نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مطهری: اولویت پرسپولیس تیم ملی است/  یک بار دیگر نشان می‌دهیم توانمند هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در یک لیگ سنگین و تراکتور در جام حذفی قهرمان شدند و در موازات این دو جام، قهرمان قهرمانان باید مشخص شود.

خبرورزشی - حمید مطهری پیش از بازی سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت: این بازی سر موعد برگزار نشد. اول فصل باید انجام می‌شد و این اتفاق افتاد که الان برگزار شود.

وی افزود: خودمان را آماده کردیم و طراحی خوبی برای این بازی داریم تا موفق باشیم. این بازی برای ما خیلی مهم است. جامی است که تک بازی نیست. در ظاهر قضیه یک بازی است منتها پرسپولیس در یک لیگ سنگین و تراکتور در جام حذفی قهرمان شدند. در موازات این دو جام، قهرمان قهرمانان باید مشخص شود. اهمیت بالایی دارد و ان‌شاالله بچه های ما با تلاش خودشان بازی خوبی را ارائه می‌دهند تا جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم.

مربی پرسپولیس گفت: آخرین بازی را مقابل ذوب آهن در لیگ برتر کردیم. بعد تیم ما دو تکه شد. تعداد زیادی از بازیکنان ما در اختیار تیم ملی بودند. اولویت ما تیم ملی است. بچه‌های ما در تیم ملی فوق العاده تاثیر گذار و همه جانانه در خدمت تیم ملی بودند. دو سه بازیکن را هم به خاطر تیم ملی از دست دادیم ولی به خاطر نام ایران مهم نیست.

مطهری تصریح کرد: سعی کردیم در این دو سه روزی که فرصت داشتیم بچه ها را آداپته کنیم. شاید در شروع بازی مثل همیشه هماهنگ نباشیم اما این طبیعی است. ان‌شاالله بچه ها یک بار دیگر نشان می‌دهند که مثل همیشه توانمند هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی