نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اسکوچیچ دیگر سرمربی تیم ملی نیست؟!/ وقتی فدراسیون دست خود را رو کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

زمانی که تیم ملی از مسابقات منامه بازگشت، همه گمان می‌کردند در کمترین زمان نسبت به اعلام برنامه‌های تیم ملی اقدام شود؛ اما این اتفاق نیفتاد. در حقیقت مدیران فدراسیون با گذشت ۶ روز از آخرین بازی تیم ملی در مرحله اول، هنوز فرصت پیدا نکرده‌اند از بالای ابرها پایین بیایند.

خبرورزشی - وقتی سکوت معنادار مدیران فدراسیون فوتبال در قبال آینده کاری دراگان اسکوچیچ طولانی شد، رسانه‌ها شروع به گمانه‌زنی کردند. یکی برانکو را به ایران برمی‌گرداند و دیگری روی نام کالدرون تاکید می‌کرد و یکی هم علی دایی را سرمربی آینده تیم ملی می‌دانست. اینها گمانه‌زنی بود. جدا از کارلوس کی‌روش که واقعا با او مذاکره‌ای صورت گرفته بود آن هم پیش از حضور تیم ملی در منامه.

وقتی فضای گمانه‌زنی رسانه‌ها غلیَظ شد، رئیس فدراسیون به دوست صمیمی‌اش محمود رضایی که او را مدیر رسانه‌ای تیم ملی کرده سفارش کرد موضع فدراسیون را بیان کند.

او هم دقیقا همانی را گفت که منظور عزیزی خادم بود. این پاراگراف را با دقت بخوانید: «به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمودرضا رضایی در ابتدا گفت: به یاری خدا و با همت و جدیت ویژه کادر مدیریتی فدراسیون، تیم ملی و بازیکنان موفق شدیم بهترین نتایج ممکن را در دور برگشت رقابتهای انتخابی رقم بزنیم.»

در حقیقت عزیزی خادم فقط به خودش، مجتبی خورشیدی که مدیر (شما بخوانید سرپرست) تیم ملی بود و همین طور بازیکنان نمره داده است. در این میان سهمی برای اسکوچیچ و کادر فنی قائل نشدند چون باور داشتند که هر چه اتفاق افتاده به دلیل مدیریت قدرتمند فدراسیون فوتبال و توانایی خود بازیکنان بوده است.

این اظهار نظر کاملا شفاف نشان می‌دهد که فدراسیون ۱۰۰ درصد با سرمربی جدید پا به مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا می‌گذارد.

خبرورزشی تنها رسانه‌ای بود که از ریز مذاکرات فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش آن هم قبل از مسابقات منامه پرده برداشت و ارقام را هم فاش کرد. یعنی فدراسیون پیش از مسابقات منامه هم اعتقادی به اسکوچیچ نداشت. فدراسیون قبل از بازی‌های منامه آنقدر نگران بود که شخص عزیزی خادم با وساطت یک رستوران دار معروف با کی روش مذاکره کرد؛ اما رقم ۴/۳ میلیون دلار برای کی‌روش و همه دستیارانش برای ۳ سال از یک سو و البته روابط غیردوستانه عزیزی خادم و کی‌روش در زمان حضور او در هیات رئیسه فدراسیون از سوی دیگر موجب شد کی‌روش به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهد.

با این اظهار نظر صریح از سوی دوست عزیزی خادم و البته شواهدی که درباره مذاکره با کی‌روش وجود دارد به این نتیجه رسیده‌ایم که فدراسیون اسکوچیچ را در معادلات آینده خود جای نداده است مگر آنکه معجزه‌ای رخ دهد.

اما نکته اصلی: وقتی فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان با مردم و رسانه‌ها صادق نیست و شفافیت را نمی‌شناسد، حق ندارد رسانه‌ها را به ایجاد حاشیه متهم کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتی بالی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    چرا الکی جو میدین انشالله که افکار مالی در پی این حرف و حدیثها نباشه
    • مانی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      تبریک به فدراسیون آبی که تیم ملیش استقلاله ، دوستان در خواب هم به جام 2022 نحواهیم رفت
    • میلاد IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      بهترین مربی داخلی بدون شک محرم نوید کیاست . همه باید ازش حمایت کنین و از فدراسیون بخوایم که هرچه زودتر انتخابش کنه و بره تیم ملی.
    • حمید علوی CA ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      کیروش دیگه چیزی نداره که به فوتبال ما اضافه کنه. شخصن فکر میکنم که تیم‌ ملی با اسکوچیچ فوتبال کاملترین رو بازی میکنه در مقایسه با فوتبال صرفن اتوبوسی و باصطلاح اینور نیمه ای مه با کیروش ازائه میداد. این همه پول میتونه صرف گسترش فوتبال و ساخت بازیکن و امکانات بشه. یادمون نره که ما آخرین تیم جام جهانی از نظر فوتبال شدیم. از اینا گذشته کیروش یک دلال به تمام‌معنا، بک آدم بی تربیت که جایگاه خودش و دیگران رو رعایت نمیکرد بود. تعجب میکنم که ما مردم ایران انقدر خوار و خفیف شدیم که امثال کیروش رو که کلمبیایی ها بهش باج ندادن و با لگد انداختن بیرون، حاضریم تحقیرمون کنه و بابا سرمون باشه.
  • شهروز IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    اسکوچیچ قرارداد داشته و باتمام رسیده دیگه حق نداره
    • p IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      حق که داره اونم به هر حال زحمت کشیده ضمنا باید در نظر گرفت که شاید با توجه به احتمال بالای عدم صعود که با یه مساوی دادن اتفاق می افتاد همه چیز به اما و اگر و ابهام می رسید و اسکوچیچ ضربه گیر این احتمالات شد بهترین راه حل تشکیل تیم مدریتی و نظارت هماهنگ بر کل تیمای ملی فوتبال در مقاطع سنی مختلفه این طوری چند تا مربی همکار با هم روی تمام تیمای ملی نظارت و برنامه ریزی می کنن ما فوتبال پایه رو باید خیلی مهمتر از فوتبال فعلی در نطر بگیریم چون آینده تیمای ملی مون به فوتبال پایه وابسته میشه الان نسل فعلی به حد متعارفی از تجربه و مهارت رسیدن و کم کم به اواخر فوتباشون میرسن ولی نسل های بعدی نیاز به برنامه ریزی دارن
  • ضیا CA ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    اینهمه هجوم به ریاست فدراسیون نشون میده نون بعضی آجر شده
  • امیرعلی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    این بنده خدا عزیزی خادم خیلی از ماجرا پرته کجایی عمو...!؟؟؟
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    وقتی با اسکوچیچ میتونیم بریم جام جهانی چرا این همه پول به کی روش بدیم؟؟؟؟
    • امیر IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      به کیروش چیزی رو نچسبونید.کیروش روحشون از این حواشی اگاهی نداره.همه شایعه درون کشور درست شده
  • حمید علوی US ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    تیم ملی فقط وفقط مربی در حد و اندازه کیروش یا بالاتر از کیروش والسلام
    • حمید علوی CA ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      داداش تو‌ پوست ما رو‌ کندی فدات بشم.
  • کیوان ارجمند US ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    مربی فقط و فقط کیروش یا بالاتر کیروش چهار امتیاز جام جهانی روسیه را داره ولی چون طرف زیر نظر وزیره بحرین و عراق را گنده نکنید تیم هیچ تاکتیکی نداشت فقط روی مهارت بازیکنان برنده بازیهای بدون تماشاگر شدیم خداییش کامیابی نیا و سرلک در حد تیم ملی هستند تازه کنعانی زادگان هم جای بحث داره مربی های کمک تیمم که واویلا کریم باقری حرف نداره ولی هاشمیان چی چون مدرک آلمانی داره سه سال لحاف و تشک انداخته از تهران تکون نمیخوره
    • مسعود IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      نمی دونی وحید هاشمیان کیه؟! اسکوچیچ رو قبول نداری؟! با این همه علم و دانش خودت یه پا مربی هستی. وحید هاشمیان جز بادانش ترین مربیان ایرانیه. اسکوچیچ تونیت تیمو جمع کنه.
  • علی IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    بله حق با خبر ورزشی است. تکبر از سر و روی عزیزی خادم و امثال خورشیدی که در حد و اندازه تیم ملی نیستند باریدن گرفته. و مقصر اصلی کفاشیان و تاج هستند.
  • حسن IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    مربی اسم بزرگ کمیسیون حسابی... معلومه اسکوچیچ بدرد کار اینا نمیخوره.. عزیزی خادم!!!!
  • محمو IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    عزیزی خادم دلش برای تیم ملی نمی سوزه ککش هم نمی گره این بره جام جهانی یا نره این وسط چند میلیارد پول کشور فقیر ایران تقسیم بر چند نفر میشه و دست آخر یک ویلموتس دیگه از قوطی یکی سر در میاره به عنوان مربی درجه یک قالب می شه مردم گرسنه اند باشه به عزیزی خادم و فدراسیون چه مربوطه؟؟؟؟ اگر اسکوچیج بماند و بازیکنان بزرگ تیم ملی شرایط کشور را که درک می کنند حتما اتفاقات خوش آیند را شاهدیم البته به این شرط که خود اسکوچیج هم رقم مناسبی بخواهد نه اینکه قیمت را بالا ببرد و ‌‌‌ هرچه زودتر تکلیف مشخص بشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی