نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
۰ |
۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونمایی از پرچم ۲۸۰۰ متری پرسپولیس در تمرین سرخ‌پوشان، به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، پرچم ۲۸۰۰ متری پرسپولیس که تدارک آن با همت کانون هواداران پرسپولیس انجام شده، شب گذشته و بعد از آخرین تمرین تیم مقابل چشمان بازیکنان و کادر فنی رونمایی شد.این پرچم به همت کانون هواداران آماده شده و کادر فنی تیم هم از این اقدام اعضای کانون هواداران تقدیر و تشکر کردند.

دومین خبر پربازدید در خصوص خاطیان حمله به پرسپولیسی‌ها بود. با پیگیری های ویژه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای احقاق حق شان در ماجرای قبل از بازی شان برابر ذوب آهن جلسه کمیته انضباطی برای بررسی حمله به اتوبوس تیم پرسپولیس در اصفهان فردا برگزار می‌شود. در زمان انتقال اتوبوس حامل پرسپولیسی ها قبل از بازی برابر ذوب آهن از هتل به سمت ورزشگاه فولادشهر موتورسواران ناشناسی با پارتاب نارنجک های دست ساز به سمت اتوبوس پرسپولیس موجب ایجاد رعب و وحشت و خسارت به اتوبوس سرخ ها شد.

مرخصی ۳ روزه مهدی قایدی به پایان رسیده اما این بازیکن هنوز به تمرینات استقلال اضافه نشده است. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. بعد از عدم بازگشت مهدی قایدی همراه کاروان تیم ملی به ایران و اعلام این موضوع که او چند روز به کشور امارات و شهر دوبی سفر کرده، باشگاه استقلال اطلاعیه ای را صادر کرد. در اطلاعیه استقلال آمده بود که این بازیکن از کادرفنی استقلال ۳ روز مرخصی گرفته تا چندروز در امارات استراحت کند. حالا اما ۳ روز مرخصی قایدی روز گذشته به پایان رسید و حتی گفته می شد او در تمرین عصر دیروز شرکت می کند، اما بازهم چنین اتفاقی رخ نداد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به خبر ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی