات امسال مدیرعامل استقلال با عملیات کثیف سال گذشته سعادتمند هیچ فرقی نمیکند هدف یکی بوده و هست دشمن استقلال همان دشمن سالهای اخیر است یعنی وزارت ورزش محل پرورش نامدیران ضد مردمی و ضد میلیونها هوادار تاج کبیر آسیا پرافتخارترین تیم ایران در آسیا همان محلی که از آن قراردادهایی همچون ویلموتس ترسیم میشود و کودتایی علیه استراماچونی شکل میگیرد اما دیگر ته خط هستیم اینبار برخلاف رایج دو خط موازی بهم نزدیک شده و بهم خواهند رسید دادگاهی خواهیم داشت و نامردمانی از جنس وزیر و مدیر و ... در یک طرف و مردمانی در طرف دیگر
  • عسکری IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    باید از اون روز ترسید که فرچیپ هم پشت خاله فرناز دربیاد، اونم زمانیکه چگوارا خفه‌خون گرفته ...الان هیچ‌کدومشون از سعادتمند چیزی نمیگه چون اون قرارداد بازیکنا رو توی ماشین‌حساب در دو ضرب کرد و توی برگه نوشت ...
  • میثم IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    فقط این تیکه از مصاحبش؛ همین آقای نامداری اگر نبود هیچکدام از بازیکنان استقلال قراردادهایشان را تمدید نمی کردند و یا بازیکنی با این تیم قرارداد امضا نمی کرد. اصلا عشق و علاقه ب تیم موج میزنه
  • جوان ایرانی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    خدا سایه تون رو از سر استقلال کم نکنه که هیچ افتخار باشگاهی و ملی ندارید ولی اینقدرروتون و تیمتون رو به حاشیه میکشونید!!!
  • محسن IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    این موضوع که در سالگرد ابداع پنالتی چیپ، فرشید اسماعیلی به پول زیرمیزی گرفتن اعتراف می‌کنه بنظرتون عجیب نیست؟!
  • محسن IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    وقتی فرشید اسماعیلی از طرفدار حرف می‌زنه همه یاد یه واقعه خاص می‌افتن
  • حقگو IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    هم نامداری تیغ زده هم باشگاه رو
  • علی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    یعنی دو و نیم میلیارد پول بی زبون رو خارج از قرارداد بهش دادن و هیچکی هم هیچی نمیگه؟این مصداق بارز پولشویی عه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی